институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр"

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр"

ЗМІСТ

Вступ 3
1. Теоретичні основи забезпечення підприємства ресурсами. 5
1.1 Планування забезпечення підприємства необхідними ресурсами 5
1.2 Основні функції служби забезпечення підприємства в інфраструктурі підприємства. 9
1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпечення підприємства. 11
2 Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр" 14
2.1 Правові основи функціонування підприємства 14
2.2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр", 15
2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємстваю 18
2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємства. 21
2.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Організація роботи відділу забезпечення підприємства 25
3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпечення підприємства. 32
3.1 Обґрунтування необхідності створення відділу забезпечення. 32
3.2 Розрахунок необхідних матеріалів. 35
Висновок 38
Література 39
Cмотрите также:
забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи забезпечення підприємства ресурсами. 5 1.1 Планування забезпечення підприємства необхідними ресурсами 5 1.2 Основні функції служби забезпечення підприємства в інфраструктурі підприємства. 9 1.3. Типові стратегії матеріально-технічного забезпечення підприємства. 11 2 Аналіз діяльності служби забезпечення підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр" 14 2.1 Правові основи функціонування підприємства 14 2.2 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Дністр", 15 2.3 Аналіз впливу зовнішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємстваю 18 2.4 Аналіз впливу внутрішнього середовища на матеріально-технічне забезпечення підприємства. 21 2.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Організація роботи відділу забезпечення підприємства 25 3. Шляхи вдосконалення роботи відділу забезпечення підприємства. 32 3.1 Обґрунтування необхідності створення відділу забезпечення. 32 3.2 Розрахунок необхідних матеріалів. 35 Висновок 38 Література 39

Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика”

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4 1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4 1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11 2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20 2.1 Аналіз балансу підприємства 20 2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24 2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26 3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 28 Висновки 34 Література 36 Додатки 38

Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства

Вступ 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” Висновки Література

Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства

Вступ 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” Висновки Література

Загальна характеристика ВАТ “Київська макаронна фабрика”

1. Загальна характеристика ВАТ “Київська макаронна фабрика” 2 2. Якісний аналіз персоналу на прикладі відділу постачання та збуту продукції 14 3.Методи підбору персоналу на ВАТ “Київська макаронна фабрика” 17 2. Диференціація індивідуальних трудових доходів ВАТ “Київська макаронна фабрика” 18 5. Розвиток соціального партнерства на ВАТ “Київська макаронна фабрика” 20 Cписок використаної літератури 21

ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 7 1.1 Роль маркетингових дослідження в товарній політиці підприємства 7 1.2 Стратегія і тактика товарної політики 14 1.3 Управління трудовим колективом в процесі виробництва продукції 26 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОПРОСУВАННЯ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ЙОГО СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ 33 2.1 Впровадження на ринок нових товарів підприємства ЗАТ "Фабрика Заря" 33 2.2 Вплив стратегії і методів ціноутворення на товарну політику підприємства ЗАТ "Фабрика Заря" 52 2.3 Формування стратегії збуту товарі у системі товаропросувння 56 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "Фабрика Заря" 64 3.1 Загальна характеристика підприємства ЗАТ "Фабрика Заря", 64 3.2 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 70 3.3 Внутрішнє середовище підприємства 73 3.4 SWOT – Аналіз підприємства 79 3.5 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. 84 ВИСНОВОК 88 ЛІТЕРАТУРА 89 ДОДАТКИ 95

Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4 1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4 1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11 2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20 2.1 Аналіз балансу підприємства 20 2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 22 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 24 2.4 Аналіз ділової активності і майнового стану підприємства 26 3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 29 Висновки 35 Література 37 Додатки 39

Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства 4 1.1 Фінансовий стан підприємства, методи його оцінки 4 1.2 Інформаційне забезпечення оцінки фінансового стану підприємства 11 2. Аналіз фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 20 2.1 Аналіз балансу підприємства 20 2.2 Аналіз ліквідності і платоспроможності 21 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства 23 2.4 Оцінка фінансового стану підприємства за моделлю Альтмана 26 3. Напрямки стабілізації фінансового стану ЗАТ „Корюківська поліграфічна фабрика” 27 Висновки 33 Література 35 Додатки 37

Управління операційним прибутком

Вступ 3 1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6 1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6 1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління операційними прибутком підприємства 15 2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24 2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29 3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Управління операційним прибутком

Вступ 3 1. Теоретичні основи управління операційним прибутком підприємства 6 1.1. Економічна сутність операційного прибутку підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6 1.2 Принципи та методи управління операційним прибутком підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління операційними прибутком підприємства 15 2. Аналіз процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства 24 2.3 Факторний аналіз операційного прибутку 29 3. Шляхи удосконалення процесу управління операційним прибутком підприємства ЗАТ “Донецька поліграфічна фабрика” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45