институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: впровадження лінії по виробництву маргарину на підприємстві ВАТ „Чернігівський молокозавод”

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 58 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

впровадження лінії по виробництву маргарину на підприємстві ВАТ „Чернігівський молокозавод”

ЗМІСТ

1. Резюме 3
2. Аналіз стану галузі. 4
3. Суть запропонованого проекту 7
4. Виробничий план 7
5. План маркетингу 12
6. Організаційний план 14
7. Юридичний план 16
8. Оцінка ризику та страхування 17
9. Фінансовий план Стратегія фінансування 18
Література 24
Cмотрите также:
впровадження лінії по виробництву маргарину на підприємстві ВАТ „Чернігівський молокозавод”

ЗМІСТ 1. Резюме 3 2. Аналіз стану галузі. 4 3. Суть запропонованого проекту 7 4. Виробничий план 7 5. План маркетингу 12 6. Організаційний план 14 7. Юридичний план 16 8. Оцінка ризику та страхування 17 9. Фінансовий план Стратегія фінансування 18 Література 24

Аналіз стану кредиторської заборгованості на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти управління кредиторською заборгованістю 5 1.1. Механізм управління кредиторською заборгованістю на підприємстві 5 1.2. Інформаційно–правове забезпечення процесу управління кредиторською заборгованістю на підприємстві 13 2. Аналіз стану кредиторської заборгованості на підприємстві ВАТ “Чернігівський молокозавод” 16 2.1. Фінансово - економічна характеристика ВАТ "Чернігівський молокозавод" 16 2.2. Аналіз складу та структури кредиторської заборгованості 20 2.3. Оцінка кредитоспроможності і можливості залучення додаткових кредитів 23 2.4. Оцінка форм розрахунків з контрагентами 30 3. Напрямки вдосконалення механізму управління кредиторською заборгованістю підприємства ВАТ “Чернігівський молокозавод” 32 Висновки 41 Список використаної літератури 43 Додатки

Облік експортно-імпортних операцій

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні та методологічні аспекти експортно-імпортних операцій підприємств в сучасних умовах 6 1.1. Економічна сутність зовнішньоекономічних зв’язків підприємств 6 1.2. Особливості законодавчої бази експортно-імпортних операцій 11 1.3. Критичний огляд нормативно-правової бази експортно-імпортних операцій 18 1.4. Організаційно-економічна структура ВАТ “Чернігівський молокозавод” 20 Розділ 2. Організація та методика обліку експортно-імпортних операцій ВАТ “Чернігівський молокозавод” 23 2.1. Організація бухгалтерського обліку експортно-імпортних операцій 23 2.2. Методологія ведення обліку експортно-імпортних операцій 29 2.3. Особливості податкового обліку експортно-імпортних операцій 36 Розділ 3. Шляхи удосконалення експортно-імпортних операцій ВАТ “Чернігівський молокозавод” 50 Висновки 53 Список використаної літератури 56

Оцінювання економічної ефективності нововведень

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування та оцінювання ефективності нововведень на підприємстві 5 1.1. Особливості підприємницької діяльності в умовах релаізації нововведень 5 1.2. Особливості інноваційних процесів в Україні. Сутність і основні методи інноваційної політики 9 1.3. Узагальнені показники підвищення економічної ефективності операційної системи в результаті реалізації нововведень 11 Розділ 2. Аналіз результатів діяльності ВАТ «Чернігівський молокозавод» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ «Чернігівський молокозавод» 18 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 20 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 25 2.4. Аналіз техніко-економічних показників розвитку підприємства 27 2.5. Аналіз можливостей оновлення продукції виробництва 30 Розділ 3. Проект оновлення продукції виробництва на ВАТ «Чернігівський молокозавод» 34 3.1. Опис проекту оновлення продукції виробництва 34 3.2. Техніко-економічні розрахунки проекту випуску соєвих продуктів 39 3.3. Економічна ефективність нововведень у виробництві 43 Висновки і пропозиції 51 Список літератури 53 Додатки 56

Процес і методи прийняття рішень у виробничому менеджменті (на прикладі підприємства харчової промисловості)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування управлінського рішення у виробничому менеджменті підприємства 5 1.1. Сутність та поетапна розробка управлінського рішення у виробництві 5 1.2. Особливості управління виробничими процесами 11 1.3. Прийняття управлінських рішень щодо оновлення виробництва на основі диверсифікації 14 Розділ 2. Аналіз результатів діяльності ВАТ «Чернігівський молокозавод» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ «Чернігівський молокозавод» 19 2.2. Аналіз техніко-економічних показників розвитку підприємства 28 2.3. Аналіз можливостей оновлення продукції виробництва 36 Розділ 3. Проект прийняття рішення щодо оновлення продукції виробництва на ВАТ «Чернігівський молокозавод» 39 3.1. Опис проекту оновлення продукції виробництва 39 3.2. Техніко-економічні розрахунки проекту випуску соєвих продуктів 44 3.3. Економічна ефективність нововведень у виробництві 47 Висновки і пропозиції 55 Список використаної літератури 57 Додатки 60

Фінансова діяльність суб’єктів господарювання

Зміст Вступ....................................................................................................................... 3 1 Загальна інформація ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............... 4 2 Капіталізація ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............................ 10 3 Персонал ЗАТ "Чернігівський механічний завод".................................. 12 4 Основна діяльність ЗАТ "Чернігівський механічний завод".................. 18 5 Реалізація....................................................................................................... 22 6 Прибуток і дивіденди ЗАТ "Чернігівський механічний завод".............. 27 7 Земля, промислові будівлі, споруди, устаткування ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............................................................. 29 8 Фінансові показники ЗАТ "Чернігівський механічний завод"............... 30 9 Аналіз доходів ВАТ „Чернігівське СПМК-604”....................................... 32 10 Аналіз витрат ВАТ „Чернігівське СПМК-604”......................................... 33 11 Аналіз прибутковості ВАТ „Чернігівське СПМК-604”............................ 34 12 Аналіз рентабельності ВАТ „Чернігівське СПМК-604”.......................... 35 Висновки................................................................................................................ 36 Перелік використаної літератури......................................................................... 38

Формування оборотних коштів на підприємстві

Зміст Вступ 3 1.Теоретичні аспекти формування оборотних коштів на підприємстві 5 1.1 Поняття сутність та класифікація оборотних коштів 5 1.2 Методика визначення оборотних коштів на підприємстві 10 1.3 Інформаційно-правове забезпечення діяльності підприємства 24 2. Аналіз та оцінка формування оборотних коштів на підприємстві ВАТ „Бобровицький молокозавод” 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства ВАТ Бобровицький молокозавод” 30 2.2 Оцінка платоспроможності та ліквідності його балансу 35 2.3 Аналіз наявності оборотних коштів та ефективності їх використання на підприємстві 38 3. Шляхи підвищення ефективності джерел формування оборотних коштів 46 Висновки 50 Література 53

Теоретичні засади фінансового планування та прогнозування

Зміст Стор. Вступ 3 1. Теоретичні засади фінансового планування та прогнозування 5 1.1 Зміст, завдання та методи фінансового планування 5 1.2 Особливості фінансового планування на підприємстві 9 2. Оцінка фінансового стану підприємства ВАТ “Ічнянський молокозавод” 11 2.1 Аналіз фінансово – майнового стану підприємства 11 2.2 Оцінка ліквідності та платоспроможності підприємства ВАТ «Ічнянський молокозавод» 17 2.3 Аналіз фінансової стійкості підприємства ВАТ “Ічнянський молокозавод” 19 3. Шляхи покращення фінансового планування на підприємстві 21 Висновки 25 Література 26 Додатки 27

Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»

1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 3 2. Аналіз зовнішнього маркетингового мікросередовища 4 3. Характеристика маркетингового комплексу 5 4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 8 5. Пропозиції по удосконаленню маркетингової діяльності 9 Перелік літератури 10

Управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства на напрямки його удосконалення” на матеріалах ВАТ “Шосткінський молокозавод”

Зміст Стор. Вступ 3 1. Теоретичні аспекти механізму управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства 5 1.1. Сутність ліквідності та платоспроможності та їх роль в забезпеченні ефективного функціонування підприємства 5 1.2 Методика оцінки ліквідності та платоспроможності підприємства 11 1.3. Оцінка ліквідності і платоспроможності підприємств України 21 1.4 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління ліквідністю та платоспроможністю підприємства 25 2. Аналіз ліквідності та платоспроможності ВАТ “Шосткінський молокозавод” 30 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства ВАТ “Шосткінський молокозавод” 30 2.2 Аналіз динаміки та структури майна підприємства 33 2.3 Аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства 37 2.4 Аналіз фінансової стійкості підприємства 42 3. Шляхи підвищення ліквідності та платоспроможності ВАТ «Шосткінський молокозавод» 46 3.1. Прогнозування показників ліквідності та платоспроможності за допомогою програми Microsoft Excel 46 3.2 Резерви підвищення ліквідності та платоспроможності ВАТ “Шосткінський молокозавод” 51 Висновки 67 Література 70 Додатки 78