институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2005 | Размер: 47 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Закріплювання та систематизація знань дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Вступ 3
1. Дидактичні ігри, як засіб систематизації знань. 6
1.1 Дидактичні ігри в педагогіці. 6
1. 2 Особливості впливу дидактичних ігор на дошкільників. 11
2. Особисте дослідження в сфері впливу дидактичних ігор на дітей старшого дошкільного віку. 20
2.1. Практичнее дослідження впливу дидактичних ігор на старших дошкільників. 20
2.2. Висновки дослідження. 26
Висновок 29
Перелік використаної літератури 31

Cмотрите также:
Формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 8 1.1. Теоретичні основи формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з елементами математики 8 1.2. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної активності 17 1.3. Аналіз альтернативних програм виховання та навчання з проблеми формування пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з елементами математики 36 Висновки до І розділу 39 Розділ ІІ. Дослідно - експериментальна робота з формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор математичного змісту 42 2.1. Аналіз стану використання дидактичних ігор математичного змісту для формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку (констатувальний експеримент) 42 2.2. Використання дидактичних ігор математичного змісту, як засобу формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі формувального експерименту) 57 2.3. Вплив дидактичних ігор математичного характеру на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників (контрольний експеримент) 61 Висновки до ІІ розділу 65 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75-95

Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9 1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9 1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23 1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58 2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58 2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72 2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 97-132

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку

Вступ 2 Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3 1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14 Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20 2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20 2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23 Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27 Висновки 33 Список використаної літератури 34

ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7 1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7 1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17 1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34 Висновок до розділу 44 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64 Висновок до розділу 69 Висновки 70 Список використаної літератури 73 Додатки 80

Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Народна гра як засіб морального виховання дошкільників

Вступ 3 Розділ 1. Проблема виховного впливу народної гри в педагогічній літературі 5 1.1 Мета і завдання морального виховання 5 1.2 Аналіз програмних завдань морального виховання дітей молодшого і старшого шкільного віку 9 1.3 Вплив народної гри на формування моральних якостей дітей 12 Висновки до 1 Розділу 15 Розділ 2. Особливості використання народних ігор у формуванні моральних якостей дітей старшого дошкільного віку 16 2.1 Аналіз змісту народних ігор 16 2.2 Організація народних ігор з дітьми старшого дошкільного віку 20 2.3 Методичні поради щодо використання народних ігор у вихованні старших дошкільників та їх моральних якостей 23 Висновки до 2 Розділу 27 Загальний висновок 29 Cписок використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

Народні рухливі ігри як засіб національного виховання у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ 7 НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР 7 1.1 Фізичне виховання як компонент народної педагогіки 7 1.2 Гра у фізичному вихованні 16 1.3 Місце і роль фізичної культури в загальній системі виховання дітей дошкільного віку 26 РОЗДІЛ ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 35 2.1. Формування особистості дошкільника в процесі занять фізичними вправами 35 2.2 Фізкультурні заняття з використанням народних ігор як основна форма організованого систематичного навчання дітей рухів 40 РОЗДІЛ ІІІ ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ НАРОДНОГО ТА РУХЛИВОГО МАТЕРІАЛУ НА СТАН ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 56 3.1. Ефективність використання народного й рухливого ігрового матеріалу у фізичному вихованні старших дошкільників 56 3.2. Методичні рекомендації щодо використання народних і рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей 67 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86 ДОДАТОК 94

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)

Вступ 3 Розділ 1. 3 1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3 1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12 1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16 1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19 1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31 Висновок до розділу 45 Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48 2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48 2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48 2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48 Висновки 48 Список використаної літератури 49 Додатки 56