институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Прийоми активізації уваги слухачів

Каталог пособий и учебных материалов | Ораторское искусство | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2005 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Прийоми активізації уваги слухачів

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.Безменова Н.А. Очерки по теории и истории риторики. – М., 1991.
2.Безменова Н.А. Теория и практика риторики массовой коммуникации. – М., 1989.
3.Ивин Г.Л., Панов М.И. Наука убеждать: Логика и риторика в вопросах и ответах. – М., 1992.
4.Ножин Е.А. Мастерство устного выступления. – К, 1991.
5.Панов М.И. Введение в риторику. – М.: Российский открытый университет, 1995.
6.Рождественский Ю.В. Теория риторики. – М., 1997.
Cмотрите также:
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання

1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14

Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності

1. Поняття про увагу. 2. Природа уваги. 3. Види уваги. 4. Властивості уваги. 5. Уважність як властивість особистості. 6. Вивчення властивостей уваги. 7. Розвиток і виховання уваги. Література.

Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності

1. Поняття про увагу. 2. Природа уваги. 3. Види уваги. 4. Властивості уваги. 5. Уважність як властивість особистості. 6. Вивчення властивостей уваги. 7. Розвиток і виховання уваги. Література.

Психологія уваги

ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 3 І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Вступна частина 4 Визначення уваги 5 Пов’язаність поняття „увага” з іншими термінами 5 Компоненти уваги 6 Види та типи уваги 6 Пов’язаність уваги та інтересу 7 Робота з розвитку окремих властивостей уваги 8 Зосередження як уміння керувати своєю увагою 9 Навколишнє (зовнішнє) середовище та увага 10 Підсумки 10 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 14 3.3. Дослідження вибірковості уваги 16 3.4. Дослідження наполегливості, уваги та вольових зусиль особистості 19 3.5. Побудова індивідуального профілю слухача 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

Психологія уваги

Вступ.......................................................................................................................3
Розділ І. Теорії, концепції, дослідження уваги...................................................5
1.1. Психологічна природа уваги....................................................................5
1.2. Види людської уваги...............................................................................10
1.3. Властивості уваги....................................................................................14
Розділ ІІ. Психодіагностичне дослідження особливостей уваги дітей...........21
2.1. Проведення психодіагностичного дослідження за методикою
кілець Ландольта ...................................................................................21
2.2. Результати дослідження. Їх аналіз та інтерпретація.............................22
Висновки................................................................................................................28
Список використаної літератури.........................................................................30


Вікові та індивідуальні особливості уваги

ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Базові теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 6 РОЗДІЛ ІІ. Основні засади виховання різних видів уваги 10 РОЗДІЛ ІІІ. Практичне вивчення особливостей уваги 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 19 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

РОЗВИТОК УВАГИ

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ УВАГИ ЯК ПСИХІЧНОГО ПРОЦЕСУ 7 1.1 Визначення уваги з точки зору різних дослідників 7 1.2 Увага як психолого-пізнавальний процес 14 1.3 Протирічні питання у визначенні уваги 17 Висновки до розділу 1. 21 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ РОЗВИТКУ УВАГИ. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ 23 2.1 Розвиток уваги, його основні елементи 23 2.2 Основні види уваги 27 2.3 Викликані потенціали та методи дослідження уваги 29 Висновки до розділу 2. 33 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З РОЗВИТКУ УВАГИ 34 3.1 Експериментально-психологічний метод, що спрямований на розвиток уваги 34 3.2 Вправи, що покращують процес уваги. Спосіб розвитку уваги 36 Висновки до 3 розділу 43 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Увага і її властивості

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 4 2. Основні засади виховання різних видів уваги 8 3. Практичне вивчення особливостей уваги (проведення роботи зі студентами вищого навчального закладу) 10 3.1. Дослідження концентрації уваги 10 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 12 3.3. Дослідження вибірковості уваги 15 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 17 Висновки 20 Список літератури 21

Вікові та індивідуальні особливості уваги

ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 6 РОЗДІЛ ІІ. Основні засади виховання різних видів уваги 10 РОЗДІЛ ІІІ. Практичне вивчення особливостей уваги (проведення роботи зі студентами вищого навчального закладу) 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 19 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27