институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: прості речення

Каталог пособий и учебных материалов | Иностранные языки | Курсовая | Страниц: 29 | Год: 2010 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

прості речення

1. The definition of the sentence 2
2. Types of the clauses: 2-15
a) In terms of clause elements 2-12
b) In terms of verb phrases 12-15
c) In terms of clause function 15
d) Independent and dependent clauses 15-16
3. The classification of sentences: 16-23
a) By part of the sentences 16-17
b) By number and kind of subject- verb units 17-20
c) By purpose 20-23
4. The types of the simple sentences 23-26
5. The conclusion 26
6. The list of the use literature 27
Cмотрите также:
Контрольна робота з української мови 6

1. Речення із звертанням. Речення зі вставними словами, словосполученнями, реченнями. 3 2. Речення з відокремленими членами. 3 3. Складне речення. 5 4. Складносурядне речення. 5 5. Складнопідрядне речення. 6 6. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. 9 7. Безсполучникове складне речення. Типи безсполучникових складних речень 10 8. Складні речення з різними видами зв'язку. 11 9. Способи передачі чужого мовлення. 12 10. Поняття про стиль і стилістичну норму. Стилі української мови 13

Українська мова професійного спілкування

ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, ЇХ РОЗРЯДИ 3 ПОРЯДКОВІ ЧИСЛІВНИКИ 7 ПРОСТІ РЕЧЕННЯ. ТИПИ ПРОСТИХ РЕЧЕНЬ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

ПРАВОПИС ЧИСЛІВНИКІВ

ПЛАН 1ПРАВОПИС ЧИСЛІВНИКІВ 2 ВЖИВАННЯ АПОСТРОФА 3 НАКАЗ. ВИДИ. ЗРАЗОК 3 НАКАЗ 5 СКЛАСТИ ЛИСТА НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ 6 ТУРИСТИЧНА ФІРМА "САМ" 6 МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "САТУРН" 7 УТВОРІТЬ КІЛЬКІСНІ ТА ПОРЯДКОВІ ЧИСЛІВНИКИ, ПРОВІДМІНЯЙТЕ ЇХ 8 СКЛАСТИ РЕЦЕНЗІЮ НА ПРОЧИТАНУ КНИГУ, ВИКОРИСТАВШИ СЛОВА З НЕ В НАПИСАННІ РАЗОМ АБО ОКРЕМО 13 ПЕРЕБУДУВАТИ ПРОСТІ РЕЧЕННЯ ТАК, ЩОБ ВОНИ СТАЛИ СКЛАДНИМИ 13 ПЕРЕКЛАДІТЬ РЕЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ 14 ВИБЕРІТЬ ГРАМАТИЧНО ПРАВИЛЬНІ ВАРІАНТИ 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 14

Однорiднi члени речення в творчостi Павла Загребельного

ВСТУП ………………………………………………………………………..3 Розділ 1. УСКЛАДНЕННЯ І ЙОГО СЕМАНТИКО-ГРАМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ 1.1. Поняття про просте ускладнене речення ………………………..5 1.2. Однорідність та однорідні члени речення ………………………8 Розділ 2. ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНА КАТЕГОРІЯ 2.1. Речення з однорідними підметами та присудками ……………..11 2.2. Речення з однорідними другорядними членами ………………..14 2.3. Розділові знаки при однорідних членах речення ……………….18 Розділ 3. ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ У ТВОРЧОСТІ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО 3.1. Однорідні головні члени речення ………………………………22 3.2. Однорідні означення, додатки і обставини …………………….28 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………….32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………….34 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………………36

Контрольна з сучасної української літературної мови

1. Однорідні члени речення та їх ознаки 3 2. Двоскладні та односкладні приєднувальні речення. 8 3. Побудуйте структурну схему речення; поставте пропущені розділові знаки; підкресліть члени речення. 12 4. Складіть п’ять речень з тире і відокремленою прикладкою. 13 Список використаної літератури 14

НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ РЕЧЕННЯ У ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ 5 1.1 Погляди вчених на класифікацію односкладних речень в сучасній українській мові 5 1.2 Зовнішньосинтаксична структура речення. Основні ознаки речення 13 1.3 Неозначено-особові та безособові речення 19 РОЗДІЛ 2. НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ РЕЧЕННЯ У ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ 22 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29

Формування у молодших школярів синтаксичних понять

ПЛАН Вступ І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах 1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову 2. Формування поняття про речення 3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією 4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення” 5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення 6. Вивчення однорідних членів речення 7. Ознайомлення зі складним реченням 8. Види вправ із синтаксису й пунктуації ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі Висновок Використана література

Типологія підрядних речень у сучасній англійській мові: функціональний аспект

Вступ...............................................................................................4 Розділ І. Теоретичні засади вивчення складнопідрядних речень у сучасній англійській мові.........………………………………..6 Розділ ІІ. Функціональні та структурні особливості складнопідрядних речень............................................................8 2.1. Складнопідрядне речення з додатковим підрядним реченням……………………………….……………………..…...8 2.1.1. Перший підтип.....................................................................8 2.1.2. Одночасність...................................................................9 2.1.3. Другий підтип...............................................................15 2.2. Складнопідрядне речення з аппозитивним підрядним реченням…………………………………………………..……..16 2.2.1. Перший підтип...................................................................18 2.2.2.Одночасність.......................................................................18 2.2.3. Другий підтип...................................................................18 2.3. Складнопідрядне речення з відносно-поширювальним підрядним реченням…………………………………...………..19 2.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням причини.........................................................................................22 2.4.1. Перший підтип...................................................................22 2.4.2. Другий підтип....................................................................23 2.5. Складнопідрядне речення з підрядним реченням мети… 26 2.6. Складнопідрядні речення з іншими типами підрядних речень…………………………………………………………….25 2.6.1. Складнопідрядне речення з допустовим підрядним реченням......................................................................................27 2.6.2. Складнопідрядне речення з підрядним реченням наслідку........................................................................................28 2.6.3. Складнопідрядне речення з підрядним реченням порівняння....................................................................................29 2.6.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням способу дії...................................................................................................30 Висновки.......................................................................................32 Список використаної літератури................................................34

Контрольна з сучасної української літературної мови

1. Однорідні та неоднорідні означення 3 2. Приєднувальні слова-речення 5 3. Побудуйте структурну схему речення; поставте пропущені розділові знаки; підкресліть члени речення. 7 4. Складіть п’ять речень з тире і відокремленою обставиною. 8 Список використаної літератури 9

Семантика та синтаксис речень з предметами розумової діяльності в сучасній англійській мові

ЗМІСТ ВСТУП 4 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10 1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10 1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16 1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17 1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23 Висновки за розділом І 27 СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28 2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28 2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28 2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32 2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37 2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38 2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47 (дієсловами “судження”) 47 2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51 (дієсловами “умовиводу”) 51 2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine” 53 (дієсловами “внутрішнього бачення”) 53 2.2.5 Речення з предикатами ЛСГ “reflect” 55 (дієсловами мислення) 55 2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57 (дієсловами “обмірковування”) 57 2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60 (дієсловами “пам’яті”) 60 2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63 (дієсловами “розуміння”) 63 2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64 (дієсловами “знання”) 64 2.2.10. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69 (дієсловами “усвідомлення”) 69 Висновки за розділом ІІ 70 ЗАКЛЮЧЕННЯ 72 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74 СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84 Додатки