институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток та удосконалення ЗЕД на прикладі ВАТ „УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ”

Каталог пособий и учебных материалов | ВЭД | Диплом | Страниц: 110 | Год: 2005 | Размер: 294 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток та удосконалення ЗЕД на прикладі ВАТ „УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ”

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗЕД У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1.Поняття, значення та принципи управління ЗЕД підприємства 7
1.2. Організаційні структури управління ЗЕД 13
1.3. Огляд ринку мінеральної та питної води України на сучасному етапі 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 27
2.1. Загальна характеристика підприємства 27
2.2.Аналіз стану динаміки та структури ЗЕД підприємства 39
2.3. Дослідження ефективності ЗЕД підприємства 45
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 50
3.1. Удосконалення організації ЗЕД підприємства 50
3.2. Шляхи підвищення ефективності ЗЕД підприємства 57
3.3. Перспективні напрямки розвитку ЗЕД 70
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 76
ВИСНОВОК 86
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 98
Додаток А 101
Додаток Б 104
Додаток В 107
Додаток Г 109

Cмотрите также:
Вода (роль води в раціональному харчуванні, в житті людини)

Вступ 3 I. Загальні поняття про воду. Баланс води в організмі людини 4 1.1. Функції води в людському організмі 4 1.2. Питний режим і баланс води в організмі 5 1.3. Системи очищення води та її регенерації 7 ІІ. Корисні властивості води для організму людини 11 2.1. Лікування водою різних хвороб 11 2.2. Вода й корисні мінеральні речовини 14 2.3. Роль води в раціональному харчуванні 17 Висновки 23 Список використаної літератури 26

Стратегія виходу підприємства на зовнішні ринки

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 9 1.1. Сутність та значення міжнародного маркетингу 9 1.2. Види стратегій проникнення на зовнішній ринок 14 1.3. Процес розробки концепцій міжнародного маркетингу 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ МІЖНАРОДНИХ РИНКІВ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВИХОДУ НА РИНКИ 35 2.1. Дослідження міжнародного ринку мінеральної води 35 2.2. Місце підприємства ТОВ „Корпорація „Українські мінеральні води” на міжнародному ринку. Аналіз економічних показників діяльності підприємства 44 2.3 Тенденції (сегментування, позиціонування) 54 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „КОРПОРАЦІЯ „УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ” НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 68 3.1. Визначення конкурентоздатності товару та розробка стратегії ціноутворення 68 3.2. Стратегії збуту та каналів розподілу 77 3.3. Прогнозування обсягів збуту мінеральної води та обґрунтування на 2006-2007 роки 83 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95 Метою даного дослідження є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань розробки стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки, розроблення вмінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень у сфері розробки стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки та вміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем. Предметом дослідження є відносини, які виникають між учасниками міжнародних ринків під час виходу на них нових підприємств або підприємств з новою продукцією. Об"єктом дослідження є вітчизняне підприємство ТОВ „Корпорація „Українські мінеральні води” з новою продукцією: бутильована мінеральна вода „Цілюще джерело”. Основними завданнями даної роботи є : 1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної й світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. 2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань. 3. Аналіз міжнародних ринків для виходу на них підприємства. 4. Дослідження основних впливових факторів для виходу підприємства на міжнародні ринки. 5. Розробити стратегію виходу підприємства на міжнародні ринки з новою продукцією, враховуючи всі виявлені в дослідження фактори. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. У вступі розглянуто актуальність обраної теми, її мету та завдання, структуру дипломного дослідження, методи. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам обраної теми. В цьому розділі досліджені питання сутності та значення міжнародного маркетингу, основні види стратегій проникнення на зовнішні ринки, процес розробки концепцій міжнародного маркетингу. Другий розділ присвячено аналізу зовнішніх міжнародних ринків та можливості виходу підприємства на них з новим видом товару. Третій розділ містить рекомендації по виходу підприємства на міжнародні ринки з новим видом товару та розробку стратегії такого виходу. У висновку містяться узагальнення даного дослідження. Дослідження в дипломній роботі проводилось за даними підприємства, отриманими впродовж 2002-2004 років. Основними методами, застосованими в даній роботі можна назвати кабінетні та польові методи, якісні та кількісні методи досліджень. Під час написання дипломної роботи були використані праці таких вчених як Гаркавенко С.С., Голубков Є.П., Данилова А.Р., Дракера П., Фалинський І.П. та інші.

Що таке вода?

Вступ 3 1. Значення води для організму людини 4 2. Санітарно-гігієнічні вимоги до води 6 3. Вплив складу води на умови життя і здоров'я населення 8 Висновки 11 Список літератури 12

Туристично-рекреаційний потенціал Івано-Франківської області

Вступ 3 1. Загальна інформація про Івано-Франківщину 4 2. Природні умови області 5 3. Історичний нарис краю 7 4. Рекреаційні ресурси Івано-Франківської області 9 4.1. Кліматолікувальні ресурси 10 4.2. Ландшафтні ресурси 12 4.3. Мінеральні води 14 5. Туристична Івано-Франківщина 15 Висновки 18 Список літератури 19

УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В ХІХ ст.

План. 1. Українські землі під владою Росії та Австро-Угорщини. Адміністративний устрій України 2. Соціально-економічний розвиток українських земель 3. Основні тенденції розвитку суспільно-політичного руху на українських землях у ХІХ ст. Українське національне відродження ХІХ ст.

Туристично -рекреаційні ресурси Івано-Франківської області

Вступ 3 1. Загальна інформація про Івано-Франківщину 4 2. Природні умови області 6 3. Історичний нарис краю 8 4. Рекреаційні ресурси Івано-Франківської області 10 4.1. Кліматолікувальні ресурси 11 4.2. Ландшафтні ресурси 13 4.3. Мінеральні води 15 5. Туристична Івано-Франківщина 17 Висновки 21 Список літератури 23

Проблеми питної води в Україні

Вступ 2 1. Загальний стан водопровідно-каналізаційної мережі та якості питної води в Україні. 3 2. Запаси підземних та наземних джерел питної води. 8 3. Шляхи вирішення проблеми забезпечення населення „чистою” питною водою. 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Сучасний стан та перспективи розвитку рекреаційного господарства Житомирської області

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ РЕГІОНУ 5 1.1. Клімат 5 1.2. Ландшафт 6 1.2.1. Рельєф 6 1.2.2. Мальовничі краєвиди 8 1.3. Акваторії 9 1.4. Бальнеологічні 10 1.4.1. Лікувальні мінеральні води 10 1.4.2. Лікувальні грязі 11 1.5. Лісові ресурси 11 1.5.1. Мисливські ресурси 12 РОЗДІЛ II. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ 13 2.1. Археологічні пам'ятки 13 2.2. Історичні та архітектурні пам'ятки 16 2.3. Етнографічні особливості території 18 2.4. Музеї, театри та розважальні заклади 21 РОЗДІЛ III. ІНФРАСТРУКТУРНІ РЕСУРСИ 24 3.1. Транспортна система 24 3.2. Засоби гостинності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 38

РПС матеріал

Рельєф України. 3 Природні зони України 5 Зона висотної поясності – зона Крима і Карпат. 8 Водні ресурси України 10 Лісові ресурси України. 11 Мінеральні ресурси України. Їх види і географія. 12 Рудні ресурси України. 15 Руди кольорових металів. 16 Нерудні мінеральні ресурси. 17 Мінеральна сировина для будівельної промисловості. 18 Населення, та особливості динаміки населення України. 19

Рекреаційний комплекс України

Зміст 2 Вступ 3 1. Сутність рекреаційних ресурсів та Структура рекреаційного комплексу України 4 2. Рекреаційний комплекс України 11 2.1. Мінеральні води 11 2.2. Лікувальні грязі 12 2.3. Лікувальні ресурси лісів та ландшафтні ресурси 13 2.4. Морські рекреаційні ресурси 14 2.5. Туристично-пізнавальні ресурси 15 2.6. Заповідні території України 16 3. Перспективи розвитку рекреаційного комплексу України 17 3.1. Карпатський регіон 17 3.2. Азовсько-Причорноморський регіон 21 3.3. Інші регіони 25 4. Проблеми ефективного використання і збереження природно-ресурсного потенціалу 26 Висновки 32 Список використаної літератури 33