институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні види комунікацій і засоби їх забезпечення

Каталог пособий и учебных материалов | Деловой язык | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2005 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Основні види комунікацій і засоби їх забезпечення

1. Ділова розмова 3
2. Бесіда, обговорення, співбесіда 5
3. Спір, полеміка, дискусія 8
4. Диспути, дебати 11
Список літератури 14

Cмотрите также:
Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій

ВСТУП 3 1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9 3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 27

Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Види комунікації та причини неефективних комунікацій

ВСТУП 3 1. Необхідність використання комунікацій 4 2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Проблема ефективності комунікацій у діяльності керівників

ПЛАН: 1. Психологічна складова обміну інформацією 2. Особливості процесу комунікації у діяльності керівників 3. Фактори ефективності комунікацій 4. Забезпечення високої якості комунікацій

Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях

Вступ 2 1. Теоретичні засади комунікацій 4 2. Групи, види і форми комунікацій 6 3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8 Висновки 14 Література 15

Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях

Вступ 2 1. Теоретичні засади комунікацій 4 2. Групи, види і форми комунікацій 6 3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8 Висновки 14 Література 15

Засоби забезпечення виконання підприємницьких договорів (за новим законодавством)

Вступ 3 Розділ І. Поняття підприємницького договору та засобів забезпечення його виконання 8 1.1 Регулювання договірних відносин за новим законодавством 8 1.2 Принципи зобов’язального права за новим ЦК України та їх взаємозв’язок з правом Європейського співтовариства 35 1.3 Поняття засобів забезпечення виконання підприємницьких договорів 44 Розділ ІІ. Види засобів забезпечення виконання підприємницьких договорів 59 2.1. Засоби забезпечення виконання підприємницьких договорів, які є мірою цивільного правової відповідальності 59 2.2. Засоби забезпечення виконання підприємницьких договорів, які не є мірою цивільно-правової відповідальності 67 2.3. Засоби забезпечення виконання підприємницьких договорів, які не передбачені законом 112 Розділ ІІІ. Перспективи розвитку правового інституту забезпечення виконання підприємницьких договорів 127 Висновки 143 Використані джерела 148 Додаток А. Зразок заяви на акредитив 155

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131 Додаток А. Універсальна модель комунікативного процесу 131 Додаток Б. Напрями маркетингових комунікацій 132 Додаток В. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2003-2005 рр. 133

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 3 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9 2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9 2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10 3. Складові маркетингової політики комунікацій 13 3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13 3.2. Стимулювання збуту 24 3.3. Персональний продаж 27 3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29 4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37 4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37 4.2. Метод контактних аудиторій 39 4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40 4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41 Висновки 44 Список літератури 47

Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Вступ 2 1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5 1.1. Теоретичні засади комунікацій 5 1.2. Групи типи та методи комунікацій 7 1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9 1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15 2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19 2.1. Загальні відомості про фірму 19 2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21 2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24 2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29 Висновки 32 Література 34