институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів

Каталог пособий и учебных материалов | Психология клиническая | Диплом | Страниц: 100 | Год: 2005 | Размер: 300 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Вплив ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 7
1.1. Фрустрація як особливий психічний стан 7
1.2. Пояснення природи фрустрації 10
1.3. Зв’язок самооцінки, рівня домагань особистості та фрустрації 21
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 32
2.1. Методика дослідження самооцінки особистості та фрустрації 32
2.2.1. Загальна схема експериментального дослідження 32
2.1.2. Методика діагностування рівня домагань 35
2.1.3. Методика дослідження самооцінки особистості 43
2.1.3 Методика тестування на наявність стану фрустрації 54
2.2. Результати дослідження 55
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73
Додатки 78
Cмотрите также:
Вплив ситуації фрустрації на самооцінку індивіда

Варіант 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 8 1.1. Основні підходи до дослідження фрустрації у вітчизняній та зарубіжній психології 8 1.2. Характер самооцінки особистості у ситуації фрустрації 18 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФРУСТАЦІЇ НА САМООЦІНКУ ПАЦІЄНТІВ ХІРУРГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ 28 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження впливу ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів хірургічного відділення 28 2.2. Методи, методика і процедура дослідження дослідження впливу ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів хірургічного відділення 31 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 51 3.1. Зв’язок рівня домагань та самооцінки пацієнтів хірургічного віділення 51 3.2. Аналіз впливу фруструючих факторів на характери і рівень самооцінки пацієнтів хірургічного відділення стоматологічної клініки 58 ПІДСУМКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 67 Додатки 70

ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ

План ВСТУП 3 1. ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 7 1.1 Тривожність як прояв емоційної сфери дитини 7 1.2 Рівень самооцінки як один із факторів розвитку дитячої тривожності 10 2. ТРИВОЖНІСТЬ ДИТИНИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 15 2.1 Причини виникнення дитячої тривожності у молодших класів 15 2.2 Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку 19 3. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ 23 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 35

Емоційно-вольові особливості психології пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози

Вступ 3 I. Загальні медико-психологічні аспекти захворювань щитовидної залози 5 1.1. Анатомія і фізіологія щитовидної залози 5 1.2. Роль психічних факторів в етіології і патогенезі захворювань щитовидної залози 7 II. Зміна емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 14 2.1. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпертиреозу 14 2.2. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпотиреозу 18 III. Експериментальне дослідження емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 23 Висновки 32 Література 35 Додатки 37

Корекція тривожності

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття тривожності.........................................................................5
1.1. Визначення тривожності.......................................................................5
1.2. Причини появи і розвитку тривожності дітей.....................................6
Розділ 2. Вплив тривожності на поведінку.....................................................11
2.1. Особливості поведінки тривожних дітей............................................11
2.2. Вплив тривожності на самооцінку і статусне
положення дитини в групі....................................................................12
Розділ 3. Корекція тривожності........................................................................16
Висновки.............................................................................................................24
Список використаної літератури......................................................................27


Маркетинг план лікарняно-профілактичного закладу

Вступ 2 1. Характеристика медичної установи 3 1.1. Повна адреса медичного закладу 3 1.2. Забезпеченість легкою і зручною парковкою 3 1.3. Обсяг медичних послуг 3 1.4. Управління закладом 4 1.5. Маркетингові завдання розвитку установи 5 1.6. Забезпечення довгострокової результативності праці медичних працівників 7 2. Маркетингові дослідження. Збір інформації 10 2.1. Вивчення свого ринку 10 2.2. Методи визначення цільового ринку 11 3. Визначення своїх потенційних пацієнтів 15 3.1. Чисельність пацієнтів 15 3.2. Демографічна сегментація пацієнтів 15 3.3. Сегментація за захворюваністю населення 16 4. Аналіз перспектив розвитку медичного закладу 19 5. Маркетинговий бюджет. Юридичні аспекти 24 Практичне завдання 26 Література 32

Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

ОЦІНКА ОБСТАНОВКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. 4 2. НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ ПРИРОДНОГО ХАРАКТЕРУ 6 2.1. МЕТЕОРОЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ 6 2.2 ГІДРОЛОГІЧНІ (МОРСЬКІ) СИТУАЦІЇ 10 2.3. ГЕОЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ 11 3. НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ ТЕХНОГЕННОГО ХАРАКТЕРУ 13 3.1. АВАРІЇ І КАТАСТРОФИ НА ТРАНСПОРТІ 13 3.2 ТЕХНОГЕННІ ПОЖЕЖІ Й ВИБУХИ 13 3.3 СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ 14 ВИСНОВОК 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17

Контрольна робота менеджмент

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ 3 1. Інструменти обґрунтування управлінських рішень, застосовувані керівниками різних рівнів управління 3 2. Особливості менеджменту на міжнародному рівні 13 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 20 1. Складіть ситуації, що ілюструють труднощі міжособистісних комунікацій 20 2. Опишіть ситуації, для яких характерний вплив через традиції 26 ЛІТЕРАТУРА 33

Написання виробничого кейсу з питань митного та нетарифного оподаткування експортно-імпортних операцій

Об’єкт кейсу 2 Предмет кейсу 2 1. Опис проблемної ситуації (1-2) 2 2. Характеристика основних подій, що призвели до проблемної ситуації (2-3) 4 3. Фактори, що впливають на подальший розвиток проблемної ситуації (1-2) 7 4. Позиції і інтереси учасників у розв’язанні проблемної ситуації (2-3) 9 Питання до обговорення 12 Джерела інформації 12

Конфліктологія

1. Описання конкретної ситуації 2 2. Діагностика конфлікту 3 2.1. Соціальні взаємодії що виникли між учасниками описаної ситуації 3 2.2. Варіанти трансактних комбінацій. Конфліктогени які знайшли місце в даній ситуації 5 2.3. Конфлікти що мають місце в описаній ситуації 6 2.4. Формула за якою відбувався розвиток конфлікту. Причини конфлікту (об єктивного та суб’єктивного характеру) 7 2.5. Карта конфлікту 8 2.6. Розв’язання конфлікту 10 Література 12