институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2005 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів

Вступ. 4
1.Казка як особливий літературний жанр. 6
2.1.Казка –ціннісна спадщина минулих поколінь. 6
2.2.Казка у шкільній програмі. 7
2.Розвиток уяви та творчих здібностей у мол. школярів за допомогою казки. 9
2.1.Характеристика мол. шкільного віку. 9
2.2.Характеристика уяви та прийомів та методів її розвинення. 10
2.3.Розвиток творчості та уявлення за допомогою слова («Граматика фантазій» Дж. Радарі). 13
2.4.Різноманітні завдання та ігри для розвинення уяви. 15
3.Методика проведення урока вивчення казки. 22
Висновки. 26
Список використаної літератури. 28

Cмотрите также:
Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ. Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів. 1.1. Специфіка образотворчого мистецтва. 1.2. Розвиток творчого уявлення. Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів. 2.1. Мистецтво уявляти світ. Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва. 3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів. Висновок. Список використаної літератури.

Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Формування готовності майбутніх вчителів до удосконалення творчих здібностей молодших школярів

Вступ 2 Розділ І. Розвиток творчих здібностей як проблема педагогічно-психологічної науки 7 1.1 Аналітичний розгляд творчих здібностей 7 1.2 Психолого-педагогічна література про розвиток творчих здібностей 18 Розділ ІІ. Проблематика та методологія розвитку творчих здібностей учнів та педагогів 27 2.1 Сучасний стан та проблеми розвитку творчих здібностей 27 2.2 Методи розвитку творчих здібностей у педагогічно-психологічній практиці 47 Розділ ІІІ. Особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів та формування готовності майбутніх педагогів до їх удосконалення у групах продовженого дня 57 3.1 Творчі здібності молодших школярів та особливості їх розвитку 57 3.2 Підготовка майбутніх вчителів до розвитку творчих здібностей учнів молодших класів 72 ІV. Експериментальна модель формування та розвитоку творчих здібностей студентів для їх подальшого застосування в розвитку творчості молодших школярів 82 4.1 Організаційно-методичне обгрунтування експериментального дослідження 82 4.2 Особливості проведення експериментального дослідження 89 4.3 Результати експериментального дослідження 90 Висновки 94 Список використаної літератури 102

Вплив засобів масової інформації на уяву дітей молодшого шкільного віку

Вступ 2 І. Психологія молодших школярів та особливості впливу на нах ЗМІ 4 1.1 Розвиток пізнавальних психічних процесів молодших школярів 4 1.2 Уява молодших школярів та специфіка її розвитку 7 1.3 Основні тенденції впливу ЗМІ на школяра 10 ІІ. Дослідження проблеми впливу фільмів жахів на уяву дітей молодшого шкільного віку 14 2.1 Проблема впливу фільмів з жахливим змістом на уяву молодших школярів 14 2.2 Дослідження впливу фільмів жахів на уяву молодших школярів 16 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Статеве виховання молодших школярів

План 1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3 2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4 3. Форми і методи статевого виховання молодших школярів 6 Література 11

Дидактична гра – засіб розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів

План Вступ 3 1. Дидактичні ігри і їх характерні особливості 4 2. Роль і місце дидактичної гри у навчанні молодших школярів 11 3. Використання дидактичної гри на уроках та в позаурочний час 16 Висновки 20 Література 22

Про виховання молодших школярів

План Вступ 3 1. Особливості розвитку і виховання молодших школярів 5 2. Нові підходи до навчання і виховання 10 3. Національне виховання 13 Висновки 17 Література 19

Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4 1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4 1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7 1.3 Структура учбової діяльності 8 1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11 1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15 Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18 2.1. Сутність поняття увага 18 2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26 2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33 2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34 2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36 2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37 2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38 2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38 Висновок 40 Список використаної літератури 41

Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК 29