институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2005 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес»

Вступ 3
1. Теоретична частина 4
1.1. Об'єкт і предмет дослідження. 4
1.2. Розробка маркетингової стратегії 5
2. Практична частина 8
2.1. Характеристика підприємства 8
2.2. Розробка технології стимулювання вантажних перевезень 9
Висновок 14
Список літератури 15
Додаток 16

Основною метою даної роботи є розробка маркетингової концепції для стимулювання вантажних перевезень на прикладі транспортної фірми АТ «Експрес».
Для досягнення поставленої мети необхідно дослідити основні складові маркетингової стратегії компанії і виробити рекомендації з підвищення ефективності роботи фірми.
Cмотрите также:
Розробка концепції маркетингу на підприємстві

Вступ 3 1. Розробка концепції маркетингу на підприємстві 5 1.1 Характеристика концепцій маркетингу. 5 Орієнтація на виробництво. 5 Орієнтація на збут. 6 Орієнтація на споживача. 7 1.2 Рекламна концепція як складова маркетингової концепції 11 1.3 Розповсюдження концепції маркетингу 14 2.Практична частина 17 2.1 Дослідження ринку 17 2.2 Маркетингова концепція і стратегія 20 Висновок 23 Література 24

Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства

ВСТУП 3 1 МАРКЕТИНГ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 5 1.1 Маркетинг: сутність, цілі, принципи та функції 5 1.2 Історичні етапи і концепції розвитку маркетингу 9 1.3 Проблеми реалізації підприємствами маркетингової діяльності 13 2 ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 2.1 Побудова організації структури маркетингу на підприємстві 16 2.2 Розробка комплексу маркетингу та його вплив на господарську діяльність підприємства 24 2.3 Оцінка ефективності маркетингових програм 26 3 ПЕРСПЕКТИВА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 33 3.1 Зарубіжний досвід використання маркетингу в господарській діяльності підприємства 33 3.2 Шляхи вдосконалення використання маркетингу в діяльності підприємств 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 45

Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.

ПЛАН 1. Сфери застосування маркетингу та специфіка товару, послуг, маркетинг яких належить здійснювати. 2. Аналіз умови ефективного застосування маркетингу та доцільність застосування концепції маркетингу або його окремих функцій на підприємстві. 3. Характеристика типів маркетингу, які застосовуються в практичній діяльності фірм, залежно від стану попиту на товар, завдань маркетингу та інших чинників. 4. Необхідність запровадження маркетингової концепції на підприємстві з урахуванням його фактичних і бажаних позицій на ринку та показників діяльності. Висновки

Фінансове планування в умовах становлення ринкових відносин

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Значення фінансового планування в умовах
становлення ринкових відносин.......................................................5
1.1. Необхідність фінансового планування в умовах
становлення ринкових відносин......................................................5
1.2. Механізм фінансового планування на підприємстві.....................9
Розділ 2. Основні інструменти фінансового планування
на ТОВ Норд-експрес ....................................................................14
2.1. Аналіз фінансових показників діяльності
ТОВ Норд-експрес ........................................................................14
2.2. Розробка фінансового плану на ТОВ Норд-експрес ..................21
2.3. Порядок розробки платіжного календаря
на ТОВ Норд-експрес ...................................................................24
Розділ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування
діяльності ТОВ Норд-експрес ......................................................27
Висновки ............................................................................................................32
Список використаної літератури......................................................................34
Додатки................................................................................................................36


Розробка концепції маркетингу на підприємстві

Вступ. 3 1. Теоретична частина. 4 2. Практична частина (на прикладі ВАТ) 11 Висновок. 19 Список використаної літератури. 21

Концепції маркетингу

ЗМІСТ Вступ 2 1. Історія формування основних концепцій маркетингу 3 2. Складові концепції маркетингу 7 Висновок 13 Література 14

Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах

План Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах 3 1. Функції, принципи і концепції маркетингу 3 2. Стратегія і тактика маркетингу 5 3. Складання виробничої програми підприємства 11 4. Ресурсне обґрунтування виробничої програми 12 5. Основні проблеми розвитку маркетингу на підприємствах України 14 Список використаної літератури 17

РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЗМІСТ Вступ 1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів. 2. Розроблення товару. 3. Ціноутворення. 4. Організація збуту продукції. 5. Комунікаційна політика. Висновки

Розробка комплексу маркетингу для малого підприємства

РЕФЕРАТ 2 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Сучасні концепції маркетингової діяльності. 7 1.1 Особливості маркетингових послуг 7 1.2 Стратегії маркетингу 14 РОЗДІЛ 2. Сучасний стан маркетингової діяльності ПП „...” 31 2.1 Дослідження ринку конкурентів 31 2.2 Механізм стимулювання збуту і визначення потреб споживачів 46 2.3 Аналіз управлінських рішень, пов’язаних з маркетинговою діяльністю 52 РОЗДІЛ 3. Розробка комплексу маркетингу для ПП „...” 56 3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення діяльності ПП „...” 56 ЛІТЕРАТУРА 83 Додаток А. 88 Додаток Б 91