институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Внутрішня комунікація в організації

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Реферат | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Внутрішня комунікація в організації

Зміст
Вступ 3
1. Міжособові і організаційні комунікації 7
2. Фактори впливають на здійснення процесу комунікації 13
3.Стиль міжособових комунікацій 15
Висновки 17
Література 18
Cмотрите также:
Внутрішня комунікація в організації

Зміст Вступ 3 1. Міжособові і організаційні комунікації 7 2. Фактори впливають на здійснення процесу комунікації 13 3.Стиль міжособових комунікацій 15 Висновки 17 Література 18

Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування

Вступ 2 1. Поняття «комунікація» ознаки комунікації. 4 1.1. «Комунікація» чи «спілкування». 4 1.2. До питання про визначеня «комунікації». 6 2. Масова комунікація як вид міжособистістого спілкування. 10 2.1. Масова комунікація. 10 2.2. Джерела інформації в масовій комунікації. Функції масової комунікації. 13 2.3. Стереотипи. Сфера табу. 16 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Комунікація як чинник соціального середовища

Зміст Вступ 3 1. Поняття комунікацій 4 2. Комунікативний процес та його елементи 8 3. Комунікація як чинник суспільства 11 Висновок 13 Список використаної літератури 14

СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМУНІКАЦІЯ

ВСТУП 2 СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМУНІКАЦІЯ 3 ПРО НЕВЕРБАЛЬНІ КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ 5 НЕВЕРБАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР ІМІДЖУ 7 СПРИЙНЯТТЯ ТА РОЗУМІННЯ В ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ 9 ВИСНОВОК 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 11

Формування іміджу організації як соціокультурний процес

Вступ 3 1. СОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, ВИДИ І ШЛЯХИ ЇХ ПІЗНАННЯ 6 1.1. Поняття соціального процесу 6 1.2. Види соціальних процесів 10 1.3. Параметри і критерії виміру соціальних процесів 18 1.4. Соціокультурні процеси як одін із різновидів соціальних процесів 23 2. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 28 2.1. Поняття соціальних організацій 28 2.1.1. Соціальні організації, їх внутрішня структура 29 2.1.2. Група як основа соціальної організації 37 2.2. Корпоративна культура організації 39 2.2.1. Типи організаційної культури 40 2.2.2. Екологія усередині компанії 41 2.2.3. Формування корпоративної культури 53 2.2.4. Керування корпоративною культурою 57 2.3. Імідж організації як запорука її успішної діяльності 59 2.3.1. Імідж і його природа 62 2.3.2. "Анатомія" іміджу 67 2.3.3. Внутрішня громадськість і імідж організації 73 2.3.4. Керування корпоративним іміджем 79 Висновок 83 Використана література: 86 Додаток 88

Будова і внутрішня форма організації системи цивільних правових актів

ПЛАН Вступ 1. Будова і внутрішня форма організації системи цивільних правових актів. 2. Розмежування компетенції між нормотворчими органами в регулюванні конкретних цивільно-правових відносин. 3. Обґрунтування принципу “Дозволено все, що не заборонено законом”. 4. З’ясування змісту цивільних законів та їх правильне застосування. Висновок Література

Контрольна робота з дисципліни „Менеджмент”

1. Зовнішнє оточення організації прямої дії 3 2. Наведіть приклади різних рівнів управління організацією 5 3. Інформаційні ролі керівника 8 4. Аналіз внутрішнього середовища організації 10 5. Основні кроки вибору стратегії (за Томсоном та Стріклендом) 12 6. Лінійні та штабні повноваження 15 7. Переваги та недоліки функціональної структури управління 17 8. Процесуальні теорії мотивації 18 9. Що таке комунікація? 20 Список використаної літератури 23

Місія, завдання та напрями діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Місія, завдання та напрями діяльності підприємства 4 2 Правова основа функціонування організації. Форма власності 4 3 Ресурси аналізованої організації 5 4 Функції і внутрішня структура організації 6 5 Відносини, соціальні дії та взаємодії організації 7 6 Зміст оргкультури 10 7 Соціальні взаємодії в системі управління 12 8 Зовнішнє оточення організації 14 Висновок 17 Використана література 18

Місія, завдання та напрями діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Місія, завдання та напрями діяльності підприємства 4 2 Правова основа функціонування організації. Форма власності 4 3 Ресурси аналізованої організації 5 4 Функції і внутрішня структура організації 6 5 Відносини, соціальні дії та взаємодії організації 7 6 Зміст оргкультури 10 7 Соціальні взаємодії в системі управління 12 8 Зовнішнє оточення організації 14 Висновок 17 Використана література 18

Соціологія вільного часу. Масова комунікація і глядач

1. Соціологія вільного часу......................................................................3
2. Масова комунікація і глядач................................................................5
Використана література..........................................................................10