институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління стратегічними змінами на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 32 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Управління стратегічними змінами на підприємстві

Зміст

Вступ 3
Розділ 1 Стратегічний аналіз підприємства 4
1.1. Основні принципи стратегічного управління 4
1.2. Обстеження сильних та слабких сторін функції управління операціями 7
Розділ 2 Формування стратегії підприємства 12
2.1. Диверсифікація – форма реалізації корпоративної стратегії 12
2.2. Нова стратегія управління маркетингом 14
Розділ 3 Управління стратегічними змінами на підприємстві 17
3.1. Основні рівні конкурентоспроможності підприємства. 19

Висновок 26
Використана література 27
Cмотрите также:
Управління стратегічними змінами на підприємстві

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Стратегічний аналіз підприємства 4 1.1. Основні принципи стратегічного управління 4 1.2. Обстеження сильних та слабких сторін функції управління операціями 7 Розділ 2 Формування стратегії підприємства 12 2.1. Диверсифікація – форма реалізації корпоративної стратегії 12 2.2. Нова стратегія управління маркетингом 14 Розділ 3 Управління стратегічними змінами на підприємстві 17 3.1. Основні рівні конкурентоспроможності підприємства. 19 Висновок 26 Використана література 27

Стратегія підприємства

План 1. Стратегічний аналіз підприємства 3 2. Формування стратегії підприємства і управління страгічними змінами 11 3. Управління стратегічними змінами на підприємстві 14 Список використаних джерел 21

Стратегічне планування

План 1. Стратегічний аналіз підприємства 3 2. Формування стратегії підприємства 6 3. Управління стратегічними змінами на підприємстві 8 Література 13

Стратегія підприємства

План 1. Стратегічний аналіз підприємства і його зовнішнього середовища 3 2. Формування стратегії підприємства 14 3. Управління стратегічними змінами на підприємстві 17 Список використаних джерел 27

Стратегічний аналіз хлібобулочного комбінату

Вступ. 1.Стратегічний аналіз підприємства «Хлібобулочний комбінат». 1.1. Процес стратегічного аналізу. 1.2. Етапи стратегічного аналізу на підприємстві. 1.3 Аналіз зовнішнього т внутрішнього середовища. 2. Формування стратегії – єдиний шлях досягнення мети. 2.1. Вага маркетингових функцій в стратегії підприємства. 2.2. Основні стадії розробки маркетингової стратегії. 2.3. Людський фактор та імідж підприємства. 3.Управління стратегічними змінами на підприємстві. 3.1. Концепція стратегічного планування. 3.2. Максимізація успіху через оцінку результативності Висновки Використана література

Управління стратегічними завданнями та персоналом

Вступ / 1. Управління стратегічними завданнями / 2. Управління персоналом / Використана література

УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ ЗМІНАМИ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття організаційних змін на підприємстві 5 Розділ 2. Система управління організаційними змінами 12 Розділ 3. Подолання опору персоналу до організаційних змін 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28

Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC

Вступ 1.Стратегічний аналіз компанії 1.1. Цілі маркетингових досліджень 1.2. Сегментація продукції компанії 1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC. 1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії 2. Формування стратегії компанії UMC: 2.1 Аналіз господарського портфеля. 2.2 Стратегічний управлінський облік компанії 2.3 Управління стратегічними змінами в компанії Висновки. Використана література.

Стратегічний аналіз компанії Аеросвіт

Вступ. 1.Визначення стратегічного аналізу авіакомпанії 1.1. Сегментація транспортних послуг 1.2 SWOT-аналіз як інструмент стратегічного аналізу 1.3. Конкурентоспроможність компанії на українському ринку. 2.Управління стратегічними змінами компанії. 2.1. Організація стратегічного маркетингу. 2.2. Визначення стратегічних змін етапу життєвого циклу компанії. Висновки. Використана література

Билети Стратегічне управління підприємством

ПЛАН 1 Етапи історичного розвитку управління підприємством. 3 2. Визначення бар'єрів входу-виходу в галузі. 4 3. Характеристика оточуючого середовища діяльності підприємства. 5 4. Прогнозування зовнішнього середовища підприємства. 7 5. Етапи формування та реалізації стратегії підприємства. 8 6. Форми прийняття рішень. 10 7. Діагностика стратегічних ресурсів підприємства. 12 8. Функції вищого керівництва на різних рівнях стратегічних змін. 13 9. Проблеми підприємства у реалізації стратегії. 15 10.Загальні основи управління стратегічними змінами. 16 11.Управління через вибір стратегічних позицій. 17 12.Складові стратегічного прогнозування. 18 13.Стратегічні можливості на різних етапах життєвого циклу підприємства. 19 14.Зміна організаційної структури в процесі реалізації стратегії. 20 15.Взаємозв'язок поточного та стратегічного планування в процесі 21 стратегічного управління. 21 16.Розробка комплексної стратегії підприємства. 23 17.Система контролю на підприємстві. 24 18.Концепція стратегічного управління на зарубіжних підприємствах. 25 19.Методи оцінки стратегій. 26 20.Елемент кадрової стратегії підприємства. 26 21.Розробка фінансової стратегії на підприємстві. 27 22.Розробка маркетингової стратегії на підприємстві. 29 23.Аналіз життєвих циклів виробів. 30 24.Застосування матричних моделей в стратегічному управлінні підприємством. 32 28.Переваги та недоліки диверсифікації. 33 29.Еволюція диверсифікації. 34 30.Стратегії диверсифікації. 34 31 .Обґрунтування вибору стратегій за допомогою моделі АДЛ. 35 32.Розробка стратегії управління персоналом. 37 33.Розробка виробничих стратегій. 38 34.Корпоративна культура в реалізації стратегії. 39 35.Сприйняття стратегічних змін. 41 36. Фактори впливу на вибір стратегічного рішення 42 37. Взаємозв’язок стратегії та організаційної структури 43 39.Вертикальна та горизонтальна інтеграція. 44 40.Перспективи розвитку стратегічного управління в Україні. 45