институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Физкультура | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2005 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку

ВСТУП 3
I. ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ФІЗИЧНИМ РОЗВИТКОМ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6
1.1. Загальна характеристика фізичного розвитку дошкільників 6
1.2. Основні контрольні показники фізичного розвитку дошкільників 8
1.3. Методи контролю за фізичним розвитком дітей дошкільного віку 11
II. КОНТРОЛЬ ЗА ОХОРОНОЮ І ЗМІЦНЕННЯМ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 16
2.1. Медико-педагогічний нагляд в процесі фізичного виховання 16
2.2. Контроль за санітарно-гігієнічними умовами проведення фізкультурних занять 22
ВИСНОВКИ 25
ЛІТЕРАТУРА 27
ДОДАТКИ 29
Cмотрите также:
Антропометричні показники дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ТРЬОХ-СЕМИ РІЧНОГО ВІКУ 10 1.1. Швидкість фізичного розвитку дітей віком від трьох до семи років 10 1.2. Визначення та методи корекції фізичного розвитку дітей 19 1.3. Контроль за розвитком і станом здоров’я дітей віком від трьох до семи років. 24 РОЗДІЛ 2 ЗНАЧЕННЯ АНТРОПОМЕТРИЧНИХ ВИМІРІВ 31 ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ 3-7 РІЧНОГО ВІКУ 31 2.1. Поняття антропометричних вимірів 31 2.2. Використання антропометричних індексів для оцінки харчового статусу дітей 46 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ АНТРОПОМЕТРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ ВІД ТРЬОХ ДО СЕМИ РОКІВ 54 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76 Об’єктом дослідження є фізичний розвиток та стан здоров’я дітей віком від трьох до семи років. Предметом дослідження є комплекс питань виконання антропометричних вимірів та їх використання для контролю та поліпшення здоров’я дітей віком трьох-семи років. Мета дослідження - визначити поняття антропометричних вимірів, проаналізувати порядок, методики їх проведення, аргументувати необхідність антропометричних вимірів, вивчити питання практичного використання результатів антропометричних вимірів дітей віком від трьох до семи років для забезпечення покращення стану здоров’я дітей, дослідити важливість антропометричних вимірів для своєчасної та якісної діагностики здоров’я дітей віком від трьох до семи років.

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34

Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 4 1.1. Сутність поняття увага 4 1.2. Проблема розвитку уваги у дітей дошкільного віку 12 Розділ 2. Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку 20 2.1. Характеристика рівней розвитку уваги у дітей дошкільного віку 20 2.2. Шляхи розвитку уваги у дітей дошкільного віку 23 Висновки 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування

План Вступ 3 1. Основні принципи загартовування 5 2. Характеристика традиційних та нетрадиційних засобів загартовування дітей дошкільного віку 8 3. Організація та методика проведення повсякденних та спеціальних загартовуючих процедур 13 4. Стан роботи дошкільної установи по оздоровленню дошкільників 19 5. Впровадження системи роботи по загартуванню дітей дошкільного віку 21 6. Вплив загартування на стан здоров’я та фізичний розвиток дошкільників 24 Висновки 27 Література 28

Роль сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дітей середнього дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічні умови формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку 5 1.1 Психолого-педагогічні основи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 5 1.2. Формування математичних здібностей дітей дошкільного віку 9 1.3. Технології логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 11 Розділ ІІІ. Організація і методика занять з математики у сім‘ї 17 2.1. Організаційна робота з математики у родині 17 2.2. Методика навчання рахунку і основам математики дітей дошкільного віку через ігрову діяльність у сім‘ї 19 2.3 Засоби поєднання ігрових методів і методів прямого навчання математиці у сім‘ї 25 Висновки 33 Список використаних джерел 36

Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ 6 1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку 6 1.2. Психічний розвиток дітей дошкільного віку 8 1.3. Характеристика найпоширеніших психічних порушень дітей дошкільного віку 21 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 30 2.1. Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми дошкільного віку 30 2.2. Місце засобів тілесно-орієнтованої психотерапії дітей з психічними відхиленнями 41 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ²ДХИЛЕННЯМИ 49 3.1. Організація дослідження 49 3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 56 ВИСНОВОК 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76

Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113

Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Підготовка дитини до школи

Вступ 3 1. Розвиток дитини дошкільного віку 4 1. 2. Виховання уміння вчитися 5 1.3. Труднощі адаптації до школи 8 2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10 2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10 2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12 1.3. Результати дослідження 18 2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27