институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів

Зміст
Вступ 3
1. Підготовка до переговорів 4
2. Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів 8
3. Тактика тиску на ділових переговорах, прийоми раціонального самозахисту 11
Висновки 17
Перелік літератури 18
Cмотрите также:
Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів

Зміст Вступ 3 1. Підготовка до переговорів 4 2. Деякі правила для досягнення успіху по техніці переконання і ведення переговорів 8 3. Тактика тиску на ділових переговорах, прийоми раціонального самозахисту 11 Висновки 17 Перелік літератури 18

Техніка і технологія ведення переговорів

Вступ 3 1. Правила підготовки до переговорів 4 2. Методичні і тактичні прийоми ведення переговорів 5 3. Підведення підсумків переговорів 7 4. Національні особливості ведення переговорів 9 Висновки 12 Список використаних джерел: 13

Ведення ділових переговорів

План Ведення ділових переговорів 3 1. Особливості ділових переговорів 3 2. Етапи ділових переговорів 5 3. Методи ведення ділових переговорів 11 Список використаної літератури 14

Ділові переговори, організація переговорів, стратегія і тактика

Вступ 2 1. Концепція ведення переговорів у сфері ділових відносин. 3 2. Основні (універсальні) стилі ведення переговорів. 7 3. Характеристика переговорного процесу у міжнародних відносинах. 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Суть і значення комерційного успіху

Зміст Вступ................................................................................................................... 2 Глава 1. Суть і значення комерційного успіху............................................... 4 Глава 2. Характеристика елементів комерційного успіху та методи досягнення комерційного успіху...................................................... 9 Глава 3. Функції комерційних служб торгівельного підприємства для досягнення комерційного спіху........................................................ 21 Глава 4. Вплив комерційного успіху на досягнення конкурентоспроможності підприємства.......................................... 26 Література.......................................................................................................... 30

СТРАТЕГІЇ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОІВ

ПЛАН: 1. Особливість переговорів як форми колективного обговорення проблем 2. Стратегічні підходи до переговорів 3. Стратегія ефективних переговорів

Ділові контакти, переговори, телефонні розмови

Вступ 3 1. Характеристика ділового спілкування 4 2. Правила ведення переговорів 10 3. Ведення ділової розмови по телефону 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Психологічні аспекти організації ділового спілкування

Вступ 3 1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3 1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3 1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5 1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5 2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7 2.1. Підготовка переговорів 7 2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9 2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9 3. Прийоми проведення переговорів 10 3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10 3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12 3.3. Форми організації ділових контактів 14 Висновки 16 Список використаної літератури 16

Переговорний процес з визначенням основних складових і застосовуваних методів

ВСТУП 3 Поняття переговорів, їх основні складові 3 Методи ведення переговорів 6 Відповідність методів кожному з етапів переговорів 15 ВИСНОВКИ 17 Список використаної літератури 18

ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ на тему: «Процедура ведення переговорів і підписання комерційних договорів з контрагентами»

Вступ 3 1. Встановлення контактів і ведення переговорів з потенційними постачальниками сировини, матеріалів і обладнання 5 2. Встановлення контактів та ведення переговорів з потенційними оптовими покупцями готової продукції підприємства 8 3. Встановлення контактів та ведення переговорів з потенційними контрагентами по наданню виробничих, організаційних, комерційних та інших послуг 10 4. Розробка критеріїв і вибір постачальників сировини, матеріалів і обладнання 10 5. Розробка критеріїв і вибір оптових покупців готової продукції 12 6. Розробка критеріїв і вибір контрагентів по наданню послуг фірмі 13 Висновки 15 Список використаних джерел 16 Додатки 17