институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Зміст
Вступ 3
1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 4
2. Строки виконання документів 5
3. Здійснення контролю за виконанням документів 6
4. Організація контролю за розглядом звернень громадян 9
5. Складання номенклатури і формування справ 10
Висновки 11
Література 12
Додаток 1 13
Додаток 2 14
Додаток 3 16
Додаток 4 17
Додаток 5 19
Додаток 6 20
Додаток 7 22
Cмотрите также:
Завдання і порядок контролю за виконанням документів

Зміст Вступ 3 1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 4 2. Строки виконання документів 5 3. Здійснення контролю за виконанням документів 6 4. Організація контролю за розглядом звернень громадян 9 5. Складання номенклатури і формування справ 10 Висновки 11 Література 12 Додаток 1 13 Додаток 2 14 Додаток 3 16 Додаток 4 17 Додаток 5 19 Додаток 6 20 Додаток 7 22

Класифікація управлінської документації

ЗМІСТ 1. Вступ 2. Класифікація управлінської документації 2.1. Організаційні документи 2.2. Довідко-інформаційні документи. 2.3. Документація з кадрово-контрактових питань 2.4. Особисті офіційні документи 3. Особливості документування управлінської діяльності установ 4. Приймання, розгляд і реєстрація документів 4.1. Приймання документів 4.2. Попередній розгляд документів 4.3. Реєстрація документів 5. Організація контролю за виконанням документів 5.1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 5.2. Строки виконання документів 5.3. Здійснення контролю за виконанням документів 6. Підготовка справ до зберігання та використання 7. Висновок 8. Використана література

. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти роботи з документами у підприємництві 4 1.1 Поняття документообігу. Схеми руху документів 4 1.2 Основні етапи документообігу на підприємстві 5 Розділ 2. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання справ 11 2.1 Здійснення контролю за виконанням документів 11 2.2 Систематизація документів на підприємстві 12 2.3 Порядок зберігання справ на підприємстві 20 Висновки 24 Список використаної літератури 26 Додатки 27

Організація контролю за виконанням документів

Зміст Організація контролю за виконанням документів 2 Скласти акт про виділення документів до знищення 10 Список використаної літератури 12

Організація роботи з документами

1. Прийняття та попередній розгляд вхідних документів 3 2. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів 4 3. Реєстрація документів 5 4. Організація контролю за виконанням документів 11 Список використаної літератури 14

. Принципи організації документообігу

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Організація документообігу та його роль в організації діяльності підприємств 4 1.1 Поняття "документообіг", його роль у системі діловодства 4 1.2 Правила оформлення документів як важливий елемент документообігу 5 Розділ 2. Принципи організації документообігу 12 2.1 Приймання й обробка документів 12 2.2 Реєстрація документів - необхідний чинник у процесі документообігу 14 2.3 Строки виконання документів 18 Розділ 3. Контроль за виконанням документів та порядок зберігання документів 19 3.1 Здійснення контролю за виконанням документів 19 3.2 Підготовка справ до зберігання та використання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 28

Контроль за строками виконання документів

Зміст 1. Контроль за строками виконання документів 3 1.1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 3 1. 2. Строки виконання документів 4 2. Правила оформлення реквізитів: затвердження і резолюція 6 3. Резюме і автобіографія 14 3.1. Резюме 14 3.2. Автобіографія 15 Список використаної літератури 17

Контроль за строками виконання документів

Зміст 1. Контроль за строками виконання документів 3 1.1. Завдання і порядок контролю за виконанням документів 3 1. 2. Строки виконання документів 4 2. Правила оформлення реквізитів: затвердження і резолюція 6 3. Резюме і автобіографія 14 3.1. Резюме 14 3.2. Автобіографія 15 Список використаної літератури 17

ОРГАНІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТООБІГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

1. Поняття документообігу. Схеми руху документів. 2. Етапи документообігу. Приймання, розгляд і реєстраціядокументів. 3. Порядок обробки та відправлення вихідної документації 4. Організація контролю за виконанням документів. 5. Систематизація документів. Справа. Номенклатура справ. 6. Зберігання справ. 7. Підготовка та передача справ у відомчий архів.

Документознавство та діловодство. Варіант № 10

Організація контролю за виконанням документів 3 Скласти акт про виділення документів до знищення. 10 Список використаних джерел: 13