институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Реферат | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст
Вступ 3
Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4
Висновок 9
Використана література 10
Cмотрите также:
Суть і зміст паблік рілейшнз

Вступ Розділ 1. Суть і зміст паблік рілейшнз 1.1. Поняття паблік рілейшнз 1.2. Принципи та функції паблік рілейшнз 1.3. Кампанія паблік рілейшнз і її складові Розділ 2. Джерела та історія розвитку паблік рілейшнз 2.1. Історичні умови виникнення паблік рілейшнз 2.2. Зародження і становлення паблік рілейшнз у США 2.3. Глобалізація паблік рілейшнз як професійної системи Розділ 3. Становлення та розвиток паблік рілейшнз в Україні 3.1. Становище паблік рілейшнз в Україні 3.2. Значення політичних паблік рілейшнз в сучасній державі 3.3. Імідж України в сучасних інформаційних потоках Висновки Список використаних джерел та літератури

Історичний розвиток паблік-рілейшнз

Зміст Вступ 3 Історичний розвиток паблік-рілейшнз 4 Висновок 9 Використана література 10

ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ

1. РІЗНОВИДИ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ 3 2. НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ НЕГАТИВНОГО І ПОЗИТИВНОГО ПІАР ЗАХОДУ 5 ЛІТЕРАТУРА 11

Історичні причини виникнення паблік рилейшнз

Вступ 3 1. Історія розвитку паблік рілейшнз 4 2. Зародження основ професії паблік рішейшнз в Америці 8 3. Стан паблік рішейшнз в Україні 11 Висновок 15 Список використаної літератури 17

ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій

План Вступ 3 І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6 1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6 1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11 IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24 2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24 2.2. Маркетингова політика комунікацій 31 2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38 ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47 3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47 3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53 Висновки та пропозиції 59 Додатки 62 Додаток 1. 62 Додаток 2. 63 Література 64

Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз

План Вступ 3 1. Головні напрями застосування Інтернет у комплексу маркетингу і PR 4 2. Основні форми Інтернет – реклами і PR 7 3. Проблеми і перпективи взаємодії засобів паблік рілейшнз і Інтернет 12 Висновки 18 Список використаних джерел 18

Головні складові процесу Паблік рілейшенз

Зміст Вступ 3 1.З'ясування сутності паблік рілейшнз 4 2. Принципи та функції паблік рілейшенз 8 3. Визначення та характеристика основних складових процесу PR 12 Висновки 21 Список використаної літератури 23

технологія акцій та компаній ПР

Вступ 3 1. Паблік рилейшнз в економічній діяльності підприємства 4 2. Паблік рілейшнз(PR) у готелі 9 Висновок 13 Література 14

Паблік рілейшнз в сфері маркетингу

Вступ 3 1. Паблік рилейшнз в маркетинговій діяльності підприємства 4 2. Організація управління PR на металургійних підприємствах 11 3. Обґрунтування оцінки економічної ефективності паблік рилейшнз підприємства 13 Висновки 17 Література 19 Скласти піар-компанію 21

паблк рілейшнз

1. ДЕМОКРАТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ЧАСИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. 3 2. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ В ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ. 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 13