институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій

План

1.Вступ...…………………………………………………………………......3

2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення
іміджу організацій…………………………………………………………....4
3. Висновки...………………………………………………………….…......13
4. Список літератури...…………………………………………………........14
Cмотрите также:
Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій

План 1.Вступ...…………………………………………………………………......3 2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій…………………………………………………………....4 3. Висновки...………………………………………………………….…......13 4. Список літератури...…………………………………………………........14

Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення

1.Вступ...…………………………………………………………………......3 2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій…………………………………………………………....4 3. Висновки...………………………………………………………….…......13 4. Список літератури...…………………………………………………........

Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення

1.Вступ...…………………………………………………………………......3 2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій…………………………………………………………....4 3. Висновки...………………………………………………………….…......13 4. Список літератури...…………………………………………………........

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 5 1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 5 1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 12 1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях 24 1.4. Правові аспекти відносин у сфері PR-діяльності некомерційних організацій 27 2. АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 37 2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 37 2.2. Характеристика поточного іміджу організації 41 2.3. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 44 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52 ДОДАТКИ 54

Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій

Зміст: Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій 1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях Розділ 2. Аналіз поточного іміджу некомерційної організації (на прикладі Спілки малих підприємств України) 2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 2.2. Характеристика поточного іміджу організації Розділ 3. Формування позитивного іміджу організації 3.1. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 3.2. Моніторинг і аналіз зовнішнього середовища організації 3.3. Ефективна взаємодія з іншими організаціями та ЗМІ Список використаної літератури Висновки

Формування іміджу як PR-діяльність

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………….…..3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5 1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5 1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9 1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24 2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24 2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28 2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32 2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50 ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52

Процес становлення іміджу компанії "Світоч

Вступ 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ "СВІТОЧ" 2. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ "СВІТОЧА" 2.1. Вивчення споживчого ринку 2.2. Розробка концепції іміджу "Світоча" 2.3. Формування, впровадження і закріплення іміджу у свідомості споживача Післямова Література

Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи формування іміджу ЗОЗ 7 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 7 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 12 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 29 Розділ ІІ. Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ 49 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 49 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 49 Висновки Література 50 Література 52

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30 РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 96 ДОДАТКИ 102

Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття іміджу, його види та структура 6 1.2. Класифікація та методи побудови іміджу підприємства 11 1.3. Методологічні основи оцінки іміджу підприємства. 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА „...” 37 2.1. Загальна характеристика продюсерського центру „...” 37 2.2. Аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві 40 2.3. Комплексна оцінка іміджу продюсерського центру „...” 48 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 62 3.1 Покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру „...” 62 3.2 Шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства 81 3.3. Оцінка впливу заходів з удосконалення на покращення іміджу продюсерського центру „...” 91 ВИСНОВКИ 97 ЛІТЕРАТУРА 101 ДОДАТКИ 107