институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вибір і обґрунтування стратегії розвитку

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 43 | Год: 2010 | Размер: 63 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Вибір і обґрунтування стратегії розвитку

Зміст

Анотація 3
Вступ 5
1 Теоретичні основи розроблення стратегічного розвитку підприємства 7
1.1 Структура розроблення стратегії диверсифікованого підприємства 7
1.2Стратегії диверсифікації 8
1.3 Стратегічний аналіз диверсифікованого підприємства 9
1.3.1 Сутність та етапи стратегічного аналізу 9
1.3.2 Оцінка поточної стратегії підприємства 10
2. Аналіз діяльності ЗАТ Київський пивкомбінат "Оболонь" 11
2.1. Характеристика підприємства 11
2.2.Аналіз техніко-економічних показників 12
2.3.Аналіз зовнішнього середовища 16
2.4.Аналіз внутрішнього середовища 21
2.4.1.Структура управління 21
2.4.2.Персонал 22
2.4.3.Аналіз фінансового стану підприємства 23
2.4.4.Стратегічний аналіз підприємства 25
3. Формування стратегічного плану 29
3.1.Планування виробничої програми 29
3.2.Планування виробничого потенціалу 33
З.З.Економічна ефективність реалізації підприємницької стратегії 35
Висновки 42
Перелік використаної літератури 44
Cмотрите также:
Розробка інноваційної стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Поняття „інновація” 5 1.2. Сутність менеджменту інноваційної діяльності 7 1.3. Вибір стратегії інноваційної діяльності 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІСНУЮЧОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 11 2.1. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 11 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 21 2.3. Варіанти стратегій розвитку підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „ Назва” 35 3.1. Вибір інноваційної стратегії розвитку підприємства 35 3.2. Економічні результати розвитку в результаті інноваційної стратегії 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Бізнес план по переробці молока

Вступ 3 1. Вибір виду діяльності 4 2. Вибір правової форми підприємства 7 3. Визначення місії та загальних цілей організації 9 4. Вибір стратегії організації 10 5. Планування реалізації стратегії 14 6. Організація діяльності 17 Висновки 23 Перелік Літератури 24

Обґрунтування стратегії розвитку підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6 1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16 1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49 2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59 Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67 3.1. Визначення стратегії розвитку 67 3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73 3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80 Висновки 91 Список використаних джерел 96 Додатки 102

Курсова з Основ менеджменту

ВСТУП 3 1. Вибір виду діяльності 4 2. Вибір правової форми підприємства 13 3. Визначення місії та загальних цілей організації 14 4. Вибір стратегії організації 15 5. Планування реалізації стратегії 19 6. Організація діяльності 24 7. Фінансовий план 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 Метою роботи є обгрунтування створення аптеки та оцінка одержаних результатів.

Методи оцінки стратегічних альтернатив та вибору стратегій вітчизняної організації

ВСТУП 3 1 Поняття аналізу альтернатив вибір і реалізація стратегії 6 1.1 Вибір стратегії – центральний момент стратегічного планування 6 1.2 Поняття стратегічних альтернатив 12 2. Основні аспекти оцінки стратегій та їх здійсненності 14 2.1 Організаційна економічна характеристика ЗАТ „КФ Харків’янка” 14 2.2. Методика аналізу ситуації на підприємстві та вибір стратегії 15 2.3. Стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ЗАТ «Кондитерська фабрика «Харків’янка» 19 3. Вибір напряму функціональних стратегій організації 25 3.1 Стратегія забезпечення конкурентоспроможності як комплексна стратегія 25 3.2 Ситуаційне проектування конкурентної стратегії 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Визначення стратегії розподілу

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Вибір цільового ринку. Політика ціноутворення 4 1.1 Основи сегментації ринку 4 1.2 Вибір цільових сегментів 8 1.3 Ціноутворення в процесі розподілення товарів 12 Розділ 2 Визначення стратегії розподілу 17 2.1 Стратегія маркетингу підприємства 17 2.2 Аналіз середовища організації 20 2.3 Стратегія розподілення нового товару (послуги) 23 Розділ 3 Вибір стратегії та її обґрунтування 31 Висновок 38 Використана література 39

Звіт з практики

ВСТУП 1. Вибір підприємства 2. Оцінка макросередовища 3. Аналіз внутрішнього середовища. 4. Визначення конкурентних профілів. 5. Оцінка конкурентної сили підприємства. 6. SWOT – аналіз. 7. Стратегії щодо матриці SWOT – аналізу. 8. Альтернативні стратегії дій. 9. Вибір стратегії. 10. Прогноз: аналіз. ВИСНОВКИ

Звіт з практики

ВСТУП 1. Вибір підприємства 2. Оцінка макросередовища 3. Аналіз внутрішнього середовища. 4. Визначення конкурентних профілів. 5. Оцінка конкурентної сили підприємства. 6. SWOT – аналіз. 7. Стратегії щодо матриці SWOT – аналізу. 8. Альтернативні стратегії дій. 9. Вибір стратегії. 10. Прогноз: аналіз. ВИСНОВКИ

Процес планування ринкової стратегії фірми

Зміст Вступ 3 1. Вибір ринку та його вивчення. 4 2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8 3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9 3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9 3.2 Фази планування стратегії фірми. 10 4. Вибір фірми-контрагента. 12 Висновки 16 Література 18

Процес планування ринкової стратегії фірми

Зміст Вступ 3 1. Вибір ринку та його вивчення. 4 2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8 3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9 3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9 3.2 Фази планування стратегії фірми. 10 4. Вибір фірми-контрагента. 12 Висновки 16 Література 18