институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 90 | Год: 2010 | Размер: 175 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7
1.1Призначення бізнес-планів 7
1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12
1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31
РОЗДІЛ 2 35
АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35
2.1 Загальна характеристика підприємства 35
2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40
2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48
РОЗДІЛ 3 63
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Стратегія маркетингу 63
3.2 План виробництва 67
3.4 Фінансовий план 70
3.5 Програма інвестування 78
3.7 Оцінка ризиків та страхування 79
ВИСНОВОК 82
ЛІТЕРАТУРА 84
ДОДАТКИ 91
Cмотрите также:
БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Проект бізнес-плану розвитку підприємства

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5 1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14 1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21 ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26 ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Вступна частина 32 3.2. Аналіз положення справ у галузі 34 3.3. Істота запропонованого проекту 37 3.4. Виробничий план 38 3.5. Організаційний план 40 3.6. План маркетингу 41 3.6. Фінансовий план 45 3.7. Оцінка ризику 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТОК А 64 ДОДАТОК Б 65

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76 Висновки до розділу 2 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88 Додатки 94 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „Іквел”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 79 Висновки до розділу 2 86 Висновки 88 Список використаних джерел 91 Додатки 97 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «Іквел» 97 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „Іквел” 98 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 101 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 118

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

ПРОЕКТ БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗВИТКУ ВИДАВНИЧОЇ Й КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «__»

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ 6 1.1. Роль планування в діяльності підприємств 6 1.2. Бізнес-план, як метод здійснення фінансово-економічної діяльності підприємства 12 1.3. Етапи складання бізнес-плану 17 1.4. Огляд джерел, переважно використаних у проекті 23 ІІ. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 27 2.1. Юридичний статус Підприємства 27 2.2. Характеристика виробничо-господарської діяльності 30 2.3. Аналіз фінансового стану 42 III. БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА 44 3.1. Маркетингові дослідження 44 3.2. Організаційний план 58 3.3. Виробничий план 59 3.4. Фінансовий план і стратегія фінансування 65 3.5. Аналіз ризиків 68 ВИСНОВКИ 76 ЛІТЕРАТУРА 78 ДОДАТКИ 83 ДОДАТОК 1 Законодавчі і нормативні акти видавничої діяльності 83 ДОДАТОК 2 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства 123 ДОДАТОК 3 Бухгалтерська звітність підприємства 124 ДОДАТОК 4 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства за новим складом 129

Проблеми просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок

ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 9 1.1 Суть та цілі розробки бізнес-плану 9 1.2 Структура бізнес-плану та зміст його основних розділів 12 1.3 Вибір каналів збуту та політика ціноутворення 26 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗВИТКУ ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «СОНЯЧНА ДОЛИНА» 30 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 30 2.2. Характеристика проекту 31 2.3. Аналіз галузі 35 2.4. Аналіз конкурентів 40 2.5. План маркетингу 45 2.6. Виробничий план 50 2.7.Організаційний план 59 2.8. Правове забезпечення 65 2.9. Оцінка ризиків діяльності підприємства 69 2.10. Фінансовий план 71 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87 ДОДАТКИ 89

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16