институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування англійської лексики

Каталог пособий и учебных материалов | Иностранные языки | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2010 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Формування англійської лексики

ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ І. Власномовна лексика 4
1.1 Формування англійської лексики 4
1.2 Залишки кельтських мов в англійській 7
Розділ ІІ. Запозичення в англійській мові 10
2.1 Елементи ранньолатинської мови 11
2.2 Запозичення зі скандинавських мов 13
2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 14
2.4 Елементи грецької мови 18
2.5 Запозичення з інших германських мов 20
2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження 22
2.7 Слов’янські запозичення в англійській мові 24
Розділ ІІІ. Асиміляція запозичень 26
3.1 Фонетична асиміляція 26
3.2 Граматична асиміляція 27
3.3 Лексична асиміляція 29
Висновки 31
Список використаної літератури 32
Cмотрите также:
Формування англійської лексики

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Власномовна лексика 4 1.1 Формування англійської лексики 4 1.2 Залишки кельтських мов в англійській 7 Розділ ІІ. Запозичення в англійській мові 10 2.1 Елементи ранньолатинської мови 11 2.2 Запозичення зі скандинавських мов 13 2.3 Запозичення з романських мов. Норманське завоювання 14 2.4 Елементи грецької мови 18 2.5 Запозичення з інших германських мов 20 2.6 Лексичні запозичення з часів раннього Відродження 22 2.7 Слов’янські запозичення в англійській мові 24 Розділ ІІІ. Асиміляція запозичень 26 3.1 Фонетична асиміляція 26 3.2 Граматична асиміляція 27 3.3 Лексична асиміляція 29 Висновки 31 Список використаної літератури 32

Стилістичні характеристики англійської газети

План Вступ………………………………………………………………………2 стр. 1. Мовна система та функціональні стилі………………………..3 стр. 2. Характеристика газетного стилю..............................................8 стр. 2.1. Англійський газетний заголовок........................................12 стр. 2.2. Особливості англійської газети..........................................15 стр. 3. Використання субстандартної лексики у мові публіцистики.....................................................................................18 стр. 4. Синтаксичний рівень публіцистики…………………………….25 стр. Висновки…………………………………………………………………...34 стр. Використана література…………………………………………………35 стр.

Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики

Вступ Розділ I Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики 1.1. Проблемне навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 1.2. Вікові особливості учнів старшого етапу середньої школи 1.3. Психологічна характеристика лексичної компетенції Висновки до розділу I Розділ II Методика застосування проблемного навчання у формуванні лексичної компетенції учнів на уроках англійської мови 2.1. Критерії відбору лексики для вивчення у загальноосвітній школі 2.2. Етапи формування лексичної компетенції 2.3. Методика формування лексичної компетенції учнів старших класів на основі застосування проблемного підходу 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики Висновки до розділу II Загальні висновки Бібліографія

Формування і нормалізація української термінологічної лексики

Вступ 3 1. Систематизації термінології, проблеми пов’язані з вживанням спеціальної лексики 4 2. Формування нових термінів: запозичення та словотворення. 6 2. Написання термінів: правопис та транслітерація. 9 Висновок 11 Список використаних джерел 13

Шотландський варіант сучасної англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ І. Історико-географічний опис шотландського варіанту англійської мови 5 1.1 Короткі географічні дані 5 1.2 Історія розвитку шотландського варіанту англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості шотландської англійської мови 11 2.1 Граматична система шотландської англійської мови 11 2.2 Особливості фонетичної системи шотландської англійської мови 18 2.3 Лексика шотландської англійської мови 22 Розділ ІІІ. Сучасний стан шотландського варіанту англійської мови 25 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Исследование эволюции военной лексики в дискурсе современных масс-медиа

Содержание Введение 3 Глава 1. Исследование эволюции военной лексики в дискурсе современных масс-медиа. 4 1.1. Информационное воздействие в дискурсе с точки зрения теории асимметрии 4 1.2. Из истории пропаганды и контрпропаганды ХХ столетия 11 1.3. Примеры применения дестабилизирующих технологий 15 1.4. Информационное оружие в контексте других видов коммуникативного воздействия 23 Глава 2. Классификация военной лексики 32 2.1. Распределение лексики по лексико-семантическим группам 32 2.2. Распределение лексики по происхождению 35 Выводы 48 Список использованной литературы 50

Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Історія, розвиток і культура англійської мови

ПЛАН ВСТУП 3 1. Періодизація історії англійської мови. 6 2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7 3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9 4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12 5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13 6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15 7. Англійська мова у світі 16 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 22

Інтеграція методів формування лексичних навичок французької та української мови в початковій школі

Зміст 2 Вступ 3 Розділ 1. Формування лексичних навичок у початковій школі 5 1.1. Гра, як засіб формування лексичних навичок у молодших класах 5 1.2. Принципи відбору лексичного мінімуму 14 Розділ 2. Основні етапи презентації лексики 22 2.1 Робота на слуховій основі 22 2.2 Робота на графічній основі 25 Висновки 31 Список використаної літератури 34 Метою курсової роботи є дослідження інтеграції методів формування лексичних навичок в обох мова – українській та французькій школярів молодшого віку. Актуальність даної роботи полягає в тому, засобами введення та закріплення лексики і граматики школярами 1-4 класів можуть зробити навчання іноземної мови досить ефективним, тому необхідно якнайкраще дослідити методи презентації лексики в українській та французькій мовах.

Термины и профессионализмы в произведениях Даниила Гранина

План Введение……………………………………………………………………2 1. Виды специальной лексики……………………………………………..3 1.1. Термины……………………………………………………………….4 1.2. Профессионализмы…………………………………………………..7 1.3. Профессиональные жаргонизмы…………………………………...9 1.4. Профессионально-конструктивные элементы…………………...9 1.5. Происхождение и способы образования специальной лексики..10 1.6. Использование специальной лексики…………………………….11 2. Специальная лексика в произведениях Даниила Гранина…….12 Выводы……………………………………………………………………27 Используемая литература………………………………………………28