институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2010 | Размер: 90 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві

Зміст

1.Теоретичні аспекти планування запасів 3
1.1 Методика планування потреб у МТР 3
1.2 Класифікація та методика розрахунку запасів матеріально-технічних ресурсів 7
1.3. Планування організаціЇ поставок МТР 11
1.4 Проблеми планування постачання підрозділів підприємства МТР та напрямки їх вирішення 15
2. Аналіз процесу планування на підприємстві ВАТ “Криворіжавтосто” 19
2.1. Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Аналіз системи планування на підприємстві 22
2.3. Аналіз системи планування запасів на підприємстві 27
3. Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві 35
Висновки 43
Cмотрите также:
Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві

Зміст 1.Теоретичні аспекти планування запасів 3 1.1 Методика планування потреб у МТР 3 1.2 Класифікація та методика розрахунку запасів матеріально-технічних ресурсів 7 1.3. Планування організаціЇ поставок МТР 11 1.4 Проблеми планування постачання підрозділів підприємства МТР та напрямки їх вирішення 15 2. Аналіз процесу планування на підприємстві ВАТ “Криворіжавтосто” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз системи планування на підприємстві 22 2.3. Аналіз системи планування запасів на підприємстві 27 3. Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві 35 Висновки 43

Теоретичні аспекти планування запасів

Зміст 1.Теоретичні аспекти планування запасів 3 1.1 Методика планування потреб у МТР 3 1.2 Класифікація та методика розрахунку запасів матеріально-технічних ресурсів 7 1.3. Планування організаціЇ поставок МТР 11 1.4 Проблеми планування постачання підрозділів підприємства МТР та напрямки їх вирішення 15 2. Аналіз процесу планування на підприємстві ВАТ “Криворіжавтодеталь” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз системи планування на підприємстві 22 3. Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві 35 Висновки 43

Теоретичні аспекти планування запасів

Зміст 1.Теоретичні аспекти планування запасів 3 1.1 Методика планування потреб у МТР 3 1.2 Класифікація та методика розрахунку запасів матеріально-технічних ресурсів 7 1.3. Планування організаціЇ поставок МТР 11 1.4 Проблеми планування постачання підрозділів підприємства МТР та напрямки їх вирішення 15 2. Аналіз процесу планування на підприємстві ВАТ “Криворіжавтодеталь” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз системи планування на підприємстві 22 3. Розробка пропозицій по покращенню системи планування запасів на підприємстві 35 Висновки 43

Теоретично-методичні основи планування товарних запасів торговельного підприємства

Вступ 3 Глава 1. Теоретично-методичні основи планування товарних запасів торговельного підприємства 7 1.1. Сутність товарних запасів і фактори, що визначають їх обсяг і структуру 7 1.2. Показники і методи планування товарних запасів торговельного підприємства 12 1.3. Методичні підходи до планування обсягу та структури товарних запасів торговельного підприємства 32 Глава 2. Дослідження умов формування та стану товарних запасів на торговельному підприємстві ТОВ “Далпорт – К” 36 2.1. Методичні принципи дослідження стану планування товарних запасів торговельного підприємства з використанням ПЕОМ 36 2.2. Аналіз динаміки обсягу товарних запасів ТОВ “Далпорт-К” 48 2.3. Оцінка рівня забезпеченості товарними запасами ТОВ “Далпорт – К” 56 2.4. Чинники, що визначають обсяги та рівень товарних запасів на торговельному підприємстві ТОВ “Далпорт – К” 64 Глава 3. Удосконалення планування товарних запасів на торговельному підприємстві ТОВ “Далпорт-К” 74 3.1. Розробка та обґрунтування оптимального розміру товарних запасів на плановий період (перший квартал 2002 року) 74 3.2. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності управління формуванням товарних запасів на торговельному підприємстві 86 Висновки та пропозиції 93 Список використаної літератури 97 Додатки 100

Розробка системи менеджменту в організації малого підприємства по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів

ЗМІСТ Вступ 5 1. Загальна характеристика організації 6 2. Формування функцій менеджменту на підприємстві 2.1. Планування 7 2.2. Організування 11 2.3. Мотивування 13 2.4. Контролювання 15 2.5. Регулювання 16 3. Використання методів менеджменту в організації 17 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень в організації 19 5. Проектування комунікацій на підприємстві 27 6. Формування механізмів управління групами працівників в організації 31 7. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва 33 8. Оцінка ефективності системи менеджменту 37 Висновки 39 Список використаної літератури 40

ОПТИМІЗАЦІЯ ЗАПАСІВ ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Економічна сутність запасів. 5 Розділ 2. Оптимізація запасів основних матеріалів на підприємстві. 9 2.1. Планування запасів. 9 2.2. Визначення коефіцієнта оборотності запасів 12 2.3. Загальний методологічний підхід до визначення оптимального рівня запасів 15 3. Розрахунок оптимального розміру запасів на підприємстві. 18 3.1. Розрахунок оптимального цільового рівня запасів сировини і матеріалів 18 3.2. Прикладні моделі оптимізації запасів матеріалів на підприємстві 21 3.3. Управління запасами з застосуванням програмно-технічних засобів 29 ВИСНОВКИ 31 Список використаних джерел 33

Організація праці менеджерів в організації

Зміст Вступ 3 1. Маркетингові дослідження ринку 4 2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4 3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5 3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5 3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6 3.3 Розробка кадрової системи 7 3.4 Розробка виробничої системи 9 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14 5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16 6. Організація праці менеджерів в організації. 18 Висновки 19 Література 20

Організація праці менеджерів в організації

Зміст Вступ 3 1. Маркетингові дослідження ринку 4 2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4 3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5 3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5 3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6 3.3 Розробка кадрової системи 7 3.4 Розробка виробничої системи 9 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14 5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16 6. Організація праці менеджерів в організації. 18 Висновки 19 Література 20

Розробка системи менеджменту в комунальному підприємстві „Комунавто”

Вступ Розділ 1. Загальна характеристика організації Розділ 2. Формування функцій менеджменту на підприємстві 2.1. Планування 2.2. Організування 2.3. Мотивування 2.4. Контролювання 2.5. Регулювання Розділ 3. Використання методів менеджменту в організації Розділ 4. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації Розділ 5. Проектування комунікацій на підприємстві / Розділ 6. Формування механізмів управління групами працівників в організації Розділ 7. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва Розділ 8. Оцінювання ефективності систем менеджменту Висновки Список використаної літератури

Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)

Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6 1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6 1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18 1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30 Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40 2.1.Характеристика підприємства 40 2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52 2.3.Організація рекламної кампанії 61 Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75 3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75 3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95 Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100 Висновки 106 Список літератури 110 Додатки