институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вартість товару. Проблема визначення вартості товару

Каталог пособий и учебных материалов | Экономическая теория | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Вартість товару. Проблема визначення вартості товару

Зміст

Вступ 4
1.Поняття та форми вартості товару 5
2. Основні теорії вартості товару 12
3. Напрямки вирішення проблеми визначення вартості товару 18
Висновки 29
Література: 31
Cмотрите также:
Вартість товару. Проблема визначення вартості товару

Зміст Вступ 4 1.Поняття та форми вартості товару 5 2. Основні теорії вартості товару 12 3. Напрямки вирішення проблеми визначення вартості товару 18 Висновки 29 Література: 31

Поняття товару. Споживна вартість.

Зміст Вступ 2 1. Поняття товару. Споживна вартість. Дві сторони споживної вартості. Мінова вартість і вартість товару 4 1.1. Товар і його властивості 4 1.2. Споживна вартість і характеристика її двох сторін. 6 2. Двоїстий характер праці, втіленої в товарі 10 3. Величина вартості товару. Продуктивність та інтенсивність праці і величина вартості товару 12 3.1. Величина вартості товару 12 3.2. Поняття продуктивності та інтенсивності праці і їх вплив на величину вартості товару 13 4. Теорія вартості. В чому полягає синтез трудової теорії вартості та теорії граничної корисності? 15 4.1 Теорії, що визначають цінність товару 15 4.2. Синтез трудової теорії вартості та теорії граничної корисності 19 Висновки 23 Література 25

Поняття товару. Споживна вартість.

Зміст Вступ 2 1. Поняття товару. Споживна вартість. Дві сторони споживної вартості. Мінова вартість і вартість товару 4 1.1. Товар і його властивості 4 1.2. Споживна вартість і характеристика її двох сторін. 6 2. Двоїстий характер праці, втіленої в товарі 10 3. Величина вартості товару. Продуктивність та інтенсивність праці і величина вартості товару 12 3.1. Величина вартості товару 12 3.2. Поняття продуктивності та інтенсивності праці і їх вплив на величину вартості товару 13 4. Теорія вартості. В чому полягає синтез трудової теорії вартості та теорії граничної корисності? 15 4.1 Теорії, що визначають цінність товару 15 4.2. Синтез трудової теорії вартості та теорії граничної корисності 19 Висновки 23 Література 25

Поняття та споживча вартість товару

План Вступ 3 1. Поняття товару. Споживна вартість. 5 2. Двоїстий характер праці, втіленої в товарі 15 3. Величина вартості товару. 17 4. Теорії вартості. …………………………………………………………………..20 Висновок 25 Список використаної літератури 28

Теорія вартості (цінності товару)

Вступ 4 Розділ 1. Теорії вартості (цінності товару) 6 1.1. Виникнення теорій вартості 6 1.2. Еволюція теорії вартості 8 Розділ 2. Дослідження мінової та споживчої вартості товару 13 2.1. Економічні та неекономічні блага 13 2.2. Споживча вартість, вартість і мінова вартість 14 2.3. Двоїстий характер праці, втілений у товарі 18 2.4. Дослідження протиріччя між приватною і суспільною працею в товарній сфері 20 Розділ 3. Сучасні тенденції розвитку теорії вартості 22 3.1. Розвиток теорії вартості австрійською школою 23 3.2. Сучасний розвиток теорії вартості 29 Висновки 38 Список використаної літератури 40

Товар і його властивості

Вступ 3 Розділ І. Товар та його властивості 5 1.1 Сутність товару 5 1.2 Класифікація товарів 7 1.3 Життєвий цикл товару 10 1.3.1 Поняття життєвого циклу товару 10 1.3.2 Стадії життєвого циклу товару 11 Розділ ІІ. Властивості товару 14 2.2 Споживча вартість 14 2.3 Вартість та мінова вартість 15 Розділ ІІІ. Теорії товару 20 3.1 Трудова теорія вартості 20 3.2 Теорія граничної корисності і суб'єктивна цінність блага 21 Висновки 24 Література 25

Товар

ВСТУП 3 1. ПРИРОДА ТОВАРУ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ 4 1.1 КЛАСИФІКАЦІЯ ТОВАРІВ 4 1.2 СУТЬ ТОВАРУ ТА ЙОГО ФОРМИ 9 1.2.1 СПОЖИВНА ВАРТІСТЬ 9 1.2.2 ВАРТІСТЬ ТА МІНОВА ВАРТІСТЬ 10 1.2.3 ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА ІНТЕНСИВНІСТЬ ПРАЦІ 12 2. ЕКОНОМІЧНІ ТЕОРІЇ ВАРТОСТІ 15 3. ПРОТИРІЧЧЯ (СУПЕРЕЧНОСТІ) ТОВАРУ ТА ФОРМИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ 21 ВИСНОВОК 26 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 27

ЗАКОН ВАРТОСТІ - ЕКОНОМІЧНИЙ ЗАКОН ТОВАРНОГО ВИРОБНИЦТВА

ВСТУП 4 1. ТЕОРІЇ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ. 5 1.1 ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ ВАРТОСТІ. 5 1.2 ТЕОРІЯ ВАРТОСТІ: ПОПИТ АБО ПРОПОЗИЦІЯ. 9 2. ЗАКОН ВАРТОСТІ І ЙОГО ФУНКЦІЇ, РОЛЬ У РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ. 13 2.1 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ. 13 2.2 ЗАКОН ВАРТОСТІ: СУТНІСТЬ, ФУНКЦІЇ Й ОБМЕЖЕНІСТЬ. 15 ВИСНОВОК. 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ. 19

Країна походження товару та критерії визначення країни походження товару. Сертифікат про походження товару

ВСТУП 3 1. Визначення країни походження товару 4 2. Правила та критерії визначення походження товару 9 3. Сертифікат про походження товару та його форми. 16 ВИСНОВОК 22 Список літератури 23

Життєвий цикл товару

Вступ 3 Розділ 1. Життєвий цикл товару і його значення 5 1.1.Поняття Життєвого Циклу товару. 5 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 5 1.3. Види кривих життєвого циклу товару. 9 1.4. Реклама і життєвий цикл товару 10 Розділ 2. Аналітичний огляд 16 2.1.Характеристика товару 16 2.2.Разработка товара 17 2.3. Життєвий цикл товару 23 2.4. Визначення попиту 26 Розділ 3. Шляхи удосконалювання організації виробництва 28 3.1.Рекламна діяльність на різних етапах життєвого циклу товару 28 3.2.Методи стимулювання продажів 29 3.3. Канали збуту 30 3.4. Рішення про структуру каналу 32 3.5. Ефективність розробок і пропозицій 33 Висновки і пропозиції 39 Список літератури 42