институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічна характеристика підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2010 | Размер: 66 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Економічна характеристика підприємства

Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансових інвестицій підприємства 5
1.1 Сутність фінансових інвестицій та їх класифікація 5
1.2 Види фінансових інвестицій 9
1.3 Методи оцінки фінансових інвестицій 13
1.4 Нормативно – правове забезпечення фінансових інвестицій 15
2. Оцінка фінансових інвестицій в боргові цінні папери
ВАТ «Каштан» 19
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 19
2.2 Аналіз та оцінка фінансових інвестицій в боргові цінні папери 21
2.3 Відображення вартості фінансових інвестицій в боргові цінні
папери у звітності 25
3. Тенденції розвитку фінансово – інвестиційної діяльності
підприємств в Україні 28
Висновки 31
Література 33
Додатки 35
Cмотрите также:
Організаційно – економічна характеристика базового підприємства

План 1. Організаційно – економічна характеристика базового підприємства 3 2. Аналіз ліквідності підприємства 4 3. Аналіз фінансової стабільності підприємства 5 4.Аналіз ділової активності підприємства 7 5. Аналіз витрат на виробництво 8 6. Аналіз прибутковості підприємства 9 Використана література 11

Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства

Зміст 1. Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 3 2. Платоспроможність підприємства 7 3. Структура джерел засобів 10 4. Ефективність використання майна 16 5. Аналіз ліквідності балансу 18 6. Аналіз рентабельності підприємства 21 Література 27

Організаційно – економічна характеристика досліджуваного підприємства

ПЛАН 1. Організаційно – економічна характеристика досліджуваного підприємства 3 2. Облік витрат і доходів підприємства від реалізації продукції, робіт і послуг 5 Список використаної літератури 13

Економічна характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Економічна сутність організації технічного розвитку підприємства 5 1.1. Стадії технологічної підготовки виробництва 6 1.2. Уніфікація технологій та технологічного оснащення 7 1.3. Знаходження найбільш економічного варіанту 9 Розділ 2. Економічна характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства 10 Розділ 3. Аналіз організації технічного розвитку підприємства ТОВ "Миколаївський хлібозавод" 14 3.1. Техніко-технологічна база підприємства виробничої сфери 14 3.2. Організаційно-економічне управління технічним розвитком підприємства 21 Висновок 30 Список використаної літератури 31

ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА

ПЛАН ВСТУП....................................................................................................................3 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ, ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............................................5 2. ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ОБҐРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА...........................................11 3. ЗАГАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „ВІННИЦЯМ’ЯСО”....................................................15 4. ФАКТИЧНИЙ СТАН ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............................................21 5. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............................................25 6. ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА............30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33 ЛІТЕРАТУРА........................................................................................................35 ДОДАТКИ

Аналіз витрат від звичайної діяльності підприємства

Вступ 3 1. Місце аналізу в системі управління витратами підприємства 5 2. Економічна характеристика витрат підприємства 7 3. Огляд нормативної та спеціальної літератури з проблем дослідження 13 4. Організаційно-економічна характеристика підприємства "Назва" 15 5. Загальний аналіз витрат від звичайної діяльності підприємства 24 6. Факторний аналіз витрат від звичайної діяльності підприємства 29 7. Аналіз витрат в умовах використання сучасних інформаційних технологій 32 Висновки 38 Список використаної літератури 41 На прикладі підприємства

Економічна оцінка та обґрунтування вибору контрагентів малого підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємства та вибору контрагентів 6 1.1. Характеристика зовнішнього середовища підприємства 6 1.2. Методи оцінки контрагентів підприємства 20 Розділ 2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 26 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ “Стакер” 26 2.2. Аналіз фінансово господарської діяльності підприємства ТОВ “Стакер” 32 2.3. Аналіз галузі 42 Розділ 3. Економічна оцінка та обгрунтування вибору контрагентів малого підприємства 57 3.1. Вибір контрагентів малого підприємства 57 3.2. Економічна оцінка та обгрунтування вибору контрагентів малого підприємства 65 Висновки та пропозиції 74 Список використаної літератури 76 Додатки 78

Економічна сутність оцінки конкурентоспроможності підприємства

Зміст Вступ ......................................................................................................................3 1. Економічна сутність оцінки конкурентоспроможності підприємства.........5 2. Конкурентні стратегії підприємств, їх особливості і необхідність розробки.....................................................................................7 3. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ „Вінницький хлібзавод №2”....................................................................12 4. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Вінницький хлібзавод №2”....................................................................................................17 5. Шляхи використання інформаційних технологій в господарській діяльності ВАТ “Вінницький хлібзавод №2”.................................................24 6. Шляхи вдосконалення оцінки конкурентоспроможності та рентабельності підприємства ........................................................................26 Висновки та пропозиції.......................................................................................29 Список використаної літератури........................................................................30

Організаційно-економічна характеристика базового підприємства

1. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства 2 2. Розрахункові таблиці. 3 3. Висновки та пропозиції. 9 Використана література. 12

Економічна сутність прибутку підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування та прогнозування прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм планування і прогнозування прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування і прогнозування прибутку підприємства 19 2. Оцінка ефективності планування і прогнозування прибутку ВО “Сантехпром” 24 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 24 2.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 28 2.3 Оцінка впливу факторів на формування прибутку підприємства 33 3. Резерви збільшення прибутку ВО “Сантехпром” 37 Висновки 47 Література 49 Додатки 51