институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка ефективності політики формування

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый менеджмент | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2010 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка ефективності політики формування

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності підприємств різних форм власності 5
1.1 Сутність фінансової діяльності та її значення в забезпеченні кругообігу капіталу 5
1.2 Особливості фінансової діяльності підприємств різних форм власності 8
2. Аналіз та оцінка ефективності фінанової діяльності
ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 20
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 20
2. 2 Оцінка ефективності політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 23
2.3 Оцінка ефективності фінансової діяльності ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 31
3. Напрямки вдосконалення управління фінансовою діяльністю
ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 37
Висновки 42
Література 44
Додатки 46
Cмотрите также:
Податкова політика України: підходи, інструменти та результати

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ 4 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ 8 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ 13 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Оцінка ефективності політики формування

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності підприємств різних форм власності 5 1.1 Сутність фінансової діяльності та її значення в забезпеченні кругообігу капіталу 5 1.2 Особливості фінансової діяльності підприємств різних форм власності 8 2. Аналіз та оцінка ефективності фінанової діяльності ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 20 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 20 2. 2 Оцінка ефективності політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 23 2.3 Оцінка ефективності фінансової діяльності ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 31 3. Напрямки вдосконалення управління фінансовою діяльністю ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 37 Висновки 42 Література 44 Додатки 46

Сучасна податкова політика в Україні та її вплив на доходи бюджету

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ 4 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВУ НА ДОХОДИ БЮДЖЕТУ 9 2.1. Оцінка ефективності формування податкової політики в Україні 9 2.2. Динаміка надходжень податків до Державного бюджету України 15 2.3. Шляхи підвищення ефективності системи оподаткування в Україні 17 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 ДОДАТКИ 27

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73

Дивідендна політика

1. Роль і мета дивідендної політики підприємства 2. Основні фактори, які визначають формування дивідендної політики 3. Вибір типу дивідендної політики 4. Розробка механізму розподілу прибутку відповідно до обраного типу дивідендної політики 5. Оцінка ефективності дивідендної політики Список використаної літератури

Критерії ефективності державної політики

Вступ.......................................................................................................................................3 1. Теоретичні проблеми формування критеріїв ефективності державної політики 1.1. Соціальна експертиза як основа визначення критеріїв ефективності державної політики: підходи і методи......................................................................................5 1.2. Ефективність бюджетної політики та проблеми її критеріального аналізу........10 2. Практичний аспект ефективності державної політики України на прикладі Національної програми розвитку малого підприємництва..........................................14 Висновки.................................................................................................................................22 Список використаної літератури..........................................................................................25

Напрями удосконалення політики залучення позикових коштів підприємства

ВСТУП 3 1. ПОЛІТИКА ЗАЛУЧЕННЯ ПОЗИКОВИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та процес формування політики залучення позикових коштів на підприємстві 5 1.2. Характеристика політики залучення різних видів позикових коштів 7 2. АНАЛІЗ ПОЛІТИКИ ЗАЛУЧЕННЯ ПОЗИКОВИХ РЕСУРСІВ ТА ОЦІНКА ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «назва» 13 2.1. Аналіз залучення та використання позикових коштів на підприємстві ТОВ «назва» 13 2.2. Оцінка ефективності використання позикових коштів на підприємстві ТОВ «назва» 20 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ ЗАЛУЧЕННЯ ПОЗИКОВИХ КОШТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «назва» 25 3.1. Напрями удосконалення формування політики залучення позикових коштів ТОВ «назва» 25 3.3. Шляхи підвищення ефективності залучення позикового капіталу на підприємстві ТОВ «назва» 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-39

Фіскальна політика та її ефективність в Україні

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ 5 1.1. Фіскальна політика як складова державного регулювання розвитку країни 5 1.2. Система оподаткування як основний інструмент фіскальної політики 10 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ 16 2.1. Особливості впливу фіскальної політики на розвиток підприємництва в Україні 16 2.2. Аналіз динаміки надходжень податків до Державного бюджету України 21 3. НАПРЯМКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ 28 3.1. Практика реалізації податкової політики в європейських країнах 28 3.2. Шляхи підвищення ефективності системи оподаткування як важливого чинника активізації соціально-економічних процесів в Україні 33 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43

Оцінка ефективності операційної фінансової діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні засади управління фінансовою діяльністю підприємства 4 1.1 Зміст та основні завдання фінансової діяльності суб’єктів господарювання 4 1.2 Організація фінансової діяльності підприємств 6 1.3 Критерії прийняття рішення про вибір правової форми організації бізнесу 8 2. Оцінка ефективності операційної фінансової діяльності підприємства ВАТ «Сумимашбуд» 13 2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ «Сумимашбуд" 13 2. 2 Ефективність політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Сумимашбуд» 15 2.3 Оцінка ефективності управління грошовими коштами підприємства ВАТ «Сумимашбуд» 20 2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства ВАТ “ Сумимашбуд” 23 3. Заходи підвищення ефективності фінансової діяльності підприємства 27 Висновки 31 Література: 33 Додатки 34

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення рекламної політики в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Поняття і зміст маркетингових досліджень 12 1.3. Інструментарій проведення маркетингових досліджень ефективності рекламної політики туристичного підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 25 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 25 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 35 2.3. Оцінка ефективності рекламної політики туристичного підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 49 3.1. Вдосконалення механізмів організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 49 3.2. Підвищення ефективності рекламної політики туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 69