институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Матеріальна база та кадрове забезпечення туристичної фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2005 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Матеріальна база та кадрове забезпечення туристичної фірми

Список літератури
1. Кифяк Василь Федорович. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.. — Чернівці : Книги-ХХІ, 2003. — 298с.
2. Сокол Тетяна Георгіївна. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посібник Федерація професійних спілок України; Інститут туризму. — К., 2002. — 256с.
Cмотрите также:
Матеріальна база та кадрове забезпечення діяльності турфірм

ПИТАННЯ: 1. Матеріальна база та кадрове забезпечення діяльності турфірм 2. Страхові виплати та страхові внески

Організація туристичної діяльності

1. Матеріальна база та кадрове забезпечення діяльності турфірм 3 2. Страхові виплати та страхові внески 8 Список літератури 11

ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. МАТЕРІАЛЬНА БАЗА ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРФІРМ. 3 2. СТРАХОВІ ВИПЛАТИ ТА СТРАХОВІ ВНЕСКИ 8 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

Особливості менеджменту в туризмі (на прикладі дитячого туризму)

ВСТУП 3 I. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ 7 1.1. Туризм – як галузь світового господарства 7 1.2. Законодавча база розвитку туристичної галузі та дитячого туризму у її складі в Україні 13 1.3. Рекреаційні ресурси України як основа туристичного потенціалу 19 ІI. МОДЕЛЮВАННЯ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ 25 2.1. Матеріальна база розвитку, індустрія розміщення 25 2.2. Організаційні моменти дитячого туризму, підготовка кваліфікованих кадрів 27 2.3. Забезпечення захисту і безпеки туристів, як необхідний елемент розвитку дитячої туристичної діяльності 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 40

Інформаційно-аналітичне забезпечення управлінської діяльності туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 6 1.1. Особливості прийняття рішень в туризмі 6 1.2. Характеристика діяльності керівника турфірми з прийняття управлінських рішень 14 1.3. Інформаційно-аналітичне забезпечення аналізу управлінської діяльності туристичної фірми 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ «Назва» 28 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства ТОВ «Назва» 28 2.1. Оцінка організаційної структури управління ТОВ «Назва» 31 2.3. Аналіз управлінської діяльності керівника турфірми та її інформаційно-аналітичного забезпечення 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ «Назва» 46 3.1. Шляхи покращення організаційної структури управління ТОВ «Назва» 46 3.2. Інформаційні системи та технології для покращення управлінської діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

Туристична освіта в Україні

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДГОТОВКИ ТУРИСТИЧНИХ КАДРІВ 5 1.1. Сучасний стан ринку підготовки туристичних кадрів 5 1.2. Становлення туристичної освіти в Україні 7 1.3 Теоретичні засади кадрового забезпечення сфери туризму в Україні 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 12 1.2. Кадрове і наукове забезпечення туризму в Україні 12 2.2. Стан розвитку туристичної освіти в Україні 13 2.3. Проблеми української освіти в туризмі 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ 24 3.1 Удосконалення системи підготовки професіоналів для сфери туризму 24 3.2. Іплементація в Україні європейського досвіду розвитку професійної туристичної освіти 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Моделювання дитячого туризму

ВСТУП 3 I. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В СУЧАСНИХ УМОВАХ. 9 1. Туризм – як галузь світового господарства 9 2. Законодавча база розвитку туристичної галузі та дитячого туризму у її складі в Україні 17 3. Рекреаційні ресурси України як основа туристичного потенціалу 26 II. РОЗВИТОК ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ В НАШІЙ ДЕРЖАВІ ТА В СВІТІ. 33 1. Досвід розвитку галузі в Росії 33 2. Дитячий туризм у Європі та в Америці 42 3. Класичні та нові форми галузі в Україні 48 III. МОДЕЛЮВАННЯ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ 60 1. Матеріальна база розвитку, індустрія розміщення 60 2. Організаційні моменти дитячого туризму, підготовка кваліфікованих кадрів 64 3. Забезпечення захисту і безпеки туристів, як необхідний елемент розвитку дитячої туристичної діяльності 68 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТОК А 80

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5 1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10 1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20 2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29 2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39 3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39 3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48 Додаток А 50 Додаток Б 55