институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Резерви збільшення операційного прибутку

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2010 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Резерви збільшення операційного прибутку

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти операційного аналізу прибутку підприємства 6
1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6
1.2 Механізм операційного аналізу прибутку підприємства 12
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і
використання прибутку підприємства 15
2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку
ЗАТ “Стирол” 20
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20
2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24
2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29
3. Резерви збільшення операційного прибутку
ЗАТ “Стирол” 33
Висновки 41
Література 43
Додатки 45
Cмотрите также:
Резерви збільшення операційного прибутку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти операційного аналізу прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм операційного аналізу прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Стирол” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стирол” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Формування та фінансове забезпечення операційного доходу підприємства БУ–1 АТФ “Укргазбуд”

Зміст Вступ 3 1.Особливості формування операційного прибутку підприємства 5 1.1 Сутність і види операційних доходів 5 1.2. Склад і порядок формування операційного прибутку 9 2 Формування та фінансове забезпечення операційного доходу підприємства БУ–1 АТФ “Укргазбуд” 14 2.1 Аналіз та оцінка операційної фінансової діяльності 14 підприємства БУ–1 АТФ “Укргазбуд” 14 2.2 Зміст і особливості управління операційними витратами 19 2.3 Планування операційних доходів на підприємстві БУ – 1 АТФ “Укргазбуд” 24 2.4 Аналіз чутливості прибутку 29 3.Резерви збільшення операційного прибутку на підприємстві БУ-1 АТФ “Укргазбуд” 32 Висновки 36 Література 38 Додатки 40

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства

Вступ 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” Висновки Література

Операційний аналіз в управлінні прибутком підприємства

Вступ 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Київська поліграфічна фабрика” Висновки Література

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Зміст політики управління прибутком підприємства

Вступ 3 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 6 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 6 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ВАТ“Стаханівський сажовий завод” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стаханівський сажовий завод” 33 Висновки 41 Література 43

Зміст політики управління прибутком підприємства

Вступ 3 1. Зміст політики управління прибутком підприємства 6 1.1. Види прибутку та особливості його визначення 6 1.2 Методи операційного аналізу в управлінні прибутком 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ВАТ“Стаханівський сажовий завод” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стаханівський сажовий завод” 33 Висновки 41 Література 43

Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві

Вступ 3 1. РОЛЬ І МІСЦЕ ПРИБУТКУ В ЕКОНОМІЦІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та види прибутку 5 1.2 Формування прибутку підприємства 9 1.3. Розподіл і використання прибутку підприємства 10 1.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 14 2. Теоретичне дослідження рентабельності на підприємстві 17 2.1.Поняття рентабельності підприємства 17 2.2. Система показників рентабельності 20 3. Визначення резервів збільшення рентабельності 28 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 28 3.3. Резерви збільшення рентабельності 34 Висновки 36 ЛІТЕРАТУРА 39