институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Діагностування самооцінки особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Психология экспериментальная | Курсовая | Страниц: 25 | Год: 2005 | Размер: 123 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Діагностування самооцінки особистості

ВСТУП 3
1. Теоретичні основи діагностики особистості 4
2. Практична діагностика особистості 6
2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6
2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8
2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11
2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13
2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15
2.6. Загальні результати діагностування 18
Висновки 21
Список використаних джерел 22
Cмотрите также:
Діагностика самооцінки особистості

ВСТУП 3 1. Методика дослідження і обробки даних 4 2. Результати дослідження 5 2.1. Тестування за методикою ІТО 5 2.2. Діагностування міжособистісних відносин 7 2.4. Результати діагностування за методикою Кеттела 14 2.5. Дослідження спрямованості особистості 17 2.6. Дослідження самооцінки рівня тривожності 21 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 Додаток 25

Самооцінка та її роль у розвитку особистості

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи діагностики особистості 5 1.1. Психологічна природа самооцінки особистості 5 1.2. Функції самооцінки та її роль у формуванні особистості 11 1.3. Загальні закономірності динаміки самооцінки в онтогенезі 13 1.4. Опис методик 17 2. Практична діагностика самооцінки особистості 22 2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 22 2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 24 2.3. Загальні результати діагностування 26 Висновки 30 Список використаних джерел 32 Додатки 34 1. Анкета до методики Лірі 2. Ключ до анкети Метою роботи є комплексне проведення дослідження самооцінки особистості, з застосуванням комплексної методики. Завдання роботи. 1. Дослідити психологічну природу та етапи розвитку самооцінки особистостіє 2. Окреслити основні етапи діагностування особистості. 3. Провести комплексне діагностування сомооцінки особистості, використовуючи сукупність інтроспективних та проективних методик. Предмет дослідження –процес дослідження самооцінки особистості. Об’єкт дослідження - самооцінка особистості та певні особливості особистості. Хронологічні рамки роботи в теоретичній частині охоплюють період від середини 20-го століття і до наших днів. Практичне дослідження здійснювалося в березні 2006 року. Проблеми самооцінки особистості та її діагностики присвячено багато робіт в психології. Ряд праць Божовича Л.І. Избранные психологические труды. присвячено дослідження природи та функцій самооцінки особистості, її ролі в розвитку особистості. Основні аспекти формування самооцінки з точки зору діяльнісногог підходу викладені в працях Петровського А.В. «Развитие личности и проблема ведущей деятельности» та «К психологии активности личности» В роботі Глуханюк Н.С. Практикум по психодиагностике докладно описано методику діагностування між особистісних відносин Лірі, дано детальні рекомендації щодо обробки експериментальних даних. В роботі Собчик Л. Н. Диагностика индивидуально-типологических свойств и межличностных отношений, описано ряд методик для діагностування самооцінки особистості, дано ряд рекомендацій щодо організації дослідження та обробки результатів за цілим рядом методик в тому числі й за методикою дослідження внутрішнього локусу контролю Роттера.. Ці та інші роботи психологів, які займалися даною проблемою, зокрема Блатнер А., Бодальов А.А., Божович Л.І., Бороздіна Л., Гіппернейтер Ю.Б., Гофман І. Горностай П. П., Грановська Р.М., Дружинін В. Н., Морено Я., Рубінштейн С.Л., Хоппе Ф. та інші складають методологічну базу роботи.

Вплив ситуації фрустрації на самооцінку пацієнтів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ФРУСТРАЦІЇ НА СОМООЦІНКУ ІНДИВІДА 7 1.1. Фрустрація як особливий психічний стан 7 1.2. Пояснення природи фрустрації 10 1.3. Зв’язок самооцінки, рівня домагань особистості та фрустрації 21 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 32 2.1. Методика дослідження самооцінки особистості та фрустрації 32 2.2.1. Загальна схема експериментального дослідження 32 2.1.2. Методика діагностування рівня домагань 35 2.1.3. Методика дослідження самооцінки особистості 43 2.1.3 Методика тестування на наявність стану фрустрації 54 2.2. Результати дослідження 55 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73 Додатки 78

Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки

Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36

Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36

Вплив самооцінки на успішну діяльність студентів-психологів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 8 1.1. Самооцінка як чинник людської особистості і її витоки 8 1.2. Професійна самосвідомість в підготовці спеціаліста 14 1.3. Взаємозв'язок самооцінки і успішності професійної діяльності студентів-психологів 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 23 2.1. Методи дослідження рівнів самооцінки і домагань особистості 23 2.2. Організація емпіричного дослідження 25 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА УСПІШНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 33 3.1. Результати дослідження та їх інтерпретація 33 3.2. Програма психологічної корекції самооцінки та усвідомлення власної особистості 41 ВИСНОВОК 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 67-70

Самооцінка підлітків.

Зміст Вступ 1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології А) Властивості самооцінки Б) Фактори, що визначають самооцінку В) Її роль в становленні особистості 2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку. 3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку Висновки Список використаних джерел

Самооцінка і рівень прагнень особистості та їх вплив на професійну кар’єру

ВСТУП 2 1. Формування самооцінки та її вплив на розвиток особистості 3 1.1. Формування самооцінки 3 1.2. Визначення своїх якостей і здібностей 9 1.3. Самооцінка і професійна діяльність 12 2. Мотивація праці та професійна кар’єра 13 2.1. Психологічний аспект мотивації праці 13 2.2. Вплив керівника на рівень самооцінки і направленість на виконання поставлених завдань 19 3. Рівень амбіційності та її вплив на професійну кар’єру 21 3.1. Амбіційність та прагнення до кар'єрного зросту 21 3.2. Особистісна претензійність як інструмент впливу на кар’єрні відносини 24 3.2. Направленість особистості на здійснення кар’єрного зросту 31 ВИСНОВОК 34 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 36

Рівень домагань

Вступ 3 Розділ 1. Концептуальні засади рівня домагань особистості 6 1.1. Поняття рівня домагань особистості 6 1.2. Психологічна природа самооцінки особистості, її зв’язок з рівнем домагань 13 1.3. Рівень домагань в психології особистості 28 Розділ 2. Оцінка рівні домагань особистості 37 2.1. Методика організації дослідження 37 2.2.Аналіз успішності кар’єри працівників організації 48 2.3. Результати досліджень 52 Розділ 3. Гармонізація психічного стану людини з її рівнем домагань 57 3.1. Комплекс методів по усвідомленню власного рівня домагань працівниками організацій 57 3.2. Програма тренінгу по корекції рівня домагань та толерантності до різних рівнів домагань 70 Висновки 94 Список використаних джерел 99 Додатки 105-120 Мета роботи – провести дослідження наявності зв’язку між рівнем домагань та успішністю професійної кар’єри. Об’єктом дослідження є мотиваційна сфера особистості . Предметом дослідження є зв’язки між рівнем домагань та соціальною активністю особистості . Гіпотеза, яка перевірялася в ході виконання роботи полягає в тому, що рівень домагань є суттєвим фактором, що зумовлює успішність або неуспішність кар’єри і успішність чи неуспішність особистісного розвитку. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додаткків. У першому розділі висвітлено основні концептуаальні моменти конструкту „рівень домагань” особистості, проаналізовано зв’язок рівня домагань і самооцінки особистості, розглянуто психологічні чинники формування самооцінки особистості, показано роль рівня домагань у структурі особистості. Другий розділ присвячено практичному дослідженню рівня домагань комерційної організації та його зв’язку з розвитком кар’єри. Встановлено залежність між рівнем домагань і кар’єрним ростом працівників організації. В третьому розділі розглянуто підходи до корекції рівня домагань працівників організації, розроблено програму тренінгу по коригуванню рівня домагань осмобистості та виробленнбю толерантного відношення до різних рівнів домагань особистості. В якості методологічної бази використано методики діагностування рівня домагань особистості Хоппе, Шварцландера та Горбачевського а також численний методологічний матеріал вітчизняних та зарубіжних фахівців таких як Блатнер А., Бодальов А.А., Божович Л.І., Бороздіна Л., Гіппернейтер Ю.Б., Гофман І. Горностай П. П., Грановська Р.М., Дружинін В. Н., Морено Я., Рубінштейн С.Л., Хоппе Ф. та інших фахівців, які займаються дослідженням проблеми самооцінки особистості та рівня домагань.