институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СУЧАСНІ ПІДХІДИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ СКОЛІОТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 101 | Год: 2010 | Размер: 2617 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

СУЧАСНІ ПІДХІДИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ СКОЛІОТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ

Зміст

Вступ ..…………………………………………………..........….......3
Розділ І
1. Аспекти сколиотической хвороби у дітей………………..…......5
1.1. Анатомо-фізіологічні особливості хребта……………...…...8
1.2. Етіологічні форми сколіозу і їх характеристика………..…14
1.3. Принципи обстеження хворого.......………………………..22
1.4. Профілактика сколіозу у дітей.......………………………...28
Розділ ІІ
2. Фізична реабілітація при сколіозі.....………………………33
2.1. Свідчення, основні принципи і особливості методики лікувальної гімнастики ....………………………………..........……………......48
2.2. Навчання правильному диханню.....…………...…………..55
2.3. Диференційований масаж при сколіозі…………………...61
2.4. Методи фізичної реабілітації в передопераційному
і післяопераційному періоді ............……………………………...69
Висновок ................…………………………………………….......79
Список використаної літератури .....……………………………...80
Додаток ..........………………………………………………...........86
Cмотрите также:
СУЧАСНІ ПІДХІДИ У РЕАБІЛІТАЦІЇ СКОЛІОТИЧНОЇ ХВОРОБИ У ДІТЕЙ

Зміст Вступ ..…………………………………………………..........….......3 Розділ І 1. Аспекти сколиотической хвороби у дітей………………..…......5 1.1. Анатомо-фізіологічні особливості хребта……………...…...8 1.2. Етіологічні форми сколіозу і їх характеристика………..…14 1.3. Принципи обстеження хворого.......………………………..22 1.4. Профілактика сколіозу у дітей.......………………………...28 Розділ ІІ 2. Фізична реабілітація при сколіозі.....………………………33 2.1. Свідчення, основні принципи і особливості методики лікувальної гімнастики ....………………………………..........……………......48 2.2. Навчання правильному диханню.....…………...…………..55 2.3. Диференційований масаж при сколіозі…………………...61 2.4. Методи фізичної реабілітації в передопераційному і післяопераційному періоді ............……………………………...69 Висновок ................…………………………………………….......79 Список використаної літератури .....……………………………...80 Додаток ..........………………………………………………...........86

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Соціальна робота з дітьми з особливими потребами

Зміст Вступ Розділ 1. Соціальна робота з дітьми з особливими потребами 1.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 1.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 1.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 1.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями Розділ 2. Програма соціально-психологічної реабілітації для дітей з різними видами порушень розвитку Висновки Список використаної літератури

Історичні аспекти психологічної реабілітації дітей з ДЦП

1. Історія терміну «ДЦП» 2. Особливості психологічної реабілітації дітей з ДЦП Список використаної літератури

Фізична реабілітація хворих при попереково-крижовому остеохондрозі хребта

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСТЕОХОНДРОЗОМ 5 1.1. Вікові анатомо-фізіологічні особливості хребта у дітей 5 1.2. Основні теорії виникнення та формування остеохондрозу 18 1.3. Функціональні порушення в організмі дітей дошкільного віку, які хворіють на остеохондроз 24 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 26 2.1. Методи дослідження 26 2.2. Організація дослідження 29 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ОБГОВОРЕННЯ 31 3.1. Програма фізичної реабілітації дітей з остеохондрозом 31 3.2. Вплив фізичної реабілітації на морфо-функціональні показники дітей з остеохондрозом 34 ВИСНОВКИ 44 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ 6 1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку 6 1.2. Психічний розвиток дітей дошкільного віку 8 1.3. Характеристика найпоширеніших психічних порушень дітей дошкільного віку 21 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 30 2.1. Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми дошкільного віку 30 2.2. Місце засобів тілесно-орієнтованої психотерапії дітей з психічними відхиленнями 41 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ²ДХИЛЕННЯМИ 49 3.1. Організація дослідження 49 3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 56 ВИСНОВОК 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76

Технології медико-соціальної роботи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Технології соціальної роботи: сутність, специфіка, класифікації 5 Розділ 2. Технології медико-соціальної роботи 9 2.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 9 2.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 10 2.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 15 2.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Правове регулювання професійної реабілітації інвалідів"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття та принципи реабілітації інвалідів 6 1.1. Поняття "реабілітації" в різних аспектах 6 1.2. Принципи реабілітації 9 Розділ 2. Професійна реабілітації, її правове регулювання 14 2.1. Завдання професійної реабілітації 14 2.2. Право інвалідів на працю 16 2.3. Працевлаштування інвалідів. Робоче місце інваліда 18 2.4. Правове регулювання деяких питань, щодо праці інвалідів 23 Розділ 3. Реабілітація інвалідів в освітніх закладах та її значення для працевлаштування 29 3.1. Навчально-виховні заклади для дітей інвалідів 29 3.2. Заходи щодо вирішення проблем реабілітації в освітніх закладах 30 Висновок 34 Список використаних джерел 36

Правове регулювання професійної реабілітації інвалідів"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття та принципи реабілітації інвалідів 6 1.1. Поняття "реабілітації" в різних аспектах 6 1.2. Принципи реабілітації 9 Розділ 2. Професійна реабілітації, її правове регулювання 14 2.1. Завдання професійної реабілітації 14 2.2. Право інвалідів на працю 16 2.3. Працевлаштування інвалідів. Робоче місце інваліда 18 2.4. Правове регулювання деяких питань, щодо праці інвалідів 23 Розділ 3. Реабілітація інвалідів в освітніх закладах та її значення для працевлаштування 29 3.1. Навчально-виховні заклади для дітей інвалідів 29 3.2. Заходи щодо вирішення проблем реабілітації в освітніх закладах 30 Висновок 34 Список використаних джерел 36