институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Службові листи та їх класифікація. Основні вимоги до оформлення службових листів

Каталог пособий и учебных материалов | Новое | Универсальная | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 8 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Службові листи та їх класифікація. Основні вимоги до оформлення службових листів

План
1. Службові листи та їх класифікація. Основні вимоги до оформлення службових листів 3
2. Відредагувати речення 5
3. Перекладіть українською мовою 6
4. Оберіть правильний варіант 7
5. Утворіть словосполучення з ключовими словами: дійовий, діючий, чинний, діяльний, додавши до них: 8
Використана література 9
Cмотрите также:
Службові листи та їх класифікація. Основні вимоги до оформлення службових листів

План 1. Службові листи та їх класифікація. Основні вимоги до оформлення службових листів 3 2. Відредагувати речення 5 3. Перекладіть українською мовою 6 4. Оберіть правильний варіант 7 5. Утворіть словосполучення з ключовими словами: дійовий, діючий, чинний, діяльний, додавши до них: 8 Використана література 9

Документація в дипломатичній діяльності

Зміст Вступ 3 Розділ І. Сутність та особливості дипломатичної документації 5 Розділ ІІ. Документи дипломатичного характеру 9 1.1 Службові листи 9 1.2 Листи до іноземних партнерів 10 1.3 Оформлення змінних реквізитів 14 Розділ ІІІ. Загальні вимоги до тексту та мови дипломатичного листування 18 Висновки 29 Список використаних джерел 31

Особливості створення документів

План Вступ Розділ І. Документування управлінської діяльності установ. 1.1. Класифікація документів. 1.2. Вимоги до бланків документів. 1.3. Вимоги до текстів службових документів. Розділ ІІ. Складання та оформлення службових документів. 2.1. Складання документів. 2.2. Оформлення документів. 2.3. Оформлення додатків до документів. 2.4. Розмноження документів. Додатки Список використаної літератури

Службові документи: сутність, види, особливості оформлення

Зміст Вступ 3 Розділ І. Загальні положення 5 1.1. Поняття діловодство та його значення 5 1.2. Документи, їх роль в діяльності людини 8 1.3. Документування управлінської діяльності установ 11 Розділ ІІ. Класифікація службових документів 14 2.1. Управлінський документ 14 2.2. Класифікація службових документів 17 Розділ ІІІ. Характеристика службових документів 20 3.1. Характеристика розпорядчої документації 20 3.2. Організаційні документи 25 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Комп’ютерний набір

Загальні правила набору текстів на друкувальних засобах. 2 Оформлення службових листів, телеграм, телефонограм 5 Література 7

Організація праці менеджера

1. Аналіз виконання роботи і використання робочого часу 2 2. Ділова кар’єра 9 3. Особливості складання наказу з питань основної діяльності, наказу про особовий склад. Трудовий договір. Протоколи, доповідні, службові записки, службові листи, акти, постанови, розпорядження, довідки, доручення, розписки 14 Література 20

. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ Й ОФОРМЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ДЗУ 6 1.1. Поняття "документ", класифікація управлінських документів 6 1.2 Формуляр документа, його основні реквізити 9 1.3 Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів 11 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ Й ОФОРМЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 13 2.1 Поняття про організаційно-розпорядчі документи 13 2.2 Правила складання окремих видів організаційно-розпорядчих документів 15 2.3 Особливості підготовки довідково-інформаційної документації та їх оформлення 21 РОЗДІЛ 3. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ КАДРОВИХ ОПЕРАЦІЙ 24 3.1 Поняття та класифікація документів з особового складу 24 3.2 Документальне оформлення операцій по кадрах 26 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35

Складання та оформлення документів із загальних питань

ВСТУП 3 1. Документи і документування 4 2. Сучасні вимоги до оформлення документів 7 2.1. Загальні правила оформлення документів. Реквізити 7 2.2. Мова і стиль службових документів 11 2.3. Правила викладення матеріалу і логічної побудови тексту документа 13 2.4. Оформлення сторінки 17 ВИСНОВКИ 19 Список використаної літератури 20 Додатки 21-22

Документування податкової діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОКУМЕНТУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ 7 1.1. Поняття «службові документи» та їх класифікація 7 1.2. Оформлення службових документів 9 Висновок до розділу 1 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ ПОДАТКОВОЇ ЗВІТНОСТІ 13 2.1. Поняття податкової звітності 13 2.2. Податкова декларація 16 2.3. Податкове повідомлення 17 2.4. Податкова вимога 18 2.5. Податкова накладна 19 Висновок до розділу 2 20 РОЗДІЛ 3. ДІЛОВОДСТВО ЗА ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН 21 3.1. Характеристика звернень громадян та вимоги до їх розгляду 21 3.2. Особливості розгляду скарг платників податків в органах державної податкової служби 25 3.3. Організація діловодства за зверненнями громадян 29 Висновок до розділу 3 32 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 39 Додаток А. Класифікація документів 39

Правила оформлення листів до іноземних партнерів

ЗАВДАННЯ: 1. Опишіть правила оформлення листів до іноземних партнерів 2. Охарактеризуйте номенклатуру справ установи, принцип її внутрішньої побудови, порядок розробки та затвердження 3. Складіть пояснювальну записку на ім.”я керівника щодо факту порушення трудової дисципліни 4. Резюме