институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльна характеристика Чипка і Грицька у повісті "Хіба ревуть воли як ясла повні"

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2010 | Размер: 4 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Порівняльна характеристика Чипка і Грицька у повісті "Хіба ревуть воли як ясла повні"

Порівняльна характеристика Чипка і Грицька у повісті "Хіба ревуть воли як ясла повні"
Cмотрите также:
Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні)

Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні)

Зображення покріпачення України в романі Панаса Мирного „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

Зображення покріпачення України в романі Панаса Мирного „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

Найстрашніше для матері бути зневаженою власними дітьми (за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")

Найстрашніше для матері бути зневаженою власними дітьми (за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")

Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")

Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")

Граматична категорія стану в українських дієсловах

ЗМІСТ Стр. Вступ…………………………………………………………………. 3-5 Розділ 1. Граматична категорія стану в українських дієсловах…. 6-27 1.1. Загальна характеристика дієслова………………………… 6-7 1.2. Погляди вчених на стан дієслова з історичної точки зору...7-10 1.3. Категорія дієслівного стану в сучасному розумінні …11-19 1.4. Дієслова перехідні і неперехідні. Їх зв’язок з категорією дієслівного стану………………………………………………. . 20-25 1.5. Дієприкметник як форма дієслова. Активні і пасивні дієприкметники………………………………………………………..25-27 Розділ 2. Граматична категорія стану в українських дієсловах, на матеріалі роману П.Мирного „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”……………………………………………………………….28-43 2.1. Дієслова активного стану………………………………………28-31 2.2. Дієслова пасивного стану………………………………………32-33 2.3. Дієслова середньо-зворотнього стану…………………………33-35 2.4. Дієслова, які вживаються поза станом………………………..36-43 Висновки………………………………………………………….....42-46 Бібліографія………………………………………………………… 47-49

Особливості сюжетної конструкції «Повісті»

Зміст Вступ 3 1. Особливості сюжетної конструкції «Повісті» 4 2.Структура «Повісті» 7 3. Питання авторства «Повісті» та теми «Повісті» в творах української літератури 11 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Особливості сюжетної конструкції «Повісті»

Зміст Вступ 3 1. Особливості сюжетної конструкції «Повісті» 4 2.Структура «Повісті» 7 3. Питання авторства «Повісті» та теми «Повісті» в творах української літератури 11 Висновки 14 Список використаної літератури 16

Порівняльна характеристика Мотрі та Мелашки у повісті "Кайдашева сім'я"

Порівняльна характеристика Мотрі та Мелашки у повісті "Кайдашева сім'я"

Порівняльна характеристика Михайла та Сави у повісті «Земля»

Порівняльна характеристика Михайла та Сави у повісті «Земля»

Формирование воли дошкольника

Содержание Содержание 1 Введение 2 1. Воля как основная характеристика личностного развития 4 Воля как характеристика сознания 4 Общие рекомендации по формированию воли ребенка 5 Динамика воли 6 . Анализ волевого действия 7 Теории воли 10 2. Развитие отдельных волевых свойств 11 Развитие произвольности 11 Мотивационная сфера 12 Развитие самосознания 13 3. Воля как фактор психологической готовности к школе ребенка-дошкольника 13 4. Значение ролевых игр в формировании воли 19 5. Феноменология волевых расстройств 20 Типология волевых расстройств 20 6. Роль детских учреждений в формировании воли дошкольников 22 7. Искусство как нетрадиционный метод формирования воли дошкольника 25 Заключение 36 Библиографический список 37