институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз собівартості готової продукції

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика труда | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2010 | Размер: 109 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз собівартості готової продукції

Вступ 3
1. Аналіз витрат на виробництво та собівартості продукції 6
1.1. Класифікація показників собівартості готової продукції 6
1.2. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції 9
2. Аналіз собівартості готових виробів на ВАТ «Назва» 17
2.1. Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 17
2.2. Аналіз собівартості продукції підприємства 24
3. Напрями удосконалення управління собівартістю продукції на підприємствах хлібопекарської промисловості 29
3.1. Аналіз впливу собівартості продукції на асортиментну політику підприємств хлібопекарської промисловості 29
3.2. Удосконалення механізму управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості 32
Висновок 36
Література 39
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 42
Cмотрите также:
Калькуляція собівартості готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи калькуляції собівартості продукції 6 1.1. Особливості та поняття калькуляції собівартості продукції 6 1.2. Методи калькулювання собівартості 13 Розділ 2. Організація калькулювання собівартості готової продукції на підприємстві «Хлібопекарня «Паляниця» 16 2.1. Концептуальні рішення стосовно організації обліку і побудови інформаційних бухгалтерських моделей витрат ТОВ «Паляниця» 16 2.2. Особливості методів калькуляції собівартості готової продукції ТОВ «Паляниця» 18 Розділ 3. Вдосконалення процесу калькуляції собівартості готової продукції на підприємстві 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29

ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6 1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11 2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві ТОВ„ ...” 16 2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16 2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24 2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28 2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 30 3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві ТОВ„ ...” 34 3.1. Порівняльна характеристика П(С)БО та МСФЗ 35 3.2. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38 Висновки та пропозиції 39 Список використаної літератури 40 Додатки

Автоматизація оброблення інформації з розрахунку планової собівартості готової продукції (Аксес)

Вступ 3 1. Основні розрахунки планової собівартості готової продукції 4 2. Використання та формування запитів при розрахунку планової собівартості готової продукції за допомогою Access 5 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Облік готової продукції та визначення її собівартості

Вступ.................................................................................................................3
1. Поняття готової продукції, витрат і собівартості як економічних
показників.....................................................................................................5
2. Облік витрат на виробництво готової продукції.....................................14
3. Аналітичний і синтетичний облік витрат виробництва..........................26
4. Методи обліку витрат і калькулювання собівартості продукції............29
Висновки..........................................................................................................32
Список використаної літератури....................................................................34
Додатки.............................................................................................................35


Облік готової продукції та її реалізації

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11 3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15 4. Облік реалізації готової продукції 17 5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26 Висновки і пропозиції 31 Література 35 Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38

ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6 1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11 2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16 2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16 2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24 2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28 2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31 3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 54 ДОДАТОК А 58 ДОДАТОК Б 62 ДОДАТОК В 63 ДОДАТОК Г 64 ДОДАТОК Д 65 ДОДАТОК Е 74

ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6 1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6 1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11 2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16 2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16 2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24 2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28 2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31 3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 45 ДОДАТОК А 49 ДОДАТОК Б 53 ДОДАТОК В 54 ДОДАТОК Г 55 ДОДАТОК Д 56 ДОДАТОК Е 65

АУДИТ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

ВСТУП 3 1. Поняття готової продукції, витрат і собівартості як економічних показників 5 2. Методика проведення аудиту готової продукції 18 3. Підготовка підсумкової документації по результатах аудиту готової продукції 27 Висновки 34 Список використаної літератури 37 ДОДАТКИ 40

Облік реалізації готової продукції в системі управління підприємством

Вступ 3 1. Економічна сутність реалізації готової продукції 5 2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 6 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 8 4. Первинна документація з обліку реалізації 15 5. Облік доходів від реалізації готової продукції 22 6. Облік собівартості реалізованої готової продукції 27 7. Облік витрат на збут 28 8. Порядок визначення фінансового результату від реалізації готової продукції 30 Висновки і пропозиції 37 Список використаних джерел 40 Додатки 42

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Готова продукція як об'єкт бухгалтерського обліку 5 Розділ 2. Облік готової продукції та визначення її собівартості 15 Розділ 3. Шляхи удосконалення обліку готової продукції та визначення її собівартості 28 Висновки 33 Список використаної літератури 36 ДОДАТКИ 39