институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2010 | Размер: 157 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15
2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15
2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27
3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27
3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52
Cмотрите также:
Планування маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС”) + рецензія

Вступ 4 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1.Планування як функція управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 7 1.2.Методичні підходи до планування маркетингової діяльності на підприємстві 12 1.3.Характеристика основних видів маркетингових планів 23 Висновки до розділу 1 33 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 34 1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 34 2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 47 2.3.Аналіз системи планування маркетингової діяльності на підприємстві 60 Висновки до розділу 2 77 Розділ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 78 3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 78 3.2 Механізм організаціїї рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 87 3.3 Оцінка ефективності планування рекламної кампанії 93 Висновки до розділу 3 99 Висновки 100 Список літератури 105 Додатки 108

Ефективність та планування маркетингової діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Торетичні аспекти планування та визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства 5 1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 9 1.3. Основи маркетингового планування на підприємстві 13 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності та шляхи підвищення її ефективності на прикладі ДП АТ «Київхліб» Київського хлібокомбінату №12» 18 2.1. Стан маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Рекомендації по підвищенню ефективної маркетингової діяльності підприємства 26 Висновки 35 Література 37 Додатки 39 1. схема Процес маркетингового планування на підприємстві 2. Основні показники роботи ДП АТ «Київхліб» Метою даної курсової роботи є дослідження процесу планування маркетингової діяльності підприємства та визначення ефективності проведення маркетингових заходів на підприємстві. На основі обраної теми і формулювання теми були поставлені завдання: - розкрити організаційну структуру діючого підприємства, розглянути взаємозв’язки між підрозділами; - описати технічну та виробничу характеристику діючого підприємства; - визначити основи стратегічного маркетингового планування на підприємстві, основні напрямки й етапи планування; - проаналізувати макро- й мікросередовище діяльності даного підприємства; - викласти основні методологічні положення і вимоги щодо маркетингового планування на підприємстві; - провести аналіз маркетингової діяльності, аналіз і методи розповсюдження товару, методи стимулювання збуту та реклами; - розробити стратегію росту для даного підприємства, що передбачає розгляд цілей стратегічного планування і визначення програми дій на вирішення поставленої проблеми. Предметом роботи виступає процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є ДП АТ «Київхліб» Київського хлібокомбінату №12». Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”.

АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5 1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5 1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30 2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65 3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65 3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………....3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5 1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової діяльності на підприємстві……………………………………………....5 1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9 РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13 2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13 2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18 2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38 ДОДАТКИ

Планування діяльності аптечного закладу

Вступ 3 1. Поняття та суть планування на підприємстві 6 1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством 6 1.2. Стратегічне планування на підприємстві 7 1.3. Місце планування у системі управління підприємством 14 2. Аналіз ефективності планування діяльності ТОВ „Назва” 20 2.1. Основні відомості про підприємство 20 2.2. Аналіз стану підприємства на ринку 24 2.3. Аналіз ефективності планування аптечної мережі 32 3. Напрями вдосконалення планування діяльності аптечних мереж 34 3.1. Визначення раціональної стратегії збуту 34 3.2. Вдосконалення планування товарних запасів 35 3.3. Напрями удосконалення фармацевтичного управління 39 Висновки 43 Література 47

Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5 1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10 1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21 2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25 З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50

Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 6 1.2. Контроль маркетингової діяльності на підприємстві 15 1.3. Ревізія маркетингу на підприємстві 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Назва" 24 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Назва" 24 2.2. Аналіз конкурентного середовища та ринкового потенціалу підприємства 28 2.3. SWOT – аналіз підприємства 34 2.4. Аналіз ефективності діяльності служби маркетингу на підприємстві 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "Назва" 40 3.1. Розробка загальної схеми маркетингової діяльності на підприємстві 40 3.2. Формування маркетингової організаційної структури підприємства 42 3.3. Ревізія маркетингу 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66

Сутність та поняття маркетингової ревізії та контролю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Маркетингова ревізія та контроль у системі управлінні підприємством 6 1.1. Поняття, зміст та цілі маркетингового контролю та ревізії 6 1.2. Маркетингова ревізія як невід’ємна складова маркетингового аудиту діяльності підприємства 17 1.3. Особливості здійснення основних напрямків маркетингового контролю 29 РОЗДІЛ 2. Методологічний механізм забезпечення маркетингової ревізії та контролю на підприємстві 39 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 39 2.3. Організація маркетингового контролю та ревізії на підприємстві 45 2.3. Практичні аспекти здійснення маркетингової ревізії та контролю на підприємстві 51 РОЗДІЛ 3. Удосконалення діяльності підприємства за результатами маркетингової ревізії та контролю 69 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності діяльності підприємства за результатами маркетингового контролю та ревізії 69 3.2. Визначення ефективності запропонованих заходів 74 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84 ДОДАТОК А 88 ДОДАТОК Б 89

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25 3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34 ВИСНОВКИ 44 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48