институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Типи стратегій розвитку бізнесу

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Курсовая | Страниц: 55 | Год: 2010 | Размер: 123 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Типи стратегій розвитку бізнесу

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4
1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4
1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20
2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21
2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33

ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54
Cмотрите также:
Визначення цілей та задач бізнесу

ПЛАН Вступ 3 1. Визначення цілей та задач бізнесу 5 2. Визначення основних стратегій розвитку бізнесу 7 3. Визначення стратегій розвитку салону краси “Актуаль” 8 4. Види стратегій, котрі застосовуються в діяльності салону “Актуаль” 9 5. Стилі та принципи, які використовуються в управлінні салоном краси 10 6. Побудова моделі бізнесу 12 7.Які характеристики ви приймали для оцінки цього бізнесу 12 8. Проаналізувати технології менеджменту використані при організації салону краси “Актуаль” 13 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Типи стратегій розвитку організації

1. Типи стратегій розвитку організації 2. Управління комерційними ризиками в інноваційній діяльності

Менеджмент організацій

1. Окресліть основні ознаки організації 2 2. Види стратегій конкуренції (стратегій бізнесу) 6 Література 15

Основні типи міжнародних стратегій входження в ринок

ВСТУП 3 1. Поняття та види міжнародних стратегій 4 2. Основні етапи розробки міжнародних стратегій 8 3. Концептуальні основи зовнішньоекономічної стратегії України 13 ВИСНОВКИ: 17 Список використаної літератури: 18

Форми бізнесу

Вступ Розділ 1. Поняття бізнесу 1.1. Загальна характеристика бізнесу 1.2. Державне регулювання бізнесу Розділ 2. Форми бізнесу 2.1. Загальна характеристика основних форм бізнесу 2.2. Господарські товариства 2.3. Об’єднання підприємств Розділ 3. Особливості та проблеми розвитку бізнесу в Україні 3.1. Особливості розвитку бізнесу в Україні 3.2. Проблеми розвитку бізнесу в Україні 3.3. Шляхи розв’язання основних проблем у сфері бізнесу Висновки Список використаної літератури

Формулювання стратегії розвитку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Основне поняття стратегічного планування 5 1.2. Сутність та характеристика основних стратегій 6 1.3. Принципи планування 8 2. ФОРМУЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Процес формування стратегій 11 2.2. Етапи формування 13 2.3. Основні типи стратегій 18 3. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Загальні поняття, зміст та структура бізнес-планування 20 3.2. Приклад розробки бізнес-плану інвестиційного проекту „Харчова промисловість” 23 ВИСНОВКИ 30 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48 Висновки та пропозиції ………………………………………………53 Список використаної літератури …………………………………….54 Додатки

Теоретичні основи стратегії підприємства

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації…………………………….….9 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….15 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ВАТ „Житомирхліб” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….18 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………28 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….32 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності ВАТ „Житомирхліб” 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….37 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..39 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………41 Висновки та пропозиції ………………………………………………45 Список використаної літератури …………………………………….47

Детермінанти формування міжнародних економічних стратегій розвитку

Вступ 3 1. Характеристика моделей формування міжнародних економічних стратегій розвитку 4 2. Механізм реалізації стратегічної мети 8 3. Середовище формування стратегій 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Особливості розвитку малого й середнього бізнесу в Україні

Вступ 3 1. Сутність та економічна природа малого бізнесу 5 2. Аналіз сучасного стану розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 12 2.1. Етапи розвитку та сучасний стан малого підприємництва в Україні 12 2.2. Порівняння розвитку малого підприємництва у країнах ЄС та в Україні 14 3. Проблеми та перспективи розвитку малого і середнього бізнесу в Україні 19 3.1. Негативні тенденції розвитку малого підприємництва в Україні 19 3.2. Державна підтримка малого та середнього бізнесу в Україні 21 3.3. Шляхи активізації підприємництва в Україні 25 Висновки 30 Список використаної літератури 33 Додатки 35-42