институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Засоби навчання в економічній освіті

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Засоби навчання в економічній освіті

Засоби навчання в економічній освіті
Рівень А.
2. Назвіть, які методики активного навчання Вам відомі?
Рівень В.
1. Як виявилась педагогічна майстерність А.С. Макаренка та В.О. Сухомлинського у вирішенні педагогічних задач?
Рівень С.
3. Вчитель починає урок: «Діти! Зараз Вам буде дуже цікаво...» Прокоментуйте початок цього уроку.
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Ігрові методи навчання в економічній освіті

Ігрові методи навчання в економічній освіті 3 Рівень А. 20.У чому полягає ідея гуманізації навчання? 15 Рівень В. 42. У чому полягає різниця між традиційним інформаційним та проблемним навчанням? 17 Рівень С. 6. 19 Перелік використаної літератури 22

Методика викладання економіки

1. Засоби навчання в економічній освіті 3 2. Практичне завдання 18 Питання А. 30. Чи згодні ви з французьким артистом Жаном Мпре, котрий усіх людей (незалежно від віку) поділяє на «дітей» та «дорослих»? Питання В. 20. У яких випадках зручніше проводити розбір ситуацій – за записом на відеомагнітофоні, магнітофоні чи розігруючи рольові вправи. Питання С. 3. Вчитель починає урок: «Діти! Зараз Вам буде дуже цікаво...» Прокоментуйте початок цього уроку. Список використаної літератури 20

Соціологія

План Зміст нової парадигми в освіті. Соціальні функції освіти 3 Вступ 3 1. Освіта як соціальний інститут 3 2. Зміст нової парадигми в освіті 6 3. Концепція освіти як передача соціального досвіду 9 4. Сучасні педагогічні парадигми - моделі освіти 9 4.1. Науково-технократична (раціональна) парадигма 11 4.2. Синергетична парадигма 12 5. Принципи навчання 15 6. Функції освіти в суспільстві 17 Список використаної літератури 22

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови на початковому рівні.

ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І МІСЦЕ ТА РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ НАВАЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ……………………………………………6 2.1 Інформаційно-комунікаційні технології в освіті 6 2.2 Етапи запровадження ІКТ на шляху руху в інформаційне суспільство 9 2.3 Системні основи інтеграції інформаціійно-комунікаційних технологій та освітніх технологій 12 2.4 Електронні засоби навчання та комп‘ютерні презентації як засіб мотивації та підвищення ефективності навчання іноземним мовам 14 2.5 Дидактична концепція навчання на основі комп‘ютерних технологій 17 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КОМП‘ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ………………………………………………………………………………25 2.1 Інтернет на уроках англійської мови 25 2.2 Використання інформаційно-комунікаційних технологій в молодшій школі на уроках англійської мови 26 2.3 Види вправ на основі електроних ресурсів для використання на початковому етапі навчання англійській мові 29 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………….35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………….37

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

"Оновлення технологій навчання соціальних працівників. Кредитно-модульна система"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Принципи кредитно-модульного навчання 5 1.1 Зарубіжні версії модульного навчання 5 1.2 Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні 12 1.3 Кредитно-модульна система у освіті України 16 Розділ ІІ. Кредитно-модульне навчання у підготовці соціальних працівників 21 2.1 Розробка курсу "Теорія соціальної роботи" за кредитно-модульною системою 21 2.2 Методичні рекомендації застосування кредитно-модульної системи в навчанні соціальних працівників 25 Висновок 34 Використана література 37 Додатки …………………………………………………………………...………40

ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ 5 1.1 Сутність і специфіка підготовки інженерів-педагогів 5 1.2 Становлення та розвиток системи підготовки інженерів-педагогів 6 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ 15 2.1 Характеристика основних методів 15 2.2 Методи професійного навчання інженерів-педагогів під час навчання у вузі 18 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Методика викладання економіки

1. Технології навчання в економічній освіті 3 2. Практичне завдання 17 1. Питання А: 20.У чому полягає ідея гуманізації навчання? 2. Питання В: 11. Цікавий факт: Ритм є основним елементом стройової підготовки в армії, найважливішим засобом підвищення військової дисципліни, з його допомогою формуються установки на виконання команд. Саме тому А.С. Макаренко широко застосовував музику як засіб дисциплінарного та естетичного впливу на дітей. Подумайте, як впливає рок-музика, релігійна музика, народна музика, симфонічна музика на молоду людину? 3. Питання С: 4. Вигадайте рольові ситуації, які ілюструють поведінку дітей, типу: маленька «ганчірка», маленький «директор», «хитра лисиця», жорстокий хуліган... Ваші дії як вчителя? Завдання можна виконувати з двома або групою студентів, поділившись на пари «учень — учитель». Потім проводиться обговорення варіантів ситуацій. Список використаної літератури 26

Ігрові програмні засоби в інформаційно-технологічній і методичній підготовці вчителя технологій

Вступ 2 1. Гра як засіб підвищення ефективності навчального процесу 5 1.1. Гра як метод навчання 5 1.2. Теорія гри 6 1.3. Ігрові заняття як форма розвитку активного навчання 9 1.4. Педагогічні вимоги до практичного застосування комп’ютерних дидактичних ігор у вищих навчальних закладах 22 1.4. Концепція сучасного педагогічного програмного засобу 28 2. Проектування системи методичної підготовки викладача інформатики 35 2.1. Діяльнісна модель професійної підготовки викладача 35 Інформатики 35 2.2. Розвиток освітньої галузі "Інформатика" і добір змісту освіти при підготовці викладачів інформатики в педагогічному університеті 44 2.3. Концепція методичної підготовки майбутніх викладачів інформатики 56 2.4. Цілі методичної підготовки викладача інформатики 62 2.4.1. Цілі навчання спеціаліста 62 2.4.2. Цілі навчання магістра 65 2.5. Зміст навчання в системі методичної підготовки викладача 67 2.5.1. Зміст загальної методики навчання інформатики 68 2.5.2. Зміст часткової методики навчання інформатики 69 2.6. Методи навчання в системі методичної підготовки викладача 76 2.7. Форми навчання в системі методичної підготовки викладача 82 2.8. Засоби навчання в системі методичної підготовки 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88

Інноваційні технології навчання у вищій школі

1. Основи підготовки молодих спеціалістів на основі інноваційних педагогічних технологій 4 2. Інноваційні інформаційні технології в освіті 17 Висновки 22 Література 24