институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості самоприйняття в юнацькому віці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 64 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Особливості самоприйняття в юнацькому віці

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОПРИЙНЯТТЯ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5
1.1. Поняття самоприйняття в психологічній літературі 5
1.2. Аналіз наукових концепцій та підходів у вивчення проблеми самоприйняття в психологічній літературі 12
1.3. Вікові особливості юнацтва 14
Висновки до 1 розділу 21
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ САМОПРИЙНЯТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 22
2.1. Методи дослідження самоприйняття в психологічній літературі 22
2.2. Аналіз результатів дослідження самоприйняття в юнаків та дівчат 25
2.3. Засоби психокорекції самоприйняття в юнацькому віці 28
Висновки до 2 розділу 36
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40

Cмотрите также:
Психологічні особливості виникнення і прояву фобій у юнацькому віці

Вступ 2 1. Загальний огляд психологічної проблеми фобій у юнацькому віці 4 2. Соціальні фобії у юнацькому віці та їх характеристика 9 3. Система психотерапевтичної корекції та психопрофілактики соціальних фобій у молодих людей юнацького віку 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Особливості профорієнтації в юнацькому віці

1. СТАТТЯ НА ТЕМУ „ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ” 4 ДОДАТКИ 12

Розумовий розвиток у старшому шкільному віці. Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

ВСТУП 3 ОСВІТА І РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 5 ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ 7 ЛЮДИНОЗНАВСТВО ТА СЕНС ЖИТТЯ В ЮНОСТІ 11 ФЕНОМЕН ДОВІРИ ДО СЕБЕ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 15 САМОВИЗНАЧЕННЯ І ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 16 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24

Самопізнання як феномен соціальної психології

Вступ..................................................................................................................3
І. Теоретичні аспекти проблеми становлення самосвідомості
в юнацькому віці...........................................................................................6
1.1. Теоретичні підходи до вивчення самосвідомості і
його структури.......................................................................................6
1.2. Особливості самосвідомості в юнацькому віці.................................15
ІІ. Експериментальне дослідження розвитку професійної
самосвідомості студентів ...........................................................................44
2.1. Організація і методи дослідження......................................................44
2.2. Аналіз результатів дослідження..........................................................46
Висновки.............................................................................................................63
Література...........................................................................................................68
Додатки................................................................................................................72


Особливості розвитку пам’яті у юнацькому віці

Вступ 3 1. Аналіз пам'яті як однієї з найважливіших функцій головного мозку 5 1.1. Вивчення літератури з даної проблеми 5 1.2. Загальний теоретичний аналіз пам’яті людини 7 1.3. Особливості розвитку пам’яті юнаків та юначок 11 2. Практичне дослідження особливостей розвитку пам’яті у юнацькому віці 14 2.1 Дослідження оперативної пам’яті 14 2.2. Дослідження обсягу короткочасної пам’яті (у тому числі короткочасної зорової та слухової пам’яті) 17 2.3. Дослідження відтворення і впізнавання 19 2.4. Дослідження спостережливості 22 Висновки 24 Додатки 26 Список використаної літератури 33

Аналіз досліджень цінністних орієнтацій в юнацькому віці

Зміст 1. Вступ……………………………………………………………………….….3 2. Поняття і види цінностей та ідеалів…………………………………………4 3. Аналіз досліджень цінністних орієнтацій в юнацькому віці………………7 4. Вплив педагогічної підтримки на становлення ціннісних орієнтації сучасного підлітка………………………………………………………………10 5. Висновок………………………………………………………………………13 6. Література……………………………………………………………………..15

Соціально-психологічні проблеми формування світогляду в юна цьому віці.

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ 4 1.1. Особливості світогляду юнаків та юначок 4 1.2. Індивідуальні особливості розвитку світогляду учнів старших класів 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА ЮНАКІВ 17 2.1. Огляд методики вивчення особистості дитини юнацького віку 17 2.2. Експериментальне дослідження за методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 21 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Проблеми сенсу життя в ранньому юнацькому віці

Вступ 2 Розділ І. Теоретико-методологічні засади дослідження особливостей формування життєвої перспективи особистості. 5 1.1. Методика вивчення формування життєвої перспективи особистості. 5 1.2. Психологічні особливості особистості юнаків. 11 Розділ ІІ. Дослідження основних чинників формування життєвої перспективи у ранній юності. 16 2.1. Особливості бачення сенсу життя юнаками. 16 2.2. Аналіз отриманих результатів. 21 Висновки 25 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Психодіагностика пам’яті

Вступ 3 1. Аналіз пам яті як однієї з найважливіших функцій головного мозку 6 1.1. Вивчення літератури з даної проблеми 6 1.2. Загальний теоретичний аналіз пам’яті людини 8 1.3. Особливості розвитку пам’яті юнаків та юначок 12 2. Практичне дослідження особливостей розвитку пам’яті у юнацькому віці 15 2.1. Опис методик 15 2.1.1. Дослідження оперативної пам’яті 15 2.1.2. Дослідження обсягу короткочасної пам’яті (у тому числі зорової та слухової) 17 2.1.3. Дослідження відтворення і впізнавання 19 2.1.4. Дослідження спостережливості 22 2.2. Результати використання методів та методик дослідження пам’яті 24 Висновки 30 Список використаної літератури 32 Додатки 34