институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Г.Ф. фон Врігт Логіко-філософські дослідження

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Г.Ф. фон Врігт Логіко-філософські дослідження

Вступ 3
1. Біографічні дані Г.фон Врігт 4
2. Деякі глибинні фундаментальні логічні проблеми вчення Г.фон Врігта 7
Висновок 9
Список використаної літератури 10
Cмотрите также:
Розвиток психологічної думки в контексті філософії Стародавнього світу (Сократ, Платон, Арістотель)

ВСТУП 3 1. Філософські погляди Сократа 5 2. Філософські погляди Платона 10 3. Філософські погляди Арістотеля 13 Висновки 18 Використана література 20

Роль сім’ї у формуванні логіко-математичної компетенції дітей середнього дошкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічні умови формування логіко-математичних уявлень у дітей дошкільного віку 5 1.1 Психолого-педагогічні основи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 5 1.2. Формування математичних здібностей дітей дошкільного віку 9 1.3. Технології логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 11 Розділ ІІІ. Організація і методика занять з математики у сім‘ї 17 2.1. Організаційна робота з математики у родині 17 2.2. Методика навчання рахунку і основам математики дітей дошкільного віку через ігрову діяльність у сім‘ї 19 2.3 Засоби поєднання ігрових методів і методів прямого навчання математиці у сім‘ї 25 Висновки 33 Список використаних джерел 36

Розвиток психологічної думки в контексті філософії Стародавнього світу (Сократ, Платон, Арістотель)

Вступ / 1. Філософські погляди Сократа: 1.1. Сократівський поворот філософствування від природи до людини, 1.2. Поняття моралі, як головний предмет дослідження Сократа, 1.3. Специфіка сократичного методу ведення діалогу, 1.4. Істина, мудрість і моральність у філософії Сократа / 2. Філософські погляди Платона: 2.1. Вчення Платона про ідеї, 2.2. Душа у філософії Платона / 3. Філософські погляди Арістотеля: 3.1. Життя і творчість Арістотеля, 3.2. Логіка і Методологія, 3.3. Перша філософія. Вчення про причини і початки буття і знання, 3.4. Фізика: світ, життя і людина / Висновки / Список використаної літератури

Філософія марксизму

ВСТУП 3 1. ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ К. МАРКСА 5 2. ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ Ф. ЕНГЕЛЬСА 8 3. ПЕРШІ ПОСЛІДОВНИКИ МАРКСИЗМУ (КІНЕЦЬ XIX — ПОЧАТОК XX СТ.) 11 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 16

Філософські погляди філософів Стародавнього Китаю

ВСТУП 2 1. ВЧЕННЯ ЛАО-ЦЗИ У КИТАЙСЬКІЙ ФІЛОСОФІЇ 5 2. ФІЛОСОФСЬКІ ВЧЕННЯ КОНФУЦІЯ 6 3. ПОСЛІДОВНИКИ ТА ПРОТИВНИКИ КОНФУЦІАНСТВА 12 4. ДАОСИЗМ 16 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Філософські погляди філософів Стародавнього Китаю

ВСТУП 2 1. ВЧЕННЯ ЛАО-ЦЗИ У КИТАЙСЬКІЙ ФІЛОСОФІЇ 5 2. ФІЛОСОФСЬКІ ВЧЕННЯ КОНФУЦІЯ 6 3. ПОСЛІДОВНИКИ ТА ПРОТИВНИКИ КОНФУЦІАНСТВА 12 4. ДАОСИЗМ 16 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Екзаменаційні питання: технології дошкільної освіти

1. Дайте характеристику логіко-математичному аспекту «Базового компоненту дошкільної освіти в Україні» 2 2. Проаналізуйте сучасні альтернативні погляди педагогів (Баглаєва Н.І., Проскура О.В, Столяр А.А.) щодо логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 3. Порівняйте та дайте означення понять: логіко-математичний розвиток та компетентність 4 4.Розкрийте науково-теоретичні засади розвитку словесно-логічного мислення дітей старшого дошкільного віку 5 5. Розкрийте можливості впливу сенсорних здібностей на логіко-математичний розвиток дошкільників 6 6. Розкрийте значення проблеми педагогічної взаємодії ДНЗ з сім‘єю при формування елементарних математичних уявлень 7 7. Розкрийте можливості використання елементів народної математики у роботі з дітьми дошкільного віку в процесі логіко-математичного розвитку………………………………...….8 8. Дайте означення логічним операціям (аналіз, синтез, порівняння, групування, серіація, класифікація), етапи їх засвоєння та вкажіть місце цих знань в системі пізнавально-ігрової діяльності ДНЗ 9 9. Обґрунтуйте фактори, що впливають на вибір форм пізнавально-ігрової діяльності в ДНЗ щодо логіко-математичного розвитку 10 10. Охарактеризуйте сучасні навчально-методичні посібники з питань логіко-математичного розвитку дошкільників 11 11. Обґрунтуйте доцільність використання алгоритмів (визначеної послідовності певних дій) в процесі розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників 12 12. Визначте вимоги початкової школи до математичної підготовки дітей старшого дошкільного віку 13 13. Дайте характеристику етапів засвоєння дітьми дошкільного віку логічних операцій (поняття зв‘язку, узагальнення, абстрагування, доведення, причинно-наслідковий зв‘язок) в різних вікових групах……………………………………………………………………………..14 14. Розкрийте можливості дидактичних засобів забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників 15 15. Логіка як наука 16

Провідні філософські джерела та філософські ідеї часів Київської Русі та доби відродження. Поява професійної філософії в Україні

План 1. Провідні філософські джерела та філософські ідеї часів Київської Русі та доби відродження. Поява професійної філософії в Україні 3 2. Свідомість як філософська проблема 9 Література 11

Філософія Стародавньої Індії. Характерні риси

Вступ 3 1. Становлення давньоіндійської філософії 4 2. Ортодоксальні, класичні (даршан) філософські школи. 5 3. Неортодоксальні, некласичні (настіка) філософські школи. 9 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Контрольна з філософії

1. ОСНОВНІ ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ П. ЮРКЕВИЧА 3 2. Т.ШЕВЧЕНКО ТА ЙОГО ВНЕСОК У РОЗВИТОК ФІЛОСОФІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ 7 3. ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ М.ДРАГОМАНОВА, І. ФРАНКА, Л.УКРАЇНКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14