институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Ресторанное хозяйство | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

1. Характеристика столового посуду, приборів, столової білизни 3
2. Особливості обслуговування груп туристів та індивідуальних туристів 7
3. Національні смаки та особливості національного харчування туристів з Італії 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

Cмотрите также:
Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

Організація обслуговування

ЗМІСТ 1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3 2. Підготування приміщень для споживачів 5 3. Організація процесу самообслуговування 7 4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9 5. Класифікація бенкетів і прийомів 13 6. Організація надання послуг з кейтерингу 13 7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16 8. Особливості обслуговування в барах 17 9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18 10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20 Список використаної літератури 24

Організація обслуговування святкових заходів для дітей в закладах ресторанного господарства

Вступ……………………………………………………………………………...3 Розділ І. Теоретичні аспекти обслуговування свят в закладах ресторанного господарства. І.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості………………...4 І.2. Святковий сервіс у ресторанах……………………………………..19 Розділ ІІ. Святкові заходи для дітей, що проводяться у ресторані „Люкс” (м. Львів)…………………………………………………………………………………..23 Розділ ІІІ. Удосконалення сервісних послуг у досліджуваному закладі ресторанного господарства…………………………………………………………...27 Висновки………………………………………………………………………..36 Список використаної літератури……………………………………………...38 Додатки………………………………………………………………………….40

Організація обслуговування ресторанного господарства

ВСТУП 2 1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6 1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9 2. Організація обслуговування в ресторані 12 « » 12 2.1. Загальні відомості про підприємство 12 2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14 3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16 3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16 3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19 3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23 3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32 Додаток 1 33

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Організація готельного господарства, виробництва та обслуговування в ресторанному господарстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Принципи організації харчування туристів 5 1.2. Організація роботи служби харчування 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА „БРАТИСЛАВА” 11 2.1. Управлінсько-економічна характеристика ГК „Братислава” та ресторану як його складової 11 2.2. Аналіз обслуговування туристів в ресторані „Братислава” 18 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 26 3.1. Напрямки розвитку галузі громадського харчування 26 3.2. Підвищення ефективності послуг харчування в ресторані „Братислава” 34 Висновки і пропозиції 43 Література 45 Додатки 46-54 Метою даної роботи є визначення стану та рівня розвитку організації обслуговування прийомів підприємств ресторанного господарства на теоретичному та практичному рівнях. Завданням даної роботи є дослідження організації та контролю обслуговування туристів в ресторані. Об’єктом дослідження є ресторан "Братислава". Предметом дослідження виступає організація та контроль обслуговування туристів в ресторані "Братислава". Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші.

Організація обслуговування

Вступ 2 1. Додаткові послуги закладів ресторанного господарства 4 2. Загальні правила подачі холодних закусок у закладах ресторанного господарства високого класу 8 3. Методи подачі «в стіл» коротка характеристика обслуговування однієї особи 11 Висновки 12 Використана література 13

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

1. ТИПИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 3 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДЛЯ ТУРИСТІВ ТЕМАТИЧНИХ БАНКЕТІВ. 9 3. НАЦІОНАЛЬНІ СМАКИ І ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ З ЯПОНІЇ. 14 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства

1. Типи закладів ресторанного господарства та їх кваліфікація 3 2. Організація проведення для туристів тематичних банкетів 7 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Японії 9 Список використаної літератури 19

Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства

План 1. Типи закладів ресторанного господарства та їх класифікація 3 2. Організація та проведення для туристів тематичних банкетів 7 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Японії 10 Використана література 13