институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2010 | Размер: 125 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії

ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5
1.1. Планування як основна функція управління підприємством 5
1.2. Стратегія як інструментарій планового розвитку підприємства 9

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 17
2.2. Оцінка ефективності планування діяльності підприємства 23

РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві 29
3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень 33

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49
Cмотрите также:
Матеріальне стимулювання праці та управління трудовими ресурсами в підприємствах туристичної індустрії

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ..............................................5 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ............................................17 РОЗДІЛ 3. МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ.....................................................................26 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................34 ДОДАТОК

Інвестиційна діяльність туристичної індустрії

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність інвестування туристичної індустрії...........................5
1.1. Поняття залучення іноземних інвестицій в
економіку України................................................................................5
1.2. Роль іноземних інвестицій у розвитку економіки України...............7
Розділ 2. Стан розвитку туристичної індустрії в Україні...............................11
2.1. Рекреаційні ресурси України і їх економічна оцінка.......................11
2.2. Розвиток та розміщення рекреаційно-туристичного
комплексу України...............................................................................15
Розділ 3. Проблеми та перспективи інвестиційної діяльності
туристичної індустрії в Україні.........................................................19
3.1. Проблеми інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні.................................................................................19
3.2. Перспективи інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні..................................................................................23
Висновки................................................................................................................25
Список використаної літератури.........................................................................27
Додатки...................................................................................................................28


Туристичний продукт як об’єкт управління на підприємствах туристичної індустрії

ВСТУП 3 1. ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ЯК ОБ'ЄКТ КЕРУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 5 1.1. Сутність туристичного продукту як обєкта управлінської праці. 5 1.2. Характеристика впливу факторів зовнішнього середовища на процес створення туристичного продукту 8 2. ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ЯК ОБЄКТА УПРАВЛІННЯ В ТУРІСТИЧНІЙ ФІРМІ:"СУПУТНИК" 13 2.1. Дослідження особливостей створення та реалізації туристичного продукту на підпріємстві 15 2.2. Аналіз рекламної політики підприємства щодо реалізації туристичного продукту 24 2.3. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на створення туристичного продукту 27 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПРОДУКТОМ У ТИРИСТИЧНІЙ ФІРМІ "СУПУТНИК" 28 3.1. Обгрунтування основних напрямів удосконалення системи управління туристичної фірми "Супутник" 31 ВИСНОВКИ 37 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 39 ДОДАТКИ 41

Аналіз функцій управління підприємством туристичної індустрії

Вступ 3 1. Роль функцій управління в діяльності підприємств туристичної індустрії 5 1.1. Сутність функцій управління та методика їх здійснення 5 1.2. Особливості реалізації функцій управління підприємством в туріндустрії 14 2. Аналіз функцій управління ВАТ ГК “Либідь”” 18 2.1. Оцінка реалізації функцій планування в діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз функцій мотивації 30 2.3. Дослідження впливу функцій управління на результати діяльності підприємства 33 3. Рекомендації щодо удосконалення управління на підприємстві 36 3.1. Обгрунтування шляхів покращення реалізації функцій управління 36 3.2 Вдосконалення механізму використання функцій управління в діяльності підприємства 39 Висновки і пропозиції 44 Використана література 46 Додаток. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 48

Логістика в туризмі

1. Управління пасажиропотоками в логістичній системі підприємств туристичної індустрії 3 2. Операційно - логістичний інтерфейс 15 3. Оптимізація збутової діяльності підприємств туристичної індустрії 19 Література 23

Логістика в туризмі Варіант № 11

1. Управління пасажиропотоками в логістичній системі підприємств туристичної індустрії 3 2. Операційно-логістичний інтерфейс 7 3. Оптимізація збутової діяльності підприємств туристичної індустрії. 9 Література 14

Логістика в туризмі

1. Формування моделі логістичного управління для підприємств туристичної індустрії. 3 2. Основні мікрологістичні концепції та системи. 16 3. Підбір виробничих логістичних систем для різних підприємств туристичної індустрії. 20 Література 27

Логістика в туризмі

Вступ 2 1. Управління пасажиропотоками в логістичній системі підприємств туристичної індустрії. 3 2. Операційно-логістичний інтерфейс. 6 3. Оптимізація збутової діяльності підприємств туристичної індустрії. 9 Висновок 17 Список використаної літератури 19

Логістика в туризмі

1. Формування моделі логістичного управління для підприємств туристичної індустрії. 3 2. Основні мікрологістичні концепції та системи. 7 3. Підбір виробничих логістичних систем для різних підприємств туристичної індустрії. 12 Список використаної літератури 15

ЗВІТ З ПРАКТИКИ

Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41