институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація роботи медичного закладу недержавної форми власності за загальними функціями (стоматологічна клініка)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Практика | Страниц: 43 | Год: 2010 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Організація роботи медичного закладу недержавної форми власності за загальними функціями (стоматологічна клініка)

ВСТУП 3
1. Структура закладу, штат, оснащення, матеріально-технічне та медикаментозне забезпечення 4
2. Організація виробничої діяльності 10
3. Планування діяльності закладу 15
4. Мотивування діяльності персоналу 18
5. Контролювання виробничої діяльності 22
6. Координування виробничої діяльності 26
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 35

Cмотрите также:
Аудит статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності 5 1.1. Економічна сутність статутного капіталу 5 1.3. Огляд нормативно - правового забезпечення аудиту статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності 10 Розділ ІІ. Методика аудиту статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності 13 2.1. Мета, завдання та джерела інформації аудиту статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності 13 2.2. Основні методи, прийоми та процедури аудиту статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності 14 2.3. Типові помилки, що виявляються в процесі аудиторської перевірки статутного капіталу на підприємствах недержавної форми власності 16 Розділ ІІІ. Організація аудиту статутного капіталу на підприємстві ТОВ „Назва” 19 3.1. Організаційно – економічна характеристика діяльності ТОВ “ Назва” 19 3.2. План та програма аудиту статутного капіталу підприємства ТОВ „ Назва” 22 3.3. Аудит статутного капіталу підприємства ТОВ „ Назва” 24 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Фінанси підприємств і організація недержавної форми власності (практична)

Вступ 3 1. Поняття фінансів підприємницьких структур 5 2. Класифікація суб’єктів господарювання за певними ознаками 14 3. Організація фінансів недержавної форми власності 22 3.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства (на прикладі ТОВ) 22 3.2 Аналіз складу та структури джерел фінансових ресурсів 25 3.3 Аналіз формування доходів та витрат малого підприємства 30 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 39 Звітність

Аудит

Вступ 3 Аудит короткострокових зобов’язань. 4 Висновок 12 1. Лист-пропозиція. 13 2. Лист-зобов’язання. 14 3. Договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою “Назва”. 18 4. План аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назва”. 25 5. Програма аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назва”. 27 Список використаної літератури 29

Аудит Варіант 6

Вступ 3 1. Лист-пропозиція. 4 2. Лист-зобов’язання. 5 3. Договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою “Практик”. 9 4. План аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назарія”. 16 5. Програма аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назарія”. 18 6. Робочі документи аудитора, що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій. 20 7. Аудиторський звіт по результатам перевірки. 26 8. Аудиторський висновок по результатам перевірки. 28 Висновок 39 Список використаної літератури 40

Аудит 10

1. Лист-пропозиція. 3 2. Лист-зобов’язання. 4 3. Договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою “Назва”. 8 4. План аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назва”. 15 5. Програма аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назва”. 17 6. Робочі документи аудитора, що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій. 19 7. Аудиторський звіт та аудиторський висновок по результатам перевірки. 25 8. Аудиторський висновок по результатам перевірки. 27 Список використаної літератури 38

Організація та фінансове забезпечення державного медичного страхування

Реферат ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ 7 1.1. Економічна сутність медичного страхування 7 1.2. Види медичного страхування та їх характеристика 11 1.3. Економіко-правове регулювання медичного страхування 14 РОЗДІЛ 2. ДЖЕРЕЛА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ 24 2.1. Аналіз показників страхового ринку України 24 2.2. Фактори, які визначають фінансування охорони здоров’я 29 2.3. Організація медичного страхування 34 2.4. Аналіз проведення медичного страхування компанією Оранта 50 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ 57 3.1. Концептуальні засади загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування в Україні 57 3.2. Удосконалення державного регулювання страхової діяльності 63 3.3. Реформування системи охорони здоров’я на засадах медичного страхування 81 ВИСНОВКИ 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 89 ДОДАТКИ 95

Організація роботи головного управління охорони здоровья та медичного забезпечення виконавчого органу КМДА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА ТА ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я ТА МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 6 1.1. Правова основа організаційної роботи Головного управління охорони здоров`я та медичного забезпечення 6 1.2. Структура, завдання та функції Головного управління охорони здоров`я та медичного забезпечення 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ МІСТА 17 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я ТА МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КМДА 38 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 58

Організаційна культура та її значення в управлінні організацією

Вступ 2 1. Організаційна культура як фактор конкурентоспроможності закладу 5 2. Роль біоетики у формуванні організаційної культури в медичному закладі 11 3. Аналіз атрибутів організаційної культури обраного закладу 18 4. Оцінка наявного рівня організаційної та корпоративної культури 30 5. Удосконалення організаційної культури медичного закладу: впровадження принципу поінформованої згоди й розробка філософії закладу 33 Висновки 42 Список використаних джерел та літератури 46 Додатки 50

Маркетинг план лікарняно-профілактичного закладу

Вступ 2 1. Характеристика медичної установи 3 1.1. Повна адреса медичного закладу 3 1.2. Забезпеченість легкою і зручною парковкою 3 1.3. Обсяг медичних послуг 3 1.4. Управління закладом 4 1.5. Маркетингові завдання розвитку установи 5 1.6. Забезпечення довгострокової результативності праці медичних працівників 7 2. Маркетингові дослідження. Збір інформації 10 2.1. Вивчення свого ринку 10 2.2. Методи визначення цільового ринку 11 3. Визначення своїх потенційних пацієнтів 15 3.1. Чисельність пацієнтів 15 3.2. Демографічна сегментація пацієнтів 15 3.3. Сегментація за захворюваністю населення 16 4. Аналіз перспектив розвитку медичного закладу 19 5. Маркетинговий бюджет. Юридичні аспекти 24 Практичне завдання 26 Література 32

Організація роботи лікувально-профілактичного закладу (за матеріалами СМЦ „Оптима-Фарм”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичний. Теоретичні аспекти організації роботи лікувально-профілактичного закладу 6 1.1. Завдання функції та мета лікувально-профілактичного закладу 6 1.2. Використання маркетингових досліджень у лікувально-профілактичному закладі 15 1.3. Нормативно-правове підґрунтя організації роботи лікувально-профілактичного закладу 27 Висновки до розділу 1 37 РОЗДІЛ 2. Аналітичний. Оцінка організації роботи СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.1. Загальна характеристика діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.2. Аналіз економічних показників діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 45 2.3. Аналіз роботи організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 53 Висновки до розділу 2 76 РОЗДІЛ 3. Рекомендаційний. Шляхи удосконалення організаційної роботи лікувально-профілактичного закладу «Оптима-Фарм» 79 3.1. Напрямки поліпшення організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 79 3.2. Напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг СМЦ «Оптима-Фарм» 89 Висновки до розділу 3 96 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111 ДОДАТКИ 120