институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства (на прикладі)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 60 | Год: 2010 | Размер: 144 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та види економічної діагностики підприємства 5
1.2. Особливості економічної діагностики 7
1.3. Діагностика конкурентного середовища і конкурентоспроможності підприємства 11
РОЗДІЛ ІІ. ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТП „Назва”) 15
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства 15
2.2. Економічна діагностика діяльності туристичного підприємства 19
2.3. Діагностика конкурентного середовища та конкурентоспроможності ТП „Назва” 26
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 35
3.1. Діагностика подальшого розвитку ТП „Назва” 35
3.2. Шляхи покращення конкурентних позицій ТП „Назва” 39
3.3. Оцінка запропонованих заходів 44
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
Cмотрите также:
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Фінансова санація туристичного підприємства як інструмент протидії банкрутству (бакалавр)

Вступ 3 1. Санація підприємства як засіб запобігання банкрутству 6 1.1. Антикризовий менеджмент підприємства в сучасних умовах 6 1.2. Економічна діагностика підприємства 11 1.3. Методи і засоби санації туристичного підприємства 17 2. Аналіз ризику банкрутства туристичного підприємства на прикладі ЗАТ «назва» 22 2.1. Загальні відомості про підприємство 22 2.2. Аналіз фінансового стану ЗАТ «назва» 24 2.3. Аналіз ймовірності банкрутства 40 3. Напрямки санації українських туристичних підприємств 44 3.1. Основи управління банкрутством в Україні 44 3.2. Оптимізація основних показників, що характеризують фінансовий стан підприємства 53 3.3. Заходи, щодо удосконалення діяльності підприємства 58 Висновки 62 Література 66 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Гамалія» станом на 01.01.07 р. 70 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ «назва» за 2006 р. 72-74

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 28 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 28 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 31 2.3. Діагностика процесу планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „Назва” 48 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 71

Застосування соціологічних методів дослідженнь у менеджменті туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Методи досліджень у менеджменті туристичного підприємства. Застосування соціологічних методів у менеджменті туристичного підприємства 7 1.2. Особливості застосування соціологічних методів досліджень 17 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "Назва" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Діагностика процесу застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті 29 2.3. Аналіз трудових ресурсів у менеджменті 35 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 50 3.1. Недоліки в застосуванні соціологічних досліджень у менеджменті туристичного підприємства 50 3.2. Шляхи удосконалення застосування соціологічних методів досліджень у менеджменті туристичного підприємства 54 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Контрольна з курсу „Економічна діагностика” (КНЕУ)

Завдання 2 2 1. «Вертикальна» та «горизонтальна» діагностика балансу підприємства 2 2. Діагностика платоспроможності підприємства 6 3. Діагностика фінансової стійкості 9 4. Діагностика ефективності виробництва 11 5. Прогноз ймовірності банкрутства (розрахунок Z-рахунку Альтмана) 14 6. Загальні висновки щодо фінансового стану підприємства 15 Література 19 ДОДАТОК А. Фінансова звітність АТ „...” 20

Контрольна з курсу „Економічна діагностика” (КНЕУ)

1. «Вертикальна» та «горизонтальна» діагностика балансу підприємства 3 2. Діагностика платоспроможності підприємства 11 3. Діагностика фінансової стійкості 12 4. Діагностика ефективності виробництва 14 5. Прогноз ймовірності банкрутства (розрахунок Z-рахунку Альтмана) 18 6. Загальні висновки щодо фінансового стану підприємства 20 Література 25 ДОДАТОК А. Фінансова звітність АТ „...” за 2000-2003 рр. 26

Управління процесом інформатизації туристичного об’єкта

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ 6 1.1. Значення процесу інформатизації для сучасної організації 6 1.2. Методологічне забезпечення інформатизації в організації 15 1.3. Особливості процесу інформатизації в діяльності туристичного підприємства 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 30 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища туристичного підприємства 34 2.3. Діагностика процесу управління інформатизацією на туристичному підприємстві 44 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблеми та недоліки процесу управління інформатизацією туристичного підприємства 49 3.2. План вдосконалення процесу управління інформатизацією на туристичному підприємстві 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 74

Оцінка інвестиційної привабливості проекту на підприємстві туристичної сфери діяльності (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПРОЕКТІВ 5 1.1. Інвестиції як економічна категорія 5 1.2. Зміст та принципи інвестиційної політики підприємства 12 1.3. Інвестиційний проект та оцінка його привабливості 18 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "Назва" 28 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз зовнішнього середовища 35 2.3. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ "Назва" ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗРОБКИ НОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 48 3.1. Розробка інвестиційного проекту 48 3.2. Оцінка інвестиційної привабливості проекту 59 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 74