институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя

Каталог пособий и учебных материалов | Природоведение | Контрольная | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 1378 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя

Найпоширенiшi нестандартнi уроки
Урок-інтелектуальна розвага
Урок-екскурсія
Урок-подорож
Урок-гра
Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас
Ігрові технології навчання
Приклади використання опорних схем на уроках
Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас:
Розмноження квіткових
Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас:
Тіла. Речовини. Молекули
Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас
Будова рослин. Рослини живі організми.

34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint

Cмотрите также:
Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)

Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику позакласних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності.

Підготовка вчителя до уроку

Зміст Вступ……………………………………………………………… Розділ I. Загальні поняття про організацію навчання………… 1.1. Поняття про форми організації навчання………… 1.2. Урок - основна форма організації навчання. Типологія уроків……………………………………. Розділ II. Підготовка вчителя до уроку…………………………. 2.1. Підготовка вчителя до уроку, самоаналіз його результатів…………………………………………………. 2.2. Інші форми організації навчання…………………….. Висновки………………………………………………………….. Використана література………………………………………….. Додатки…………………………………………………………….

Шлях здобуття освіти

Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12

Шлях здобуття освіти

Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12

Процес навчання та його функції

Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5 1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5 1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8 1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13 Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17 2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17 2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20 2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів………………………………………………………..22 Висновки………………………………………………………………………27 Використана література……………………………………………………...28

Cпособи ознайомлення учнів з активними/пасивними іншомовним граматичним матеріалом + резюме (англ.)

Вступ 3 Розділ І. Технологія навчання активного граматичного матеріалу 5 1.1 Мета і зміст навчання граматики 5 1.2 Активний і пасивний граматичний мінімум 8 1.3 Ознайомлення з граматичними структурами активного граматичного мінімуму 10 Розділ ІІ. Технологія навчання активного граматичного матеріалу 12 2.1 Ознайомлення й первинне закріплення граматичного матеріалу 12 2.2 Застосування граматичного матеріалу в мовленні 16 2.3 Психологічні особливості учнів у процесі навчання іноземної мови 17 Розділ ІІІ. Практична частина. Розробка фрагментів уроку з навчання граматики у 7-му класі 23 Висновки 28 Література 30

Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву 5 1.1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва в молодшій школі 5 1.2. Планування роботи вчителя образотворчого мистецтва 7 Розділ 2. Практичні аспекти організації і проведення уроків образотворчого мистецтва в молодших класах 13 2.1. Організація занять на інтегрованих уроках образотворчого мистецтва 13 2.2. Особливості розпису як символу українського народу на уроках образотворчого мистецтва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 33

„Я і Україна”

Вступ 3 1. Короткий аналіз змісту підручника „Я і Україна” 4 2. Реалізація сезонного принципу навчання у процесі вивчення курсу „Я і Україна” навесні 6 Висновки 14 Література 15

„Я і Україна”

Вступ 3 1. Короткий аналіз змісту підручника „Я і Україна” 4 2. Реалізація сезонного принципу навчання у процесі вивчення курсу „Я і Україна” навесні 6 Висновки 14 Література 15