институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 69 | Год: 2010 | Размер: 522 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 5
1.1. Сутність концепції життєвого циклу туристичного регіону 5
1.2. Характеристика етапів життєвого циклу туристичного регіону 10
1.3. Сутність управління життєвого циклу туристичного регіону 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 19
2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Київського регіону 19
2.2. Характеристика туристичних потоків Київського туристичного регіону 23
2.3. Аналіз інфраструктури Київського туристичного регіону 30
РОЗДІЛ 3. РОЗПОДІЛ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНУ 41
3.1. Прогноз розвитку кривої життєвого циклу Київського регіону 41
3.2. Пропозиції щодо розвитку туристичного регіону згідно його стадії життєвого циклу 46
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62
ДОДАТКИ 68
Cмотрите также:
Управління життєвим циклом туристичного продукту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6 1.1. Товарна політика туристичного підприємства та її складові 6 1.2. Сутність концепції життєвого циклу товару 9 1.3. Управління життєвим циклом туристичного продукту 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЗВА" 23 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "НАЗВА" 23 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства "НАЗВА" 25 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства "НАЗВА" 37 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРІВ І ЙОГО НАЗВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ 50 3.1. Аналіз життєвих циклів туристичного продукту "НАЗВА" 50 3.2. План вдосконалення асортименту на основі концепції життєвого циклу 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 78 бакалавр

Контрольна робота з менеджменту туристичної галузі

ЗМІСТ 1. Менеджмент гостинності 3 2. Управління життєвим циклом туристичного продукту 6 3. Мотивація подорожей 9 Література 13

Механістичні організаційні структури управління. Взаємозв’язок між життєвим циклом товару і стратегією розвитку фірми

Вступ 1. Механістичні організаційні структури управління 2. Проаналізувати взаємозв’язок між життєвим циклом товару і стратегією розвитку фірми Використана література

Основні етапи і характеристика життєвого циклу іновацій та методи управління ЖТ

1. Основні етапи і характеристика життєвого циклу інновацій та методи управління життєвим циклом інновації 3 1.1. Характеристика життєвого циклу інновацій та його основні етапи 3 1.2. Методи управління життєвим циклом інновації 5 2. Дослідження складових інноваційного потенціалу 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5 1.2. Організація маркетингового дослідження туристичного регіону 7 1.3. Методи маркетингових досліджень конкурентоспроможності туристичного регіону 12 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 18 2.1. Загальна характеристика Карпатського регіону 18 2.2. Аналіз основних маркетингових показників туристичного регіону 22 2.3. Оцінка конкурентоспроможності українських регіонів у туристичній сфері 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ І ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 40 3.1. Стратегії підвищення конкурентоспроможності регіону 40 3.2. Напрями реалізації стратегії 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52 Додатки 55-62

Рекреаційно-туристичний комплекс Карпатського регіону України

Вступ 3 1. Суть, структура і значення рекреаційно-туристичного комплексу у розвитку господарства країни 5 2. Передумови розвитку та розміщення рекреаційно-туристичного комплексу Карпатського регіону України 13 3. Аналіз сучасного рівня розвитку рекреаційного-туристичного комплексу Карпатського регіону України 18 4. Особливості регіонального розміщення комплексу 24 5. Проблеми і перспективи розвитку рекреаційно-туристичного комплексу Карпатського регіону України 33 Висновки та пропозиції 37 Список літератури та використаних джерел 39

Контрольна робота товарознавство

ЗМІСТ 1. Асортимент товарів, виробничий і торгівельний асортимент 3 2. Взаємозв’язок споживчих властивостей з життєвим циклом товарів 12 3. Товарний знак, порядок його реєстрації та використання 21 Список використаної літератури 29

Стратегії залучення туристично-рекреаційного потенціалу одного з регіонів світу до створення туристичного продукту українських туроператорів (Єгипет)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАЛУЧЕННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 5 1.1. Сутність регіонального туристичного продукту 5 1.2. Роль туристично-рекреаційного потенціалу у формуванні туристичного продукту регіону 10 1.3. Методика дослідження туристичного продукту регіону 15 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЄГИПТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ 26 2.1. Загальна характеристика регіону 26 2.2. Оцінка та сучасний стан туристичного ринку Єгипту 32 2.3. Аналіз попиту і пропозиції туристичного продукту Єгипту на сучасному ринку України 39 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ЗАЛУЧЕННЯ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЄГИПТУ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ 45 3.1. Сучасні тенденції розвитку туристичного продукту Єгипту 45 3.2. Шляхи підвищення зацікавленості населення України туристичним продуктом Єгипту 51 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 ДОДАТКИ 61

Маркетинг

1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом 2 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту 8 3. Поясніть сутність виставково-ярмаркової діяльності туристичного підприємства 10 Завдання: 14 1. Запропонуйте перелік комунікаційних засобів, що може використати туристична агенція в таких ситуаціях: 14 A. Необхідно викликати інтерес цільового ринку до певного туристичного регіону для того, щоб у найближчому сезоні включити тури до цього регіону в асортимент. Б. Потрібно терміново продати тури до Єгипту, щоб окупити вартість чартерного авіарейсу B. Необхідно відкорегувати імідж туристичного підприємства 2. Проаналізуйте зовнішнє середовище реального підприємства 16 Список використаної літератури 27

Сутність операційного циклу. Методи управління операційним циклом

Вступ 3 1. Сутність операційного циклу 5 2. Фактори, що визначать довжину та структуру операційного циклу підприємства 15 3. Методи управління операційним циклом 20 Висновки 26 Література 28