институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми розвитку туристичного бізнесу в Україні та розробка виробничої стратегії ТОВ «Назва» до наявного архітектурно-історичного потенціалу країни

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Диплом | Страниц: 112 | Год: 2010 | Размер: 953 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми розвитку туристичного бізнесу в Україні та розробка виробничої стратегії ТОВ «Назва» до наявного архітектурно-історичного потенціалу країни

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗРОБКИ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність процесу формування підприємства та розробки стратегії в туризмі 5
1.2. Методологічні основи виробничої стратегії 15
1.3. Процес стратегічного управління виробничою діяльністю туристичного підприємства 22
1.4. Нормативно-правова база 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «Назва» 36
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства 36
2.2. Дослідження господарсько-фінансової діяльності туристичного підприємства 42
2.3. Аналіз та оцінка процесу розробки виробничої стратегії в діяльності туристичного підприємства 52
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА СИСТЕМА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ВИРОБНИЦТВА ТОВ «Назва» 72
3.1. Проблеми розвитку туристичного бізнесу в Україні 72
3.2. Розробка напрямів використання архітектурно – історичних ресурсів країни 80
3.3. Розробка виробничої стратегії туристичного підприємства з використання наявного архітектурно – історичного потенціалу країни 87
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106
ДОДАТКИ 112
Cмотрите также:
Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Розвиток малого бізнесу

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління розвитком підприємств туристичного бізнесу 5 1.1. Розвиток малого бізнесу в Україні та його основні проблеми 5 1.2. Особливості управління підприємствами малого бізнесу в індустрії туризму 7 1.3. Проблеми функціонування малого бізнесу 10 Розділ 2. Дослідження стану і тенденцій розвитку підприємств туристичного бізнесу 17 2.1. Сучасний стан розвитку малих туристичних підприємств 17 2.2. Аналіз розвитку туристичного бізнесу на прикладі туристичної фірми «Адріа-турс» 22 2.3. Дослідження діяльності туристичної фірми «Андріа-Турс» 25 Розділ 3. Механізм управління розвитком підприємств туристичного бізнесу 27 3.1. Проблеми та перспективи розвитку малих підприємств туристичного бізнесу 27 3.2. Шляхи розвитку та вдосконалення розвитку підприємств туристичної галузі 29 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Формування стратегічного потенціалу підприємства в умовах ринку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ 7 1.1. Поняття стратегії підприємства 7 1.2. Характеристика потенціалу підприємства 18 1.3. Формування стратегічного потенціалу, як основа функціонування підприємства на сучасному етапі розвитку економіки 29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОВ „НАЗВА” 44 2.1. Загальна характеристика ТОВ „Назва” 44 2.2. Аналіз середовища функціонування ТОВ „Назва” 57 2.3. Оцінка стратегічного потенціалу ТОВ „Назва” 72 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „НАЗВА” 92 3.1. Визначення стратегічних напрямків розвитку ТОВ „Назва” 92 3.2. Обгрунтування стратегічних напрямів розвитку ТОВ „Назва” 97 3.3. Ефективність запропонованих заходів 109 ВИСНОВКИ 124 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 128 ДОДАТКИ 136 Доповідь Рецензія Роздатковий матеріал Реферат

Туристичні ресурси Угорщини

Вступ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УГОРЩИНИ 3 1.1. Фізико-географічна характеристика 5 1.2. Короткий нарис історії країни 8 1.3. Політичний устрій 9 1.4. Населення 11 1.5. Економіка країни 12 ІІ. ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ УГОРЩИНИ 15 2.1. Природно— рекреаційні ресурси 15 2.2. Історико — культурні ресурси 15 ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 21 3.1. Туристичні райони 21 3.2.Аналіз туристичного ринку 24 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 37 Додатки 38 Мета роботи – дослідити туристичні та рекреаційні ресурси Угорщини, сучасний стан та перспективи розвитку туристичної індустрії країни на базі наявного туристичного потенціалу.

Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11 1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40 2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50 3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50 3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72-78

Методи оцінювання інвестиційних проектів розвитку готельно-туристичного бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ 5 1.1. Сутність, класифікація та джерела інвестиційної діяльності 5 1.2. Поняття інвестиційного проекту та методи оцінки його ефективності 7 РОЗДІЛ 2. ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 15 2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 15 2.2. Аналіз туристичних послуг туристичного підприємства ТОВ «Назва» 19 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ТУРФІРМИ „Назва” ТА ОЦІНКА ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ 22 3.1. Розробка інвестиційного проекту для турфірми „Назва” 22 3.2. Загальна оцінка інвестиційної привабливості проекту 31 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 43

Основні фактори забезпечення ефективності діяльності туристичних підприємств

Вступ 3 Розділ 1. Визначальні умови та фактори діяльності фірми в сфері туристичного бізнесу 4 1.1. Рівень та чинники розвитку туристичного бізнесу України 4 1.2. Фактори зовнішнього оточення туристичного бізнесу країни 7 1.3. Геополітичні фактори надання туристичних послуг 14 Розділ 2. Фактори маркетингової складової успішності діяльності в туристичному бізнесі 18 2.1. Сегментація ринку туристичних послуг 18 2.2. Значення Інформаційного забезпечення діяльності в сфері туристичного бізнесу 24 Розділ 3. Стратегії досягнення конкурентних переваг на ринку туристичних послуг 28 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні

Вступ 3 1. Розвиток малого і середнього інноваційного бізнесу в Україні в 90-ті роки ХХ сторіччя 4 1.1 Етапи формуванні державної політики щодо малого і середнього бізнесу вУкраїні 4 1.2 Організації, що сприяють розвитку інноваційного бізнесу в Україні і його нормативній базі 6 2. Інноваційна політика – одна з найбільш важливих функцій держави 10 2.1 Впровадження державних науково-технічних програм 10 2.2 Характерні ознаки малого інноваційного бізнесу 16 2.3 Проблеми в галузі малого інноваційного бізнесу 18 3. Фактори, що сприяють розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні 20 3.1 Інтелектуальний потенціал – найперша складова малого інноваційного бізнесу 20 3.2 Сприятливі кредитно-фінансові механізми в Україні – гарант стабільного фінансування інноваційної діяльності 22 3.3 Від запозичення до конкурентності 23 3.4 Інновації – справа комерційна 25 3.5 Розробка і координація інноваційної стратегії в Україні, представлені законодавчими матеріалами 28 3.6 Головний принцип взаємовідносин між бізнесом і наукою 30 3.7 Науково-прогнозний маркетинг, як ще один з факторів розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні 31 Висновки 34 Література 38.

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Назва» 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати 70

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства (бакалавр)

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретично-методологічні аспекти управлінням зовнішнім середовищем в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. SWOT-аналіз – сутність, способи здійснення 10 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ «Туристичне агентство «назва» 22 2.2. Аналіз та оцінка процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 24 2.3. Дослідження сучасних інструментів, що використовує туристичне підприємство під впливом факторів зовнішнього середовища 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 42 3.1. Проблемні аспекти процесу управління діяльністю туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 42 3.2. Розробка стратегії розвитку діяльності туристичного підприємства враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68 Додаток 1. 68 Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «назва» на 01.01.07 р. 68 Додаток 2. 70 Звіт про фінансові результати за 2006 р. 70