институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обсліговування ДІС в бібліотеці

Каталог пособий и учебных материалов | Источниковедение, архивоведение | Контрольная | Страниц: 9 | Год: 2005 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Організація обсліговування ДІС в бібліотеці

1. Індивідуальне обслуговування читачів. Значення, завдання, форми. 3
2. Наочні форми масової роботи в бібліотеці, характеристика. 6
Список використаної літератури. 9

Cмотрите также:
Психолого-педагогічні основи спілкування бібліотекаря і читача

Вступ 2 1. Історіографія проблеми 4 2. Особливості бібліотечного спілкування 10 2.1. Вербальне спілкування в бібліотеці 10 2.2. Невербальне спілкування в бібліотеці 13 3. Комунікативна компетентність бібліотекаря, як умова якісного обслуговування користувачів 15 3.1. Комунікативна компетентність бібліотекаря 15 3.2. Бібліотекар очима користувачів 20 3.3. Культура спілкування 26 Висновки 29 Список використаних джерел 32 Додатки 34

"Діловодство в бібліотеці"

ПЛАН Вступ 1. Документування управлінської діяльності 2. Рекомендації по підготовці основних видів ОРД 3. Організація документообігу 4. Організація і зберігання виконаних документів Висновок Список літератури Вступ Серед чинників, що роблять істотний вплив на підвищення якості і ефективності функціонування апарату управління централізованою бібліотечною системою (ЦБС), провідна роль відводиться поліпшенню діловодства. Значення раціональної організації діловодства для вдосконалення роботи апарату пояснюється, перш за все, великою питомою

Організація обслуговування читачів в публічній бібліотеці

Список скорочень 3 Вступ 4 1. Електронна бібліотека як перспективний засіб організації доставки документів та обслуговування по МБА 6 2. Електронні форми обслуговування читачів 14 3. Автоматизація бібліотечних процесів (з досвіду роботи на пункті запису читачів Національної бібліотеки України імені В. І Вернадського 18 Висновки 31 Література 34

Задачі з теорії ймовірності

№1. У трьох бібліотеках є книжки з економіки та математики. У першій бібліотеці є 8 книжок з економіки і 5 з математики, в другій – відповідно 6 і 9, в третій - відповідно 7 і 8. Студент замовив у бібліотеках 6 книжок. Яка ймовірність того, що серед замовлених книжок будуть: а) 4 книжки з економіки та 2 з математики; б) 2 книжки з економіки із першої бібліотеці, і одна – з третій? №2. У трьох ящиках міститься по 10 деталей. Серед деталей першого ящика є 3 нестандартні деталі , серед другого – 5, а серед деталей третього їх 7. Навмання взяту деталь у першому ящику перекладають у третій ящик. Знайти ймовірність того, що навмання взята деталь у третьому ящику виявиться стандартною. №3. Випадкову величину Х задано інтегральною функцією F(Х). Потрібно: - визначити сталу С; - знайти диференціальну функцію f(х); - обчислити математичне сподівання і дисперсію величини Х; - побудувати графіки інтегральної та диференціальної функцій. №4. Значення з нормальним розподілом випадкової величини Х задано в таблиці . Потрібно: - знайти оцінки її математичного сподівання, дисперсії та середнього квадратного відхилення; - побудувати гістограму та полігон розподілу; - оцінити довірчий інтервал, який з надійністю  = 0,95 накриває значення математичного сподівання величини Х. 0,46 1,39 -0,47 -0,63 -0,19 -0,07 2,94 -1,85 0,78 -1,19 0,06 0,13 -0,55 1,28 0,69 0,54 0,29 1,97 0,19 -0,96 1,48 -2,26 2,45 0,05 3,48 0,92 -1,55 -0,29 -0,26 1,19 1,02 -0,35 -0,53 -0,32 0,32 0,57 1,37 0,19 1,29 0,47

Організація виробничої діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І – Основи організації виготовлення деталі "Розетка". 4 1.1 Виробничий процес та структура 4 1.2 Виробничий цикл та його структура 6 ІІ Розділ – Організація технічної підготовки виробництва 11 2.1. Організація науково – дослідної та конструкторської роботи 11 2.2. Технологическая подготовка производства 15 2.3. Управління якістю і організація технічного контролю 20 ІІІ Розділ – Організація технічного обслуговування виробництва 23 3.1. Організація інструментального господарства 23 3.2. Організація ремонтного господарства 30 3.3. Організація транспортного і складського господарства 31 3.4. Організація енергетичного обслуговування 32 IV Розділ – Організація праці 35 4.1. Організація праці на підприємстві 35 4.2 Організація робочих місць працюючих 39 V Розділ – Основи організації управління підприємства 41 Висновки 45 Список літератури 47

Організація виробничої діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І – Основи організації виготовлення деталі "Розетка". 4 1.1 Виробничий процес та структура 4 1.2 Виробничий цикл та його структура 6 ІІ Розділ – Організація технічної підготовки виробництва 11 2.1. Організація науково – дослідної та конструкторської роботи 11 2.2. Технологическая подготовка производства 15 2.3. Управління якістю і організація технічного контролю 20 ІІІ Розділ – Організація технічного обслуговування виробництва 23 3.1. Організація інструментального господарства 23 3.2. Організація ремонтного господарства 30 3.3. Організація транспортного і складського господарства 31 3.4. Організація енергетичного обслуговування 32 IV Розділ – Організація праці 35 4.1. Організація праці на підприємстві 35 4.2 Організація робочих місць працюючих 39 V Розділ – Основи організації управління підприємства 41 Висновки 45 Список літератури 47

Інформаційно-аналітична діяльність в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку

Вступ 3 1. Загальні особливості інформаційно-аналітичної діяльності в Україні 5 2. Соціальне значення інформації 9 3. Аналіз діяльності окремих центрів інформаційно-аналітичної роботи в Україні 13 3.1. Розвиток вітчизняних неурядових аналітичних центрів 13 3.2. Аналітична діяльність у Національній бібліотеці України ім. В.І. Вернадського, спрямована на інформаційне забезпечення державних органів 19 4. Інформаційні сфери та галузі діяльності аналітичних центрів в Україні 24 Висновки 29 Список використаних джерел та літератури 31

Формування у читачів бібліотечно-бібліографічної інформаційної культури

Вступ 3 1. Теоретичні засади інформаційної культури 4 2. Процес виховання інформаційної культури особистості 7 3. Практичні аспекти формування у читачів бібліотечно-бібліографічної інформаційної культури 11 3.1. Формування бібліотечно-бібліографічної інформаційної культури у читачів Донецькій обласній універсальній науковій бібліотеці ім. Н.К.Крупської 11 3.2. Формування інформаційної культури користувачів в умовах автоматизації бібліотеки Технологічного університету Поділля 13 3.3. Розвиток читацького інтересу школярів Костянтинівської районної гімназії № 1 «Таврія» 19 Висновки 26 Література 27

Загальнодержавні структура бібліотек у незалежній Україні. Сучасний стан та перспективи розвитку

Вступ 3 Розділ I. Загальнодержавна структура бібліотек у незалежній Україні 5 1.1. Державна політика в галузі бібліотечної справи 5 1.2. Спеціалізація бібліотек. 12 1.3. Мережні інформаційні ресурси. 14 Розділ II. Сучасний стан та перспективи розвитку бібліотек 22 2.1. Сучасний стан системи обслуговування в бібліотеці 22 2.2. Модернізація науково-методичної діяльності. 31 2.3. Формування нових напрямів і форм інформаційно-бібліотечної кооперації 39 Висновок 44 Список використаної літератури 48

Організація обліку зобов’язань

1. Організація обліку зобов’язань. 3 1.1. Поняття, нормативне регулювання та оцінка зобов’язань. 3 1.2. Організація обліку позик банку. 5 1.3. Організація обліку векселів виданих, зобов’язань за облігаціями та з оренди. 6 1.4. Організація обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками. 7 1.5. Організація обліку розрахунків за податками, платежами та по страхуванню. 10 1.6. Організація обліку іншої кредиторської заборгованості. 11 2. Практичне завдання. 13 Список літератури 17