институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2010 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7

2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16

ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Cмотрите также:
Зовнішнє середовище організації та оцінка його факторів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження зовнішнього середовища 4 1.1. Склад та особливості зовнішнього середовища 4 1.2. Аналіз зовнішнього середовища 6 Розділ 2. Аналіз діяльності ЗАТ “Чернігівський пивкомбинат “Десна” 10 2.1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 10 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.3. Аналіз конкурентного середовища 17 Розділ 3. Проект методики діагностики зовнішнього середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 28 Висновки 39 Список використаної літератури 40

Зовнішнє середовище організації: склад факторів та методи аналізу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження зовнішнього середовища 4 1.1. Склад та особливості зовнішнього середовища 4 1.2. Аналіз зовнішнього середовища 7 розділ 2. Аналіз діяльності ЗАТ “Чернігівський пивкомбинат “Десна” 12 2.1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 12 2.2 Аналіз маркетингового середовища підприємства 14 2.3. Аналіз конкурентного середовища 20 Розділ 3. Проект методики діагностики зовнішнього середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 33 Висновок 45 Список використаних джерел 46 Додаток 49

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3 1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6 1.1.Розвиток туризму України 6 1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10 1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12 2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20 2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23 3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45 3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54 Висновки 61 Література 66 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71

Зовнішнє середовище підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6 1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24 2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24 2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26 2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42 3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5 1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5 РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9 2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9 2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15 РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30

Діагностика зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 5 1.2 Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2 Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами 21 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 30 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища 30 3.2 Концепція ефективного управління підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Аналіз конкурентного середовища підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5 Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8 2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8 2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12 2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12 2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18 2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21 2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22 Висновки 31 Перелік використаної літератури 32

Аналіз конкурентного середовища підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5 Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища підприємства 8 2.1 Аналіз факторів зовнішнього макросередовища 8 2.2 Аналіз факторів мікросередовища підприємства 12 2.2.1 Аналіз параметрів попиту на продукцію підприємства та її споживачів 12 2.2.2 Аналіз постачальників підприємства "ТИМКО" 18 2.2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства 21 2.3 Аналіз внутрішнього середовища організації 22 Висновки 31 Перелік використаної літератури 32

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного ( готельного, ресторанного) підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність рекламної політики туристичного підприємства 5 1.2. Характеристика основних засобів і носіїв реклами туристичного підприємства 9 1.3. Методика дослідження ефективності реклами 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” 21 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 21 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 27 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 37 3.1. Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 37 3.2. Заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 60 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 72-83 звітність

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 9 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 14 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 17 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 22 Висновки 32 Список літератури 34