институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування стратегії розвитку підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2005 | Размер: 97 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Формування стратегії розвитку підприємства

В роботі багато графічного матеріалу

Вступ 4
1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7
1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7
1.2. Стратегічний набір 11
1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13
2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20
2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20
2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28
3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34
3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34
3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39
Висновки 44
Список використаної літератури 45
Cмотрите также:
ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1 Стратегічні зміни як перспектива розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання 7 1.2 Сутність економічної стратегії та її роль для підприємства 14 1.3 Порядок формування економічної стратегії розвитку підприємства 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «САТУРН» В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 29 2.1 Аналіз діяльності галузі металургії та металопрокату України, загальна характеристика ТОВ «Сатурн» 29 2.2 Аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства ТОВ «Сатурн» 33 2.3 Дослідження внутрішнього середовища функціонування ТОВ «Сатурн» 43 2.4 Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «Сатурн» 60 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «САТУРН» 65 3.1 Проведення SWOT-аналізу та складання стратегічного балансу ТОВ «Сатурн» як вихідний етап формування економічної стратегії розвитку підприємства 65 3.2 Розробка економічної стратегії розвитку ТОВ «Сатурн» 70 3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 85 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ

Обґрунтування стратегії розвитку підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи обґрунтування стратегії розвитку підприємства 6 1.1. Загальні стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Деталізований опис стратегії розвитку підприємства 16 1.3. Методика вибору стратегії розвитку підприємства 24 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ «Системи НАУ» 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз українського ринку програмного забезпечення та тенденції його розвитку 49 2.3. Аналітична оцінка стратегії розвитку підприємства 59 Розділ 3. Економічне обґрунтування впровадження стратегії розвитку підприємства 67 3.1. Визначення стратегії розвитку 67 3.2. Програма впровадження стратегії розвитку для підприємства 73 3.3. Економічний ефект від впровадження стратегії розвитку на ТОВ «Системи НАУ» 80 Висновки 91 Список використаних джерел 96 Додатки 102

Формування економічної стратегії розвитку підприємства ресторанного господарства (ресторан «Тераса»)

Вступ…………………………………………………………………… 3 1 Теоретичні засади формування економічного розвитку ресторана……………………………………………………………….. 5 1.1 Сутність економічної стратегії розвитку закладів ресторанного господарства……………………………………………………………. 5 1.2 Чинники формування економічної стратегії…………….…………… 8 2 Передумови формування стратегії розвитку ресторану «Тераса».……….……………………………………………….………. 12 2.1 Економічний аналіз господарської діяльності ресторану «Тераса»………………………………………………………………… 12 2.2 Дослідження факторів формування стратегії розвитку……………… 21 3 Практичні засади розроблення економічної стратегії ресторану…… 25 3.1 Методичні аспекти розроблення стратегічного розвитку.…………... 25 3.2 Оцінка реалізації економічної стратегії ресторану «тераса»………… 29 Висновки та пропозиції………………………………………………… 34 Список використаних джерел…………………………………………. 36 Додатки………………………………………………………………….. 38

Типи стратегій розвитку бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4 1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21 2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54

Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5 1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5 1.2 Процес формування фінансової стратегії 11 1.3 Основні складові фінансової стратегії 14 2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегії підприємства 17 2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегії розвитку 17 2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегії підприємства 22 3. Напрямки формування фінансової стратегії підприємства 27 Висновки 34 Література 36

Формування продуктової стратегії організації

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ФІРМІ 6 1.1 Сутність продуктової стратегії фірми 6 1.2 Процес формування продуктової стратегії 7 1.3 Види продуктових стратегій 9 2 ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 17 2.1 Загальна характеристика підприємства 17 2.2 Маркетингове середовище ТОВ “Владко” та його вплив на формування продуктової стратегії 18 2.3 Особливості продуктової стратегії підприємства 23 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 27 3.1 Визначення основних напрямків застосування стратегії диференціації товару 27 3.2 Модифікація продукції та вдосконалення її упаковки 28 3.3 Розробка рішень щодо управління модифікованим асортиментом продукції 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Формування кадрового забезпечення стратегічного розвитку підприємства

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стратегічного розвитку підприємства 1.1. Взаємозв’язок стратегії розвитку підприємства та системи управління персоналом 1.2. Роль управлінського персоналу в прийнятті стратегічних рішень 1.3. Основні напрямки підвищення кадрового потенціалу підприємства РОЗДІЛ 2. Діагностика кадрового забезпечення розвитку підприємства 2.1. Аналіз методів формування кадрового забезпечення підприємства 2.2. Оцінка управлінського персоналу в контексті розвитку підприємства 2.3. Аналіз кадрового забезпечення реалізації стратегії розвитку підприємства РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення формування кадрового забезпечення стратегічного розвитку підприємства 3.1. Вибір пріоритетних напрямків реорганізації кадрового забезпечення 3.2. Шляхи вдосконалення використання персоналу підприємства в процесі реалізації стратегії розвитку 3.3. Оцінка управлінського персоналу у контексті стратегічного розвитку підприємства ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ

Формування стратегії підприємства

ВСТУП 3 1. Стратегічний аналіз підприємства 5 1.1 Опис бізнесу 5 1.2 Стратегічна сегментація газети “Продукты питания” 9 1.3 Аналіз макро- та конкурентного середовища підприємства. 12 2. Формування стратегії підприємства 18 2.1 Визначення загально корпоративної стратегії підприємства 18 2.2 Формування конкурентних та функціональних стратегій. 23 3. Управління стратегічним розвитком підприємства 27 Висновки 37 Література 39

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37