институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Диплом | Страниц: 108 | Год: 2009 | Размер: 1471 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки

ВСТУП 3
РОЗДІЛ I
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8
1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8
1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26
Висновки до першого розділу 47
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49
2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49
2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55
2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57
2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58
2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60
Висновки до другого розділу 61
РОЗДІЛ 3
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62
3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62
3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64
3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64
3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67
3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77
Висновки до третього розділу 81
ВИСНОВОК 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
ДОДАТКИ 95
Cмотрите также:
Вплив міжособістисних стосунків підлітків на формування залежної поведінки

Доповідь 7 стор. Реферат 1 стор. Роздатковий матеріал 10 стор. ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 6 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 6 1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 6 1.2. Особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці 21 1.3. Вплив міжособистісних стосунків на появу схильності до залежної поведінки у підлітковому віці 35 Висновки до першого розділу 42 РОЗДІЛ II 43 МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 43 2.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 43 2.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 44 2.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за В.Д.Менделевичем 46 2.4. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 48 Висновки до другого розділу 49 РОЗДІЛ 3 51 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 51 3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 51 3.2. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою Шутца (ОМО) 53 3.3. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «Незакінчені речення» Сакса і Леві 56 3.4. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 67 Висновки до третього розділу 70 ВИСНОВОК 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТКИ 82-94 Додатки у Архіві, Анкети, тощо

Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці

План Вступ Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки. 1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища. 1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду. 1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки. 1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці. 1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки. 1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці. Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці. 2.1. Методи дослідження. 2.2. Аналіз результатів. Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді. 3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну просвіту. 3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів. Висновок

Формування особистості “я” у підлітковому віці

Вступ 3 1. Специфіка розвитку особистості в підлітковому віці 4 2. Процес формування особистості в підлітковому віці 7 3. Уявлення підлітків про власне “я” 10 4. Становлення образу “я” у підлітків 12 Висновки 20 Література 21

Адикції в підлітковому віці, причини та умови профілактики

1 Адикції у підлітків 2 2. Причини та профілактика адиктивної поведінки в підлітковому віці 5 Список використаних джерел 17

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Витоки агресивності та їх профілактика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПСИХОЛОГІЧНИХ ВИТОКІВ АГРЕСИВНОСТІ 7 1.1. Поняття та психологічні теорії агресії 7 1.2. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 15 1.2.1.Сім’я як чинник формування агресивності особистості 15 1.2.2. Внутрішні чинники агресивної поведінки 17 1.2.3. Зовнішні чинники агресивної поведінки 21 1.3. Становлення агресивної поведінки 22 1.4. Агресія як прояв психопатології 30 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 34 2.1. Характеристика вибірки і методів дослідження 34 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 40 РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 50 3.1. Планування і проведення корекції 50 3.2. Дослідження ефективності проведеної корекційної програми 92 3.3. Психологічні рекомендації профілактики агресивності особистості 95 ВИСНОВОК 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 109 Додатки 20 стор.

Психологія підлітка

Вступ 3 1. Розвиток особистості в підлітковому віці 4 2. Формування особистості в підлітковому віці 7 3. Особистісні кризи підліткового віку 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ НА СТРУКТУРУ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Особливості нервової системи Предмет: Диференціальна психологія Стаття Взяти 20 респондентів, віком від 16 років, вказати їх вік, освіту, стать, вказати мету, завдання, ціль, провести 5 методик: тепінг тест Радіонова, методика Айзенка, методика Леонгарда, методика Яна Стрірляо, і Терстоуна, і в кінці зробити кореляційний аналіз. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ НА СТРУКТУРУ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Психологічний аналіз типів міжособистісних стосунків

Психологічний аналіз типів міжособистісних стосунків Зміст Вступ 2 1. Міжособистісні відносини, структура міжособистісної взаємодії 4 2. Основні типи міжособистісних стосунків та типи груп у соціальній психології 8 3. Міжособистісні стосунки у межах малих груп 11 Висновки 15 Список використаної літератури 17 Додатки 18