институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2010 | Размер: 158 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНІХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5
1.1. Роль та завдання комунікаційної діяльності підприємства 5
1.2. Основні складові зовнішніх маркетингових комунікацій та їх характеристика 8
1.3. Методи визначення ефективності зовнішніх маркетингових комунікаційних заходів 13
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 19
2.1. Комплекс маркетингу підприємства 19
2.2. Дослідження зовнішніх комунікацій підприємства 23
2.3. Оцінка ефективності комунікаційної діяльності підприємства 27
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 33
3.1. Розрахунок бюджету комунікаційних заходів 33
3.2. Оцінка ефективності комплексу зовнішніх маркетингових комунікацій 38
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
Cмотрите также:
Маркетингові комунікації в туризмі на прикладі Украіни (бакалавр)

ВСТУП РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Поняття і види маркетингових комунікацій 6 1.2. Маркетингові комунікації на туристичному ринку 11 1.3. Управління комунікаційною діяльністю 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ "назва". 28 2.1. Загальна характеристика ВАТ «назва» 28 2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності ВАТ «назва» 33 2.3. Стимулювання збуту в готельної мережі "назва" як ефективний інструмент зростання на конкурентному ринку. 45 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ "назва" 53 3.1. Дослідження маркетингових комунікацій лідерів готельного ринку 53 3.2. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. 59 3.3. Формування програм підвищення ефективності маркетингових комунікацій готельних мереж 61 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 68 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71 ДОДАТКОК 75-80

Зовнішні бар’єри комунікації(теорія комунікації)

План 1. ТЕХНІЧНИЙ БАР’ЄР 3 2. ФІЗИЧНІ ЧАС І ПРОСТІР 3 3. МОВНІ БАР'ЄРИ 4 4. СОЦІАЛЬНИЙ БАР'ЄР 5 5. ПСИХОЛОГІЧНИЙ БАР'ЄР 6 6. БІОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ 7 Література

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Контрольна з менеджменту

Вступ 3 1. Теоретична частина. 4 1.1. Процес комунікації 4 1.2. Міжособові і організаційні комунікації 5 1.3. Управління комунікаційними процесами 9 2. Практична частина. 11 Прийоми комунікації є використання наглядних пособій, на прикладі підприємства Висновки 14 Література 16 Додатки 17

Маркетингові проекти

Вступ 3 Маркетингові проекти 4 1. Аналіз як основа маркетингових проектів 4 2. Маркетинговий проект на прикладі інноваційної галузі 11 Висновки 18 Література 19

Комунікації у менеджменті

Вступ 1. Поняття і роль комунікації 2. Види і форми комунікацій 3. Процес комунікації 4. Налагодження міжособових і організаційних комунікацій. Перешкоди у комунікації Висновки Використана література

Основи менеджменту

1. Концепція життєвого циклу організації 3 2. Комунікаційний процес. Внутрішні та зовнішні комунікації 7 Література 12

Процес комунікації та ефективного управління

ЗМІСТ ВСТУП 1. Процес комунікації в управлінні 1.1. Поняття процесу комунікації 1.2. Методи комунікації 2. Форми та спрямованість комунікацій 2.1. Формальні та неформальні комунікації. 2.2. Спрямованість організаційних комунікацій. 3. Комунікаційні процеси на підприємстві. 3.1. Управління комунікаційними процесами 3.2. Стиль та стратегія міжособових комунікацій. 3.3. Ефективність управління та комунікації. ВИСНОВКИ Перелік використаної літератури

Невербальна комунікація та її значення для розвитку сучасного бізнесу

Вступ 3 1. Сутність невербальної комунікації 4 2. Загальна характеристика засобів невербальної комунікації 7 3. Значення невербальної комунікації в процесі ділового спілкування 16 4. Невербальні засоби в міжкультурній комунікації 22 Висновок 26 Список використаної літератури 28