институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Контрольна з української мови

Каталог пособий и учебных материалов | Украинский язык | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з української мови

Вправа 1. Дайте відповідь на запитання:
1. Що таке літературна мова?
2. Які найголовніші ознаки літературної мови?
3. У яких формах реалізується літературна мова?
Що таке мовна норма?

4. На яких ознаках ґрунтується нормативність мовного явища?
5. Які типи норм розрізняють у сучасній українській літе¬ратурній мові? Наведіть приклади різних норм та охаракте¬ризуйте їх.
Розрізняють різні типи норм:
6. Що таке кодифікація? Назвіть головні типи лінгвістич¬них словників.
Вправа 2. Переписуючи, поставте наголос у словах. Пра¬вильність його перевірте за словником наголосів.
Вправа 3. Прочитайте слова, правильно наголошуючи їх. Випишіть слова, які мають подвійний наголос, та запам'я¬тайте їх.
Вправа 4. Прочитайте слова, визначте, які з поданих гра¬матичних форм іменників чоловічого роду II відміни є норма¬тивними. Відповідь обґрунтуйте.
Вправа 5. Прочитайте словосполучення, виправте по¬милки. Запишіть правильно.
Довести до відома, виділити кошти на підручники, завдя¬ки підтримці,
Вправа 6. Прочитайте подані слова. Чи єнормативним їх уживання? Відповідь обґрунтуйте.
• Пошлина (русизм)- Мито;
Вправа 7. Прочитайте подані синонімічні ряди. Які з форм доцільно вживати в офіційно-діловому стилі?
адресат; апеляція, звернення, петиція, клопотання, скарга; відомості,
Вправа 8. Запишіть словосполучення, добираючи з ду¬жок найбільш точне слово. Мотивуйте свій вибір.
Вправа 9. Згрупуйте подані слова в синонімічні ряди. Обґрунтуйте можливість використання їх у ділових паперах.
Вправа 10. Дайте відповіді на запитання:
Що таке мовний стиль? Дайте визначення стилю.
Які стилі властиві сучасній українській літературній
мові? В яких підстилях та жанрах реалізуються стилі укра¬їнської мови?
Які найголовніші ознаки цих стилів?
Вправа 11. Прочитайте подані тексти. Визначте, до якого стилю належить кожен із них. Відповідь обґрунтуйте
Назвіть найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
Використана література
Cмотрите также:
Контрольна з української ділової мови

1. Роль мови в суспільному житті 2 2. Походження терміна "український" 3 3. Місце української мови серед інших слов'янських мов 4 4. Видатні діячі культури та українські письменники про мову 5 5. Українська мова на сучасному етапі 5 6. Закон про мову 6 7. Державний статус української мови 7 Список використаної літератури 9

Походження та формування української мови

П л а н Вступ 1. Початок формування української мови 2. Давність мови 3. Зв’язок української та російської мови 4. Сучасні гіпотези про походження української мови Висновки Список використаної літератури

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ. УКРАЇНСЬКА МОВА У ХХ СТОЛІТТІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ДЕРЖАВОТВОРЧА ФУНКЦІЯ МОВИ 4 1.1. Мова як система. Суспільний характер мови 4 1.2. Функції мови у сучасному суспільстві. 5 1.3.Державотворча функція мови 6 РОЗДІЛ ІІ. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ 8 2.1. Проблема державних мов в історичному екскурсі 8 2.2. Розвиток української мови як державної: проблеми і перспективи 9 ВИСНОВОК 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17

Формування української національної мови

План Вступ 3 1. Формування української національної мови 3 2. Статус української мови як державної в світі. 8 3. Закони про мови в Україні. 9 Висновок 12 Література 13

Формування української національної мови

План Вступ 3 1. Формування української національної мови 3 2. Статус української мови як державної в світі. 8 3. Закони про мови в Україні. 9 Висновок 12 Література 13

Походження української мови

Зміст Вступ 2 1. Походження назви “Україна” 3 2. Походження української мови 6 3. Місце української мови серед слов’янських мов 7 4. Закон про мови в УРСР 7 5. Літературна мова - нормалізована і легітимізована загальноукраїнська мова 8 Висновки 9 Використана література 10

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Шляхи збагачення лексики української мови через ЗМК

Зміст Вступ 3 1. Історичні шляхи збагачення української мови: запозичення з російської, білоруської, інших слов’янських мов та неслов’янські елементи в складі української лексики 5 2.Мовленнєві особливості періодичних видань 11 3. Шляхи збагачення мови ЗМК через газетну лексику 14 Висновки 20 Список використаної літератури 21 Метою курсової роботи є вивчення шляхів поповнення лексичного складу української мови через засоби комунікації. Завдання дослідження полягають у наступному: 1. Дослідити історичні передумови та шляхи збагачення української мови. 2. Вивчити особливості мови засобів масової комунікації. 3. Зробити дослідження шляхів збагачення мови через українську пресу. Предметом курсової роботи є шляхи збагачення української мови. Об’єкт дослідження - засоби масової комунікації та їх вплив на розвиток мови.

ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НАУКА 5 1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 8 2.1 Ілюстративний метод вивчення фонетики 8 2.2 Використання наочності під час вивчення української лексики 18 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37