институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості організації та проведення масових туристських заходів з активного туризму

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 207 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Особливості організації та проведення масових туристських заходів з активного туризму

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАСОВИХ ТУРИСТИЧНИХ ЗАХОДІВ 5
1.1. Визначення поняття туристичний захід 5
1.2. Класифікація туристичних заходів 12
1.3. Організація масових заходів 14
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОГРАМИ МАСОВОГО ЗАХОДУ 20
2.1. Реклама програми масового заходу 20
2.2. Туристично-спортивна програма масового заходу 23
2.3. Анімаційна програма масового заходу 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Cмотрите также:
Форми масових туристських заходів, їх організація

1. Види масових заходів в туризмі та їх характеристика 3 2. Спеціальні форми організації харчування учасників масових заходів 6 Література 23

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 5 1.1. Поняття масових заходів. 5 1.2. Педагогічні умови виховної ефективності масових шкільних заходів 10 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ У МАСОВИХ ЗАХОДАХ 12 РОЗДІЛ 3. ПОВЕДІНКА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ 18 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 30-31 Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей проведення масових заходів у школі та проаналізувати поведінку та діяльність учнів старших класів у підготовці та проведенні масових заходів. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів, механізми, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінку та діяльність учнів.

Особливості проведення масових заходів в спортивно-оздоровчому туризмі

Вступ 3 1. Загальні засади здійснення масових заходів у спортивно-оздоровчих туристичних закладах 6 1.1. Анімація як необхідна складова туристського обслуговування 6 1.2. Особливості організації анімаційних програм 9 2. Особливості проведення масових заходів в спортивно-оздоровчому туризмі 12 2.1. Завдання та система масових заходів в спортивно-оздоровчому туристичному комплексі 12 2.2. Організація змагань в оздоровчо-спортивному туризмі 15 2.3. Культурно-дозвіллєва анімація 20 2.4. Організація дозвілля дітей 22 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 31

Організація харчування туристів при проведенні масових заходів

ВСТУП 3 1. ЗАКЛАДИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 5 1.1. Види масових заходів в туризмі та їх характеристика 5 1.2. Характеристика закладів ресторанного господарства, що використовуються при проведенні масових заходів 8 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 14 2.1. Обслуговування учасників масових заходів під час їхнього проведення 14 2.2. Обслуговування учасників масових заходів в місцях проживання 22 2.3. Спеціальні форми організації харчування учасників масових заходів 28 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (8-9 класи)

ВСТУП 2 Розділ 1 Загальна характеристика розвитку психіки учнів 4 1.1. Взаємозв’язок навчання, виховання та розвитку психіки учнів 8-9 класів. 4 1.2 Роль діяльності у психічному розвитку учня. 7 Розділ 2 Психологічні особливості проведення масових шкільних заходів у 8-9 класах 9 2.1. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 9 2.2 Особливості проведення масових шкільних заходів серед учнів 8-9 класів. 12 3. Результати проведення масового шкільного заходу 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29-31 Мета нашого дослідження полягає у тому, щоб теоретично обґрунтувати сутність і зміст поведінки та діяльності учнів, виявити вплив масових заходів на формування психології учнів 8-9 класів, їх поведінку. Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів. Предметом дослідження є психологічні особливості учнів 8-9 класів, вивчення основних факторів, які впливають на психологію учнів, вивчення механізмів, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінки та діяльність учнів. Матеріалом дослідження слугували праці науковців, в яких досліджувалися аспекти формування психології учнів 8-9 класів, визначалися основні чинники впливу на формування психології учнів, аналізувалися механізму впливу масових заходів на поведінку та діяльність учнів 8-9 класів. Крім теоретичних праць матеріалом для дослідження були використанні результати проведення масового заходу для учнів 8-9 класів на тему „Моя родина”

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Сучасний стан та тенденції розвитку активного туризму в м. Києві

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АКТИВНОГО ТУРИЗМУ 5 1.1. Характеристика поняття 5 1.2. Ресурсна база для розвитку активного туризму в місті Києві та передмісті 10 2. АНАЛІЗ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 16 2.1. Аналіз пропозиції 16 2.2. Організація безпеки надання активних послуг 20 2.3. Тенденції розвитку активного туризму 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 39

Історія розвитку активного туризму в Україні

Вступ 3 1. Початок організованого туризму в Україні 5 2. Розвиток туризму в Україні 8 3. Сучасний стан активного туризму в Україні 15 Висновок 18 Перелік використаних джерел 19

Термінологія активного туризму

Вступ 2 1. Класифікація видів активного туризму. 3 2. Плановий і самодіяльний туризм. 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14

Функції активного туризму

Функції активного туризму - 3 - Оздоровча цінність туристичної діяльності. - 4 - Виховна цінність туризму. - 5 - Освітня та пізнавальна цінність туризму. - 6 - Оздоровча функція туризму. - 7 - Фізичне та спортивне вдосконалення як функція туризму - 8 - Список використаної літератури - 13 -